موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت برنج هاشمی درجه یک 98

قیمت برنج هاشمی درجه یک 98

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 15:17

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نظر سرآشپزان حرفه‌ای درباره برنج هاشمی درکام

من چون شمال هستم، خیلیا ازم میپرسن که از کجا برنج خوب بخریم ولی من تا از کیفیت جایی مطمئن نباشم، نمیتونم معرفیش کنم. تاحالا نصف کیسه برنجتون رو استفاده کردم و واقعا راضی بودم.

فاطمه صف شکن

من که مشتری دائمیتون شدم و هر بار بخوام چایی و عرقیات گیاهی و برنج اصل تهیه کنم، قطعا به شما سفارش میدم. فروشگاه شما یکی از باکیفیت ترین فروشگاه هایی هست که میتونم پیشنهادش کنم.

منصوره رهی

برنجتون خیلی خوش عطر و خوش پخت بود. مشخصه که یک تیم قوی پشت این برند ایستاده. ممنونم

مهناز میکیلانی

برنج هاشمی

برنج هاشمی معروف‌ترین برنج ایرانی در کنار برنج طارم محلی است. این برنج در بین انواع برنج‌ ایرانی به خوشپخت و خوش طعم بودن معروف است و به خوبی قد می‌کشد. برنج هاشمی بعد از برنج صدری دم سیاه، قدبلندترین برنج در بین برنج‌های درجه یک ایرانی است. البته عطر برنج هاشمی کمی کمتر از برنج طارم درجه یک است اما در مقابل، بیشتر قد می‌کشد. این برنج درجه یک مثل تمامی برنج‌های رده کم‌محصول، پس از پخت همچنان نرم باقی مانده و ماندگاری بسیار خوبی دارد و مثل بعضی از برنج‌های پرمحصول پس از سرد شدن، سفت و خشک نمی‌شود.

چرا برنج هاشمی را از درکام بخریم؟

  • ما از بین چندین نمونه، بهترین برنج هاشمی را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

خیالتان از بابت کیفیت محصولات ما راحت باشد. ما برای انتخاب برنج، چندین بار و در طی چند هفته متوالی، به اکثر مناطق شمالی سفر کردیم و با پرس و جو از محلی‌ها و کشاورزان، بهترین کارخانه‌های برنج و شالیزارها را شناسایی کردیم. با دانشی که درباره شناخت برنج در شمال کسب کرده‌ایم، به راحتی می‌توانیم برنج باکیفیت را از برنج با درجه کیفی کمتر یا برنج قاطی تشخیص دهیم. ما همواره به دنبال بهترین محصول هستیم. برای همین از بهترین کارخانه‌ها و کشاورزان چند نمونه برنج‌ هاشمی را گرفته و به چند سرآشپز حرفه‌ای دادیم تا از خوش پختی و کیفیت آن‌ها مطمئن شویم. نهایتاً بهترین برنج هاشمی را از بین این نمونه‌ها برای شما انتخاب کردیم.

  • برنج هاشمی درکام، درجه یک، خوش پخت و خوش طعم است.

برنج هاشمی درکام بوجارشده و دارای طعم خوبی می‌باشد. طبق نظر چند آشپز حرفه‌ای، میزان ری بسیار خوبی دارد و می‌توانید این برنج را با خیال راحت در مهمانی‌ها پخت کنید.

  • برنج هاشمی درکام، کاملاً یکدست است و قاطی ندارد.

تضمین می‌کنیم که تمامی برنجی که از ما خریداری می‌کنید، به صورت یکدست برنج هاشمی بوده و به هیچ وجه برنج دیگری با این برنج مخلوط نشده است. اثبات این ادعا نیز کیفیت پخت برنج می‌باشد. در صورتی که برنج‌هایی مثل شیرودی که شباهت نسبی با برنج هاشمی دارند با این برنج مخلوط شوند، برنج پخت خوبی نخواهد داشت و پس از سرد شدن نیز خشک می‌شود.

  • امکان سفارش بسته تست قبل از انجام خرید اصلی وجود دارد.

شما می‌توانید برای اطمینان از کیفیت برنجی که خریداری می‌کنید، قبل از انجام خرید اصلی، یک بسته تست برنج سفارش دهید. ما تضمین می‌دهیم که کیفیت برنجی که خریداری می‌کنید به اندازه کیفیت نمونه دریافتی است. می‌توانید مقداری از نمونه را جهت مقایسه با برنج ارسالی نزد خود نگه دارید تا خیالتان از همه جهت راحت باشد. با همه این توضیحات، اگر به هر دلیلی رضایت نداشته باشید، امکان عودت سفارش و بازگشت وجه وجود دارد.

  • ما ضمانت بازگشت وجه داریم، پس با خیال راحت خرید کنید.

تمام محصولات درکام دارای ضمانت کیفیت هستند. اگر از کیفیت محصولات ارسالی رضایت نداشتید، می‌توانید تا ۷ روز بعد هزینه پرداختی خود را پس بگیرید. البته با توجه به فرآیند دقیق انتخاب محصولات، تا به حال تجربه برگشت برنج یا دیگر محصولات برای مشتریان ما اتفاق نیفتاده است.

  • تیم پشتیبانی درکام در تمام مراحل خرید همراه شماست.

شما می‌توانید در تمام مراحل خرید از پشتیبانی آنلاین و تلفنی ما استفاده کنید. همچنین می‌توانید در قسمت نظرات، نظر یا سوال خود را عنوان کنید و ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو خواهیم بود.

داستان کشف برنج هاشمی از زبان خود آقای هاشمی

برنج هاشمی معروف‌ترین برنج ایرانی در کنار برنج طارم است و بدون شک یکی از بهترین و خوش‌‌پخت‌ترین برنج‌های ایرانی است. این برنج در سال ۱۳۶۴ توسط کشاورز معروف گیلانی یوسف هاشمی کشف شد و کم کم به همت این کشاورز و باقی کشاورزان گیلانی گسترش پیدا کرد و در حال حاضر به صورت وسیعی در سطح استان گیلان و بخش‌هایی از مازندران کشت می‌شود. همچنین می‌توانید در ویدئوی اختصاصی سایت درکام داستان کشف برنج هاشمی را از زبان خود آقای هاشمی بشنوید.

قیمت برنج هاشمی

برنج‌های ایرانی به ۲ دسته برنج‌های کم‌محصول و با کیفیت بالاتر مثل هاشمی، طارم و دم‌سیاه و برنج‌های پرمحصول مثل شیرودی، فجر و خزر تقسیم می‌شوند. برنج هاشمی جز گران‌ قیمت‌ترین برنج‌های ایرانی است و پس از برنج صدری دم‌سیاه در رده دوم برنج‌های ایرانی از نظر قیمت قرار می‌گیرد. با این حال ممکن است قیمت برنج هاشمی در فروشگاه‌های مختلف متفاوت باشد. چرا که عوامل مختلفی می‌تواند بر قیمت یک نوع از برنج تاثیرگذار باشد که می‌توانید در مقاله قیمت برنج ایرانی چنده؟ لیست قیمت روز برنج ایرانی کامل با این عوامل آشنا شوید. اما به صورت کلی کیفیت برنج هاشمی می‌تواند بسته به محل کاشت، میزان رسیدگی کشاورز به برنج و همچنین بذر استفاده شده متفاوت باشد. در کنار این مورد میزان و درصد دانه‌های شکسته داخل برنج تاثیر زیادی روی قیمت برنج دارد و برنج بوجار نشده (نیم‌دانه‌های آن جدا نشده) با برنجی که کاملا بوجار شده تا چند هزار تومان اختلاف قیمت دارند. پس شاید مقایسه قیمت ۲ برنج هاشمی تا وقتی که مشخص نشده کیفیت هرکدام چگونه است و چه مقدار نیم‌دانه دارند مقایسه درستی نباشد. هرچند که قیمت برنج هاشمی مثل سایر برنج‌ها در یک بازه مشخص قرار دارد و اگر برنجی خیلی پایین‌تر از این بازه و یا خیلی بالاتر باشد باید به آن شک کرد.

خرید برنج هاشمی

خرید برنج هاشمی درجه یک و البته هر برنج دیگری کار راحتی نیست، به خصوص اگر بخواهید آنلاین خرید کنید. چون در خرید آنلاین برخلاف خرید حضوری امکان دیدن و لمس برنج از نزدیک نیست و نمی‌توانید اندازه و عطر برنج را ببینید. همچنین برنج تا وقتی که در قابلمه نرود عیار خود را نشان نمی‌دهد. ما در درکام برای حل این مشکل و جلب اعتماد شما امکان خرید بسته‌های نمونه‌ای را فراهم کرده‌ایم تا ابتدا برنج مورد نظر را امتحان کرده و در صورت رضایت از کیفیت برنج خرید خود را انجام دهید. در صورتی که قصد خرید آنلاین برنج هاشمی را دارید می‌توانید قبل از آن از صفحه خرید بسته نمونه برنج یک بسته یک کیلویی از این برنج را خرید کنید و پس از مطمئن شدن از کیفیت آن خرید اصلی خود را انجام دهید.

وزن10.1 kg
کشاورز

مرتضی محمدی

سال تولید

۹۹

کیفیت

درجه یک

منطقه کشت

آستانه اشرفیه

میزان ری

زیاد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: dorkam.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر