موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جزوه فیزیک نهم تیزهوشان

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 12 اسفند 1400 ساعت 20:02

ویژگی و محتوای کتاب فیزیک نهم تیزهوشان مهروماه شامل:

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در این کتاب سعی شده همۀ مباحث فیزیک کتاب علوم نهم پوشش داده شود. از آنجایی که بسیاری از کمیت های موجود در فیزیک اساساً ماهیت برداری دارند و برای درک و حل مسائل به استفاده از بردارها و عملیات ریاضی روی آنها نیاز داریم، فصل اول این کتاب به مبحث بردارها اختصاص داده شده است. توجه کنید که ساختار این فصل با بقیۀ فصل ها هماهنگ نیست و این فصل صرفا برای آشنایی شما با مبحث بردارها آورده شده است.

درسنامه
ابتدا مفاهیم اولیۀ به صورت ساده، روان و در عین حال بسیار مفهومی و عمیق بیان شده، به طوری که تفهیم مطالب برای دانش اموزان راحت باشد.
مفاهیم درسی قدم به قدم با مثال های متنوع، آزمایش ها و شکل های مختلف توضیح داده شده و قابل درک است
همۀ مباحث هر فصل کاملاً پوشش داده شده و در انتهای هر مبحث درسی سؤال های مربوط به آن در قالب تمرین طرح شده است که به فرایند یادگیری شما کمک می کند.
برای دانش آموزان علاقه مندی که مایل به یادگیری نکات و مباحث بیشتری هستند، در انتهای بیشتر درسنامه ها مباحثی تحت عنوان دانش تکمیلی آورده شده که به آموزش نکات و مباحثی فراتر از کتاب درسی می پردازد.

تمرین های تکمیلی
مسئله های مهم در قالب تمرین های تکمیلی همراه با پاسخ تشریحی آورده شده که فرصتی را برای تمرین بیشتر فراهم کرده است.

تمرین های دوره ای
این تمرین ها با تفکیک مباحث درسی ئ در قالب های متنوع درستی یا نادرستی، جاهای خالی، سؤال های مفهومی و مسئله تلاش دیگری را از جانب شما برای حل سؤال ها می طلبد و مقایسۀ پاسخ خودتان با پاسخ کلیدی انتهای هر مسئله نتیجۀ این تلاش را مشص می کند.

پرسش های چهارگزینه ای
بعد از تمرین های دوره ای، این پرسش ها برای آماده سازی جهت موفقیت در آزمون های ورودی دبیرستان های ممتاز، استعدادهای درخشان و مسابقات علمی ارائۀ شده است. در این قسمت سعی شده که ابتدا سؤال های مفهومی و سپس مسئله ها آورده شود. پاسخ این پرسش ها به طور کاملاً تشریحی در انتهای هر فصل آمده است.

کتاب مذکور در بانک کتاب عبادی عرضه شده است .
برای خرید حضوری می توانید با مراجعه  به آدرس : تهران میدان انقلاب ضلع جـــنوب شـــرقی پلاک 12 ، کتاب خود را تهیه یا با شماره تلفن 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.
برای خرید اینترنتی و آنلایـــــن کتـــــاب هـای مـــورد نظـــر خود به صورت ارســــال رايگــــان (به تمام نقاط کشور) نیز میتوانید به فروشگاه اينترنتي تلکتاب مراجعه فرمایید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: telketab.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر