موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آزمون نظام مهندسی برق 99

آزمون نظام مهندسی برق 99

نویسنده : معین | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 23:18

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

heading1.png

1680970412%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9%20%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86%20%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%20%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D9%82.jpg

داوطلبان شرکت کننده آزمون ورود به حرفه مهندسان نوبت اول و دوم سال 99 رشته برق می بایست با مطالعه منابع اعلام شده برای حضور در جلسه آزمون آماده شوند . مواد امتحانی آزمون نظام مهندسی ۹۹ صلاحیت های نظارت و طراحی رشته برق به صورت مجزای از هم تعیین و اعلام می شود .

برای مشاوره منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق 99

برای مشاوره منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق 99

charging.gif

متقاضیان اخذ پروانه فعالیت حرفه ای نظام مهندسی هر یک از صلاحیت های نظارت و طراحی رشته برق می توانند با ثبت نام و شرکت در آزمون مهندسی برای عضویت در سازمان نظام مهندسی اقدام کنند . آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 99 بوده و موفق به نام نویسی شده اند می بایست منابع تعیین شده صلاحیت انتخابی خود را تهیه کرده و با مطالعه مباحث مذکور آمادگی لازم را برای آزمون کسب کنند .

شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان ۹۹ رشته برق برای پذیرش نهایی و دریافت پروانه فعالیت خود 50% از نمره کل آزمون را کسب کنند ، لذا باید مطالعه ای هدفمند داشته و مباحث مهم تر را با تمرکز بیشتری بررسی کنند . بنابراین در ادامه این مقاله مواد آزمونی رشته برق  را به تفکیک صلاحیت های امتحانی این رشته ارائه داده ایم .


منابع آزمون نظام مهندسی صلاحیت طراحی رشته برق 99

1593425305_check.png فارغ التحصیلان رشته برق ( و یا گرایش های مجاز به تشخیص کمیسیون هم ارزی ) و متقاضی شرکت در آزمون نظام مهندسی ، باید آمادگی لازم را برای شرکت در جلسه آزمون داشته و بتوانند حد نصاب تعریف شده برای پذیرش را کسب کنند .

1593425305_check.png لازم به ذکر است در هر نوبت از نام نویسی و برگزاری آزمون نظام مهندسی ، مدتی پیش از آغاز زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی و یا همزمان با آغاز ثبت نام ، منابع آزمونی از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود .

1593425305_check.png در ادامه لیست مواد آزمونی اعلام شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، برای آزمون نظام مهندسی مهر ۹۹ صلاحیت طراخی رشته برق را ارائه داده ایم .

منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق ( طراحی )
مباحث امتحانیسال چاپ
مبحث اول ( تعاريف )1392
مبحث دوم ( نظامات اداری )1384
مبحث سوم ( حفاظت ساختمان ها در مقابل حريق )1395
مبحث سیزدهم ( طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان‌ ها )1395
مبحث پانزدهم ( آسانسورها و پلکان­ برقی )1392
مبحث نوزدهم ( صرفه‌جویی در مصرف انرژی )1389
مبحث بيست و يکم ( پدافند غیرعامل )1395
مبحث بيست و دوم ( مراقبت و نگهداری از ساختمان ها )1392
کتاب­ های راهنماي مباحث مقررات ملّی ساختمان-
 نشریه ۱۱۰-۱ و ۱۱۰-۲ سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی کشور-
 اطلاعات عمومی مهندسی مرتبط با تاسیسات برقی و الزامات آن ، مراجع علمی و فنی معتبر-
 مسائل مربوط به طراحی تاسیسات برقی در ساختمان‌ ها-
قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌ نامه‌ های اجرایی آن و تصویب نامه اصلاحی1390

1593425848_advise.png منابع ذکر شده بر اساس اطلاعیه منتشر شده برای آزمون مهر 99 بوده و در صورت انتشار هر گونه اصلاحیه این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبانی که هنوز موفق به نام نویسی در این آزمون نشده اند می توانند برای اطلاع از جزئیات نام نویسی آزمون مقاله زیر را مطالعه کنند .


academy1.gif

منابع آزمون نظام مهندسی صلاحیت نظارت رشته برق 99

1593425305_check.png واجدین شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی می توانند در 1 یا 2 صلاحیت آزمون ورود به حرفه مهندسان 99 رشته برق به صورت همزمان نام نویسی کنند . اما در نهایت مجاز به دریافت پروانه فعالیت یکی از این صلاحیت ها خواهند بود .

1593425305_check.png معمولا هر ساله منابع آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته برق برای هر یک از صلاحیت های نظارت و طراحی به صورت مجزا تعیین و از طریق سایت inbr.ir اعلام می شود . البته داوطلبانی که همزمان در 2 یا 3 صلاحیت با هم شرکت کرده اند می توانند بیشتر روی مباحث مشترک 2 صلاحیت وقت صرف کنند .

1593425305_check.png در ادامه لیست مواد آزمونی اعلام شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، برای آزمون نظام مهندسی مهر ۹۹ صلاحیت نظارت رشته برق را ارائه داده ایم .

منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق ( نظارت )
مباحث امتحانیسال چاپ
مبحث اول ( تعاریف )1392
مبحث دوم ( نظامات اداری )1384
مبحث سوم ( حفاظت ساختمانها در مقابل حريق )1395
مبحث دوازدهم ( ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا )1392
مبحث سیزدهم ( طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ‌ها )1395
مبحث پانزدهم ( آسانسورها و پلکان­ برقی )1392
مبحث نوزدهم ( صرفه‌جویی در مصرف انرژی )1389
مبحث بيست و يکم ( پدافند غیرعامل )1395
مبحث بيست و دوم ( مراقبت و نگهداری از ساختمان )1392
کتاب های راهنمای مباحث مقررات ملّی ساختمان-
نشریه ۱۱۰-۱ و ۱۱۰-۲ سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی کشور-
اطلاعات عمومی مهندسی مرتبط به تاسیسات برقی و الزامات آن ، مراجع علمی و فنی معتب-
مسائل مربوط به اجرا و نظارت تاسیسات برقی در ساختمان ‌ها-
قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌ نامه‌ های اجرایی آن و تصویب نامه اصلاحی1390

1593425848_advise.png منابع ذکر شده بر اساس اطلاعیه منتشر شده برای آزمون مهر 99 بوده و در صورت انتشار هر گونه اصلاحیه این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان می توانند با دانلود مجموعه نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته برق ، با سطح و شیوه طراحی سوالات آشنا شده و مطالعه بهینه تری را داشته باشند .

estekhdami_instagram.gif

اگر پس از مطالعه مقاله منابع و مواد امتحانی صلاحیت های نظارت و طراحی آزمون نظام مهندسی رشته برق ۹۹ ، سوالی درباره منابع این آزمون دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

estekhdami_telegram.gif

سوالات متداول


1- ✔️ منظور از مباحثی که به عنوان مواد امتحانی آزمون نظام مهندسی رشته برق معرفی می شود چیست ؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، منظور از مباحثی که به عنوان منابع معرفی شده ، مباحث مقررات ملی ساختمان می باشد .

2- ✔️ منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق چه زمانی اعلام می شود ؟

✔️ منابع این آزمون مدتی پیش از آغاز ثبت نام و یا همزمان با آغاز نام نویسی اعلام می شود که به محض اعلام شدن منابع در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

3- ✔️ آیا منابع و مواد آزمونی تمام دوره های آزمون نظام مهندسی یکسان است ؟

✔️ خیر همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، منابع آزمون می تواند با توجه به انتشار اصلاحیه ها قوانین ملی ساختمان ، تغییر کنند .


برای مشاوره منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق 99

برای مشاوره منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق 99

charging.gif


mortabet.png

مطالب مرتبط

video.png

ویدیوهای مرتبط


tag.pngآزمون نظام مهندسیدریافت پروانه نظام مهندسینظام مهندسی


نظرات کاربران



شماره موبایل خود را وارد نمایید:

تعداد کل نظرات: 1

سید عمار

1399/09/08

سلام . ببخشید اصولاً میگم برای قبولی در آزمون باید چهار ماه وقت گذاشت و مطالعه کرد اما منابع هر نوبت در سال دو ماه قبل اعلام میشه .دقیقا میشه بگید ما این دوماه قبل از اعلام منابع چی بخونیم ؟؟؟؟!!!!! ممنون


پاسخ مشاور هیوا:

سلام . می تونین منابع آزمون نظام مهندسی مرحله قبل رو بخونین .


نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرید.

"; document.getElementById('leftsection').style.display='none'; document.getElementById('rightsection').style.display='none'; document.getElementById('fullsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsectionsimple').style.display='none'; document.getElementById('finalsection').style.display='block'; myFunction(); } if(msg==2) { //jQuery('#myModal').modal('show'); document.getElementById("txtHint").innerHTML=''; // document.getElementById('payam').innerHTML="

با تشکر از ثبت نظر شما. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشوربا شماره 9099071789 تماس بگیرید.

"; document.getElementById('leftsection').style.display='none'; document.getElementById('rightsection').style.display='none'; document.getElementById('fullsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsectionsimple').style.display='block'; myFunction(); } if(msg==4) { //jQuery('#myModal').modal('show'); document.getElementById("txtHint").innerHTML=''; // document.getElementById('payam').innerHTML="

با تشکر از ثبت نظر شما. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشوربا شماره 9099071789 تماس بگیرید.

"; document.getElementById('leftsection').style.display='none'; document.getElementById('rightsection').style.display='none'; document.getElementById('fullsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsectionsimple').style.display='none'; document.getElementById('finalsectionsimple2').style.display='block'; myFunction(); } if(msg==0) { alert("اطلاعات را به درستی تکمیل نمایید"); document.getElementById("txtHint").innerHTML=xmlhttp.responseText; document.getElementById("txtHint").innerHTML=''; //document.getElementById('payam').innerHTML=''; $('#myModal').modal('hide'); } } } xmlhttp.open("GET","https://www.heyvagroup.com/inc/new/comments.php?q="+str+ "&name2=" +str2+ "&text2=" +str3+ "&idcc=" +str4+ "&hiddenrid=" +str5+ "&t1=" +str6+ "&mobile2=" +str7+ "&special2=" +str8,true); xmlhttp.send(); } function showUsererror(str,str2,str3,str4,str5,str6,str7,str8,str9) { document.getElementById("txtHint").innerHTML="

loading_ajax.gif

"; if (str=="") { document.getElementById("txtHint").innerHTML="1"; return; } if (window.XMLHttpRequest) {// code for IE7+, Firefox, Chrome, Opera, Safari xmlhttp=new XMLHttpRequest(); } else {// code for IE6, IE5 xmlhttp=new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP"); } xmlhttp.onreadystatechange=function() { if (xmlhttp.readyState==4 && xmlhttp.status==200) { var msg = xmlhttp.responseText; if(msg==1) { //jQuery('#myModal').modal('show'); document.getElementById("txtHint").innerHTML=''; // document.getElementById('payam').innerHTML="

با تشکر از ثبت نظر شما. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشوربا شماره 9099071789 تماس بگیرید.

"; document.getElementById('leftsection').style.display='none'; document.getElementById('rightsection').style.display='none'; document.getElementById('fullsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsectionsimple').style.display='none'; document.getElementById('finalsection').style.display='block'; myFunction(); } if(msg==2) { //jQuery('#myModal').modal('show'); document.getElementById("txtHint").innerHTML=''; // document.getElementById('payam').innerHTML="

با تشکر از ثبت نظر شما. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشوربا شماره 9099071789 تماس بگیرید.

"; document.getElementById('leftsection').style.display='none'; document.getElementById('rightsection').style.display='none'; document.getElementById('fullsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsectionsimple').style.display='block'; myFunction(); } if(msg==4) { //jQuery('#myModal').modal('show'); document.getElementById("txtHint").innerHTML=''; // document.getElementById('payam').innerHTML="

با تشکر از ثبت نظر شما. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.
اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشوربا شماره 9099071789 تماس بگیرید.

"; document.getElementById('leftsection').style.display='none'; document.getElementById('rightsection').style.display='none'; document.getElementById('fullsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsection').style.display='none'; document.getElementById('finalsectionsimple').style.display='none'; document.getElementById('finalsectionsimple2').style.display='block'; myFunction(); } if(msg==0) { alert("اطلاعات را به درستی تکمیل نمایید"); document.getElementById("txtHint").innerHTML=xmlhttp.responseText; document.getElementById("txtHint").innerHTML=''; //document.getElementById('payam').innerHTML=''; $('#myModal').modal('hide'); } } } xmlhttp.open("GET","https://www.heyvagroup.com/inc/new/comments.php?q="+str+ "&name2=" +str2+ "&text2=" +str3+ "&idcc=" +str4+ "&hiddenrid=" +str5+ "&t1=" +str6+ "&mobile2=" +str7+ "&special2=" +str8+ "&error=" +str9,true); xmlhttp.send(); }

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.heyvagroup.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر