موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین سایت های خرید کتاب درسی

بهترین سایت های خرید کتاب درسی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 02 شهریور 1400 ساعت 20:48

بانک کتاب

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در این مقاله قصد داریم ۱۰ بانک کتاب کمک درسی و کنکوری برتر کشور که برخی از آن‌ها به صورت آنلاین نیز فعالیت میکنند را به شما معرفی کنیم. معرفی فروشگاه‌هایی که در این مقاله ذکر شده است به معنی تایید و یا عدم تایید خدمات آن‌ها نمی‌باشد بلکه بر اساس نظر سنجی و نتایج جستجوی استخراج شده در این مقاله درج شده است.

۱_ بانک کتاب پایتخت

بانک کتاب پایتخت یکی از بروزترین و معتبرترین بانک کتاب‌های کشور می‌باشد که در زمینه ی فروش انواع کتاب‌های کمک درسی و کنکوری فعالیت میکند. شما میتوانید به راحتی کتاب و محصولات آموزشی مورد نیاز خود را حضوری و یا اینترنتی از این بانک کتاب خریداری کنید. بانک کتاب پایتخت نمایندگی فروش تمامی‌ناشران آموزشی (گاج، قلم چی، خیلی سبز، نشرالگو، فاگو و…) در تمامی‌مقاطع تحصیلی را دارد.شما میتوانید محصولات مورد نیاز خود را از طریق وبسایت بانک کتاب پایتخت ثبت کنید. برای خرید اینترنتی از بانک کتاب پایتخت میتوانید از طریق آدرس اینترنتی زیر وارد سایت بانک کتاب پایتخت شوید.

www.paytakhteketab.com

۲_ فروشگاه اینترنتی گاج مارکت

فروشگاه اینترنتی گاج مارکت با هدف ارائه ی کتاب‌های انتشارات بین المللی گاج در عرصه ی فروش اینترنتی شروع به فعالیت کرد. اما در حال حاضر امکان خرید اینترنتی انواع کتاب‌های کمک درسی از تمام انتشارات معتبر و همچنین انواع کتاب‌های عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، انواع لوازم تحریر و محصولات فرهنگی از این فروشگاه اینترنتی وجود دارد. برای خرید اینترنتی از فروشگاه گاج مارکت میتوانید از طریق آدرس اینترنتی زیر وارد سایت این فروشگاه شوید.

www.gajmarket.com

۳_ بانک کتاب گیتامهر

بانک کتاب گیتامهر یکی از پربازدیدترین و متنوع ترین فروشگاه‌های کتاب می‌باشد که با ایجاد فروشگاه اینترنتی کار شما را برای خرید آنلاین کتاب آسان کرده است. گیتامهر با ایجاد فروشگاه اینترنتی کامل و جامع با ارائه ی بیش از ۳ میلیون جلد کتاب در زمینه ی کتاب‌های کمک درسی و کتاب‌های غیر درسی فعالیت میکند. برای خرید آنلاین کتاب از بانک کتاب گیتامهر میتوانید از طریق آدرس اینترنتی زیر وارد سایت این فروشگاه شوید.

www.gitamehr.ir

۴_ بانک کتاب نارنجی

بانک کتاب نارنجی یکی دیگر از به روزترین فروشگاه‌های کتاب کشور است که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ثبت سفارش و خرید آنلاین را برای شما راحت تر کرده است. به جای اینکه ساعت‌ها در ترافیک به دنبال کتاب مورد نظر خود در بازار بگردید کافیست وارد سایت بانک کتاب نارنجی شوید و کتاب مورد نظر خود را جستجو کنید، توضیحات لازم مربوط به کتاب‌ها همراه با PDF در این بانک کتاب موجود می‌باشد. فروشگاه اینترنتی کتاب نارنجی مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه‌های مختلف کتب عمومی، درسی، دانشگاهی و کمک درسی را شامل می‌شود. بانک کتاب نارنجی در بازه‌های زمانی متفاوت تخفیف‌های خوبی برای خرید انواع کتب کمک درسی و کنکوری در نظر میگیرد. برای خرید اینترنتی از بانک کتاب نارنجی میتوانید از طریق آدرس اینترنتی زیر وارد سایت این فروشگاه شوید.

www.ketabenarenji.ir

۵_ شهر کتاب آنلاین

شهر کتاب یکی دیگر از فروشگاه‌های کتاب است که در زمینه ی فروش اینترنتی نیز فعالیت میکند. شهرکتاب آنلاین، تنها شعبه مجازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرکتاب است. شما میتوانید به راحتی کتاب ، محصولات آموزشی و کالاهای فرهنگی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین از این بانک کتاب خریداری کنید. برای خرید آنلاین کتاب از شهر کتاب آنلاین میتوانید از طریق آدرس اینترنتی زیر وارد سایت این فروشگاه شوید.

www.shahreketabonline.com

۶_ تلکتاب

بانک کتاب تلکتاب یکی دیگر از متنوع ترین فروشگاه‌های کتاب است که در زمینه‌های کتاب‌های دانشگاهی ، کتاب‌های آموزشی و کتاب‌های زبان میتواند نیاز مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان برطرف کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی انواع کتای‌های مذهبی، نرم افزارهای مهندسی و لوازم تحریر از این بانک کتاب وجود دارد. از برترین خدماتی که تلکتاب به مشتریان خود ارائه میدهد میتوان به ارسال رایگان کتاب در این فروشگاه اشاره کرد. برای خرید اینترنتی از این بانک کتاب به آدرس زیر مراجه کنید.

www.telketab.com

۷_ کتاب کانون

فروشگاه اینترنتی کتاب کانون با هدف ارائه ی خدمات و فروش آنلاین انواع کتاب‌های کمک آموزشی کانون فرهنگی آموزش، شروع به فعالیت کرده است. با مراجعه به سایت کتاب کانون میتوانید یک فصل از کتاب‌های کانون را به صورت رایگان دانلود کنید و قبل از خرید کتاب آن را مطالعه کنید. از طریق آدرس اینترنتی زیر میتوانید به سایت کتاب کانون دسترسی داشته باشید و به راحتی کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

www.kanoonbook.ir

۸_ کتاب استور

فروشگاه اینترنتی کتاب استور یکی دیگر از بانک کتاب‌های معتبر می‌باشد که با هدف دسترسی سریع و آسان به کتاب‌ها و خرید اینترنتی انواع کتاب‌های کمک آموزشی در سرتاسر کشور شروع به کار کرده است. شما میتوانید انواع کتاب‌های کمک درسی و کنکوری از تمام ناشران معتبر از جمله گاج، مبتکران، قلم چی، خیلی سبز، نشرالگو، مهروماه و … را به صورت آنلاین از این بانک کتاب تهیه کنید. جهت مشاهده ی فروشگاه اینترنتی کتاب استور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.ketab.store

۹_ کتابچی

فروشگاه کتابچی یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد که در زمینه ی فروش آنلاین انواع محصولات و کتاب‌های کمک آموزشی همراه با تخفیف‌های متنوع شروع به کار کرده است. فروشگاه اینترنتی کتابچی امکان ارسال کتاب به سراسر کشور را فراهم کرده است. شما میتوانید با مراجع به سایت کتابچی و یا از طریق اپلیکیشن کتابچی به این فروشگاه دسترسی داشته باشید و کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. برای مشاهده ی وبسایت کتابچی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.ketabchi.org

۱۰_‌های بوک

فروشگاه اینترنتی‌های بوک یکی از پربازدید ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور می‌باشد که با تخفیف حداکثری انواع کتاب‌های کمک درسی و کنکوری و ارسال به سراسر کشور شروع به فعالیت کرده است. تنوع محصولات و به روز بودن از ویژگی‌های مهم این بانک کتاب به حساب می‌آید.برای مشاهده و جستجوی انواع کتاب‌های کمک درسی در فروشگاه کتاب‌های بوک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.hibook.co

شما هم اگر تجربه خرید کتاب از ۱۰ سایت بالا یا سایر سایت‌های فروش کتاب دارید آن را با گاماپلاس به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید : روش مطالعه شیمی‌از نظر رتبه‌های برتر کنکور سراسری >>

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر