سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت بلوک سیمانی

قیمت بلوک سیمانی

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 01 اسفند 1399 ساعت 23:59

قیمت بلوک سبک سیمانی

قیمت بلوک سیمانی سبک در بهمن ماه 99 را در جدول زیر بصورت تقریبی لیست کرده ایم، کسانی که به دنبال خرید بلوک هستند، جهت استعلام دقیق قیمت با بتن آلوکا تماس بگیرند. قطب تولید بلوک سیمانی پوکه ای در کشور، آذربایجان شرقی و تبریز است، هر کسی هم که در شهر های دیگر به عنوان مصالح فروش یا نماینده، اقدام به فروش این نوع بلوک می کند، حتما واسطه بین مشتری و یکی از تولیدکنندگان تبریز است. اگر در جستجوی یکی از کارخانه های بلوک سازی دارای علامت استاندارد در ایران و آذربایجان شرقی هستید، بتن آلوکا بهترین و دقیق ترین مرجع شماست.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در این روزهای نابسامانی و تورم قیمت ها، همه باید منصفانه در کنار هم برای کاهش فشارات اقتصادی باشیم. جدول زیر لیست قیمت بلوک سبک استاندارد در زمستان سال 99 می باشد. می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر قیمت بلوک سبک سیمانی در ابعاد و سایزهای مختلف در شهرهای مختلف ایران، از طریق سایت بتن آلوکا یا با کلیک شماره 09101885623 در همین جا و در هر ساعتی از روز، بصورت رایگان جویا شوید.

لیست قیمت بلوک سبک آلوکا - دی 99

شرح

کالا

ابعاد

محصول

(cm)

قیمت 

درب

کارخانه 

(تومان)

وزن

کیلوگرم

ظرفیت حمل

تریلی 

کفی

(پالت)

قیمت بلوک سبک 7 سانت دو جداره

40*20*7

2700

8/3

4860

قیمت بلوک سبک 10 سانت دو جداره

40*20*10

3000

5

3780

قیمت بلوک سبک 10 سانت سه جداره

40*20*10

3100

6

3780

قیمت بلوک سبک 15 سانت سه جداره

40*20*15

3500

5/7

2508

قیمت بلوک سبک 15 سانت چهار جداره

40*20*15

3600

8

2508

قیمت بلوک سبک 20 سانت سه جداره

40*20*20

4300

10

1944

قیمت بلوک سبک 20 سانت چهار جداره

40*20*20

4400

10

1944

محصولات ما کاملا استاندارد و با کیفیت می باشد، نمونه های واقعی محصول را به دست مشتری می رسانیم، بعد از تایید و مقایسه، قرار داد بسته می شود. خدا را شاکر هستیم که مشتریان زیادی را جذب بتن آلوکا نموده ایم فقط و فقط با مزیت کیفیت و ضمانت...

مزایای تولیدات بلوک سازی آلوکا برای مشتریان عزیز چیست؟؟

Your browser does not support the video tag.

سازمان نظام مهندسی از شهریور 99 تمامی ساختمان ساز ها را به صورت اجباری ملزم به خرید مصالح ساختمانی استاندارد نموده است. یعنی اینکه تمامی مصالح ساختمانی باید دارای نشان استاندارد ایران باشند. میدانید گرفتن گواهینامه استاندارد برای کارخانه ها چقدر زمان بر و هزینه بر است؟؟

با افتخار اعلام می نماییم که بتن آلوکا با اخذ مجوز علامت استاندارد تجاری برای محصولات خود، یکی از سه کارخانه تولید بلوک ساختمانی و دیواری سبک دارای تاییدیه استاندارد از سازمان استاندارد ایران، در قطب تولید و فروش بلوک ساختمانی ایران می باشد. پس شما با خرید بلوک پومیسی بتن آلوکا یکی از گام های اساسی ایمنی و الزامات ساختمان سازی خود را برمی دارید.

و اما ویژگی بارز مهم محصولات آلوکا

شما با خرید بلوک سبک از کارخانه بلوک سازی بتن آلوکا، ضمانت کتبی دریافت بار سالم در سر پروژه های خود را دریافت می نمایید. این خیلی مهم است که یک کارخانه بلوک سازی، محصول تولیدی خود را بدون پرتی با قیمت باورنکردنی تضمین کند. باید به یک اتفاق بزرگ و جدید در کارخانه بزرگ بتن آلوکا اشاره فرماییم:

افزایش تیراژ تولید بتن آلوکا تا دو برابر در چند روز اخیر با افزودن دستگاه های جدید تمام اتوماتیک ترکیه

این یعنی که دپو کارخانه آلوکا در عرض چند روز کاملا پرشده است. شما انبوه ساز محترم یا مشتریان گرامی می توانید با هر تعداد دلخواهی اقدام به خرید بلوک سبک سیمانی آلوکا نمایید. و پس از خرید  با بروزترین و مناسب ترین قیمت بلوک سبک در ایران، محصولتان سالم سر پروژه و سروقت تحویل داده می شود.

تماس مستقیم با بتن آلوکا

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

بلوک 20*20*40 به بلوک بیست سانت معروف است که به طول 40 سانت، عرض 20 سانت و ارتفاع 20 سانت تولید می شود. قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 بستگی به نوع این محصول پرکاربرد و پرفروش دارد. بلوک بیست سانت در دو نوع سبک و سنگین تولید می شود. بلوک 20*20*40 از ترکیب پوکه معدنی با سیمان و آب در دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسی تولید می شود و جهت خشک شدن به اتاق بخار به مدت چند روز منتقل می شود.

اما بلوک سنگین 20*20*40 از ترکیب ماسه شکسته با سیمان و آب حاصل توسط دستگاه کاملا دستی خودرو تولید می گردد و در فضای باز برای خشک شدن باقی می ماند. تولید بلوک بیست سانت سنگین چون نیاز به دستگاه و تجهیزات خاصی ندارد، بسیار آسان تر و کم هزینه تراز بلوک سبک بیست سانت است. در نتیجه قیمت بلوک سنگین 20*20*40 در مبدا یا کارگاه بلوک زنی ارزانتراز نوع سبک است. اما چون این بلوک سنگین است، دستگاه های حمل و نقل، هزینه زیادی بابت رساندن بلوک سنگین بر سر پروژه دریافت می کنند. این مورد باعث می شود که بلوک سنگین بیست سانت گرانتر از بلوک بیست سانت سبک به دست مشتری برسد.

قالبی که برای تولید بلوک سنگین 20*20*40 استفاده می شود عموما ته باز، دو سوراخ و دو جداره می باشد.اما قالب بلوک 20*20*40 بصورت ته پر، نر و ماده، شش سوراخ و 8 سوراخ است. وزن بلوک سنگین استاندارد که از ماسه شکسته تولید می شود در حدود 30 کیلوگرم و با ارتفاع 19 سانتی متر است.

اکثر بلوک سازان با دستگاه های کاملا دستی تولید و از ماسه معمولی استفاده می کنند در نتیجه وزن این محصول به 22 کیلوگرم کاهش و ارتفاع حتی به 16 سانتی متر نیز می رسد، پس در خرید بلوک سنگین نهایت دقت را بخرج دهید چرا که علاوه بر خرید بلوک بی کیفیت، شکستگی و پرتی نیز در محصولاتی که با ماسه معمولی تولید گردیده اند، بسیار زیاد است. البته قبل از خرید و استعلام قیمت بلوک سبک 20*20*40 باید به نوع کاربرد و مصارف هر کدام نیز توجه کنید و بدانید که کدام محصول نیاز اصلی شماست سپس از تولید کننده معتبر خرید خود را انجام دهید.

بلوک بیست سانت سبک مناسب دیوارهای مرتفع در حد 5 حتی 7 متر نیز می باشد چرا که با استفاده از این بلوک، نیروی کار کاهش و عایق بالا حاصل می شود. دیوارهایی نظیر دیوار سالن ها یا مراکز آموزشی باید از نوع سبک استفاده گردد. اما اگر دیوار شما ارتفاعی در حد دو یا سه متر دارد و فقط جهت حفاظ حصار احداث می گردد ، برای دیوار هایی نظیر محوطه باغ، ساختمان یا کرسی چینی( اولین سطح پی) بهتر است بلوک سنگین بخرید.

تخصص بتن آلوکا تولید انواع بلوک پوکه ای سبک می باشد، برای خریدبلوک سبک و استعلام قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 استاندارد می توانید به این مجموعه اکتفا کنید.

چرا قیمت بلوک سبک افزایش می یابد؟

بتن آلوکا همواره در تلاش فراهم نمودن شرایط ویژه خرید بلوک سبک سیمانی درجه یک در ایران است تا شما انبوه ساز محترم یا مشتری گرامی، رضایت مندانه خرید کنید. همانطور که واقف هستید قیمت های مصالح پایه نظیر سیمان روز به روز افزایش می یابد، قیمت هر تن سیمان در فروردین 99، صد و هشتاد هزار تومان بود، در آبان 99، قیمت هر تن سیمان به 450000 تومان رسیده است، البته اگر با همین قیمت بالا هم پیدا شود! اما در دی ماه 99، قیمت سیمان به ثبات نسبی رسیده بود ولی در بهمن نیز شاهد افزایش قیمت دوباره هستیم. قیمت پوکه معدنی امسال چند برابر افزایش یافت و اکنون روند صعودی ملایمی را شاهد است، دستمزد کارگر هم که بماند.

قیمت پوکه معدنی از 600 هزارتومان برای هر تریلی در اوایل سال به 1700000 تومان در پاییز 99 رسید. هزینه نگهداری و تعمیر دستگاه های خط تولید هم که سر به فلک گذاشته است. با این حساب قیمت بلوک سبک حتی دو برابر هم نشده است،چرا؟؟!

چون وضعیت فعلی ساخت و ساز، ظرفیت افزایش قیمت بیشتر از این را ندارد، تقریبا ساخت و سازها در رکود هستند. این نشان از عدم هماهنگی دخل و خرج ما دارد. ولی با نگاه به افزایش قیمت سفال و آجر، باز قیمت بلوک سیمانی با صرفه تر است.

قیمت ارسال بلوک سیمانی به شهرهای مختلف ایران

هزینه ارسال بلوک به شهرهای مختلف ایران متفاوت است و به صورت کارشناسی باید محاسبه گردد. دستگاه های مختلف حمل بلوک چون تریلی، کامیون، نیسان و.... هزینه های متفاوتی را برای مسیرهای مختلف دریافت میکنند. یعنی شما باید قیمت ارسال بلوک بتنی را نیز به قیمت نهایی بلوک درب کارخانه اضافه نمایید. همه روزه شاهد اعتراضات باربری ها هستیم، پس میبینید که قیمت قطعی معنی ندارد و هر روز باید استعلام قیمت بلوک سبک را گرفت.

قیمت بلوک سیمانی در شمال

فروش بلوک های سیمانی در شهرهای مختلف شمالی کشور، نظیر ساری، بابل، چالوس، رشت، لاهیجان و ... به وفور انجام می شود. مخصوصا با آغاز بارندگی های که تولیدکنندگان این خطه از کشورمان، تولیدادت خود را قطع یا محدود می کنند، خریداران اکثرا با شهر های مختلف از طریق اینترنت یا مصالح فروشان برای تهیه بلوک تماس برقرار می کنند، پس محاسبه قیمت و هزینه ارسال برای این عزیزان خیلی مهم است.

استعلام آخرین قیمت ارسال بلوک به شهرهای مختلف

گنجایش دستگاه های حمل بلوک سیمانی

برای ارسال بلوک به شهر های مختلف از دستگاه های متنوع نظیر تریلی، کامیون، نیسان و... استفاده میشود. هر دستگاه حمل و نقلی گنجایش و استفاده منحصر بفرد خود را دارد. نمیتوان گفت که تریلی قطعا خوب است یا نیسان!

خوب بودن و مناسب بودن هر کدام باید هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ گنجایش هر دستگاه کامل بررسی شود. البته اینکه بار سالم به مقصد برسد خیلی مهم است، هر دستگاهی مکانیسم خودش را در این مورد دارد. در تریلی چون عموما بار را برای مسافت های دور میفرستند از پالت بندی و بسته بندی استفاده می کنند. کاربرد این روش، باعث افزایش اطمینان از سالم رسیدن بار به مقصد و پرتی و شکستگی کم، می شود.

همه این موارد باید توسط کسی که بلوک را می فروشد رعایت گردد والا احتمالا خود مشتری سررشته ای از این موارد مهم ندارد. برای مسیرهای نزدیک قطعا نیسان یا کامیونت به صرفه تر است. اما برای مسیرهای دور، تریلی یا کامیون ده چرخ باید استفاده کرد. این که کدام برای چه مسافتی مناسب است و چقدر گنجایش بار را دارد تا سالم به مقصد برساند را از كارشناسان آلوكا جويا شويد.

انواع بلوک سیمانی

انواع بلوک‌ ساختمانی طبق مواد متخلخل 3 نوع است :

1- بلوک سبک سیمانی

2- بلوک سنگین سیمانی

3- بلوک نیمه سبک یا نیمه سنگین سیمانی

جدول انواع بلوک ساختمانی

انواع بلوک             

توضیحات

 سبک

در سه نوع  سبک دانه، هوادار و کفی تولید می شوند و از رایجترین و پرکاربردترین نوع بلوک های سیمانی می باشد.ماده متخلخل آنها  پوکه معدنی یا پوکه سنگین می باشد.

 سنگین

ماده متخلخل بلوک سنگین ،شن وماسه می باشد و در مواردی که وزن دیوار(باغ یا تیغه چینی) یا سازه مهم نباشد مورد استفاده قرار میگیرد.

 نیمه سبک

مشابه بلوک های سبک می باشد منتها وزن آن کمی بیشتر می باشد.

1)   بلوک سبک دانه

این گونه بلوک سیمانی وزن کمی به دلیل ترکیب با دانه‌های طبیعی سبک مانند پوکه (پوکه معدنی بستان آباد یا پوکه قروه) ، پومیس (Pomis)، لیکا، پرلیت دارد.

بلوک ساختمانی سبک دانه در بازار با عنوان بلوک معمولی سبک شناخته می‌شود.

وزن مخصوص بلوک سلبک دانه  1400 کیلوگرم بر مترمکعب است که نسبت به حالت عادی بتن یعنی 1840 کیلوگرم بر مترمکعب کمتر است.

بلوک سبک دانه در دونوع زیر فرآوری میشود:
الف) بلوک پوکه‌ معدنی

این نوع بلوک‌های سیمانی با استفاده از پوکه‌های معدنی سفید که در تبریز موجود است تهیه می‌شود که به آن بلوک سبک تبریز نیز گفته می‌شود. همچنین بلوک پوکه ای ممکن است با پوکه‌های قهوه‌ای سنندج نیز تهیه شود. پوکه معدنی، سبک است پس محصول حاصله از آن نیز سبک خواهد بود. جرم حجمی بلوک‌ سیمانی معدنی کمتر از 1200 کیلوگرم بر متر مکعب و مقاومت آن‌ها دست کم 30کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد.

یکی از معادن مرغوب پوکه معدنی در آذربایجان شرقی که مناسب برای تولید بلوک با کیفیت وزن سبک است معدن پوکه آلوکا می‌باشد. پوکه برداشت شده از این معدن دارای وزن ویژه ناچیز و پایداری بالا در ترکیب با مواد سیمانی می‌باشد. بتن آلوکا در تولید انواع بلوک ساختمانی پوکه ای از پوکه سفید معدنی بستان آباد بهره ‌گیری کرده است.

کاربرد بلوک سبک سیمانی 

ب) بلوک سیمانی صنعتی

بلوک‌ صنعتی توسط خاک رسی که منبسط شده است و یا پوکه لیکا تهیه می‌شود. بلوک های صنعتی آمیخته از دانه‌های صنعتی (لیکا) با سیمان و آب می‌باشند.

جرم حجمی بلوک‌ صنعتی سبک کمتر از 900 کیلوگرم بر متر مکعب و پایداری آن‌ها دست کم 30کیلوگرم بر سانتی متر مکعب می‌باشد. محصولات صنعتی همانطور که از تصویرش پیداست بسیار مرغوب و مشتری پسند می‌باشد.اما قیمت بلوک سبک صنعتی نسبتا بالا است. با توجه به نیاز پروژه باید تصمیم گرفت کدام محصول مناسب خرید و استفاده می‌باشد.
2)   بلوک هوادار

در بلوک هوادار از هوا به‌عنوان ماده افزودنی در بتن استفاده می‌شود و باعث می‌شود وزن آن‌ها نسبت به دیگر بلوک‌ها به شدت کمتر باشد. بلوک‌ سیمانی هوادار علاوه بر وزن پایین خود، در برابر شرایط محیطی و گرما نیز به شدت ثابت هست. از بلوک هوادار ابتدا در مملکت سوئد و در سنه 1929 بهره‌گیری شد و در دونوع هوادار و سبک گازی روانه بازار می‌شود:
الف)   بلوک سبک کفی 

در بلوک کفی، هنگام ساخت ملات همراه با بتن اولیه کف وارد می‌شود. به مرور خشک شدن بلوک، این کف از بین می‌رود و بلوک به صورت متخلخل باقی می‌ماند. 

بلوک کفی سیمانی در سنه 1923 در کشور انگلستان معرفی شد و‌اندازه حفره‌های آن نزدیک 2/1 میلی‌متر است.

نحوه اجرای دیوار با بلوک سیمانی

ب) بلوک سبک گازی

 بلوک سبک گازی به هبلکس مشهور می‌باشد و سبک بودن آن به دلیل پف کردن حباب‌های هوا در داخل آن می‌باشد. بلوک هبلکس از سیمان، آب، آهک و پودرآلومینیم تشکیل می‌شود.

اما یک مسئله مهم وجود دارد به دلیل استفاده از پودر آلومینیم در ترکیب ملات، به جرات میتوان گفت که بلوک هبلکس خطرات زیادی برای محیط زیست و انسان دارد و بدلیل سرطان زا بودن این ترکیب، استفاده از بتن گازی در کل دنیا روبه منسوخ شدن است.

انواع بلوک سبک گازی

مزایای بلوک سبک پوکه ای

• صرفه جویی در مصرف مواد خام اولیه و کاهش هزینه‌ها

در تولید بلوک پوکه ای به مواد اولیه کمتری نیاز خواهید داشت.  بلوک های سبک نسبت به بلوک سیمانی معمولی از استحکام بیشتری برخوردار و وزن کمتری دارد. بنابراین وزن کلی وارده با سازه با استفاده ازاین بلوک ها کاهش و در نتیجه از بتن و فولاد کمتری استفاده میشود.

این کاهش وزن حدود 20 تا 25 درصد است و در پروژه‌های بزرگ معادل رقم بسیار بزرگی می‌شود. از طرفی بلوک‌ پوکه معدنی در برابر حرارت و صوت عایق است. نیاز به استفاده از لایه‌های عایق با بلوک پوکه معدنی کاهش می‌یابد، و پیمانکار نیازی به استفاده از عایق از دیوارها و کف ساختمان ندارد.

تاثیر بلوک سیمانی با کیفیت در مقاومت ساختمان
• وزن مخصوص کم و دوام زیاد

بلوک نوع سبک‌ وزنی معادل ⅓ سایر محصولات بتنی رادار است. یعنی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع. وزن کم موجب کاهش بار مرده و مقاومت بیشتر ساختمان در برابر زلزله و همچنین کاهش هزینه‌های سازه‌ای می‌گردد.
• عایق حرارتی و کاهش مصرف انرژی ساختمان

مطابق الزامات مبحث 19 ساختمان عایق بودن یک سازه نسبت به حرارت یک مسئله بسیار مهم در برنامه‌ریزی شهری و ساخت ساختمان‌ها است. راه‌های عایق‌کاری بسیار گرانی وجود دارد که به صورت ساندویچی چند لایه از یک ماده عایق را بین دیوارهای سازه قرار می‌دهند. این کاراز لحاظ ایمنی، بهداشت و محیط زیست مناسب نیست.

بلوک پوکه معدنی به عنوان عایق یک سازه در بطن آن قرار گرفته و وظیفه عایق حرارتی را به نحو احسنت اجرایی می‌کند. استفاده از بلوک های پوکه ای در عایق کاری دیوارهای پیرامونی، دیوار چیده شده به عنوان عایق همگن محسوب می‌شود.


• مقاومت در برابر آتش

هوا یا مواد تعبیه شده در بلوک پومیس برای مقاومت در برابر حجم آتش بالا بسیار اهمیت دارد. مقاومت اجزای سازه‌ای در برابر آتش سوزی بر اساس مدت زمانی سنجیده می‌شود.

در بلوک سبک، تراکم 1200 کیلوگرم در مترمربع از یک دیوار با ضخامت 13 تا 14 سانتی‌متر، مقاومت در برابر آتش حدود 5 ساعت است. اما در مورد بلوک‌های ساده این مقدار مقاومت در تراکم 400 کیلوگرم و ضخامت 10 سانتی‌متر رخ می‌دهد.

این نوع از بلوک‌ های سختمانی به شدت در برابر آتش سوزی مقاوم هستند و در شرایط خفیف‌، دچار حریق نمی‌شود و اجزا می‌توانند آتش را بدون سوختن و فرو ریختن تحمل کنند.


• عایق صوتی

به دلیل نادیده گرفتن عایق صوتی در اکثر سازه‌ها صدای پا یا ضربه منتقل می‌شود. مطابق الزامات 18 مقررات ملی ساختمان، بلوک پوکه ای سبک به دلیل بافت متخلخل و اسفنجی دارای جذب صوت مناسب می‌باشد. پس از بلوک پوکه معدنی می‌توان جهت احداث اماکن مسکونی، بیمارستان‌ها و نیز مراکز آموزشی و پرورشی استفاده کرد.

همچنین بلوک‌ پوکه ای عایق صوتی بهتری نسبت به بلوک هوادار است. بلوک سبک سیمانی به دلیل چگالی و تراکم مناسب خود مانع از عبور صوت می‌شوند و نوعی عایق نفوذناپذیر ایجاد می‌کنند. مطابق با آخرین تست مراکز تحقیقات و مسکن بلوک سیمانی سبک دارای افت صوتی ۴۹ دسی‌بل در ضخامت ۱۵ سانتی‌متر می‌باشد. با استفاده از بلوک آلوکا الزامات مبحث 18 ساختمان به طور کلی اجرا خواهد شد.


• کفپوش عایق شده

یکی از کاربردهای بلوک های سبک سیمانی، استفاده از آن در سقف یک سازه یا کف طبقه بالایی به دلیل خاصیت جذب  که نوعی لایه عایق ایجاد می‌کنند. استفاده از بلوک‌ پوکه معدنی باعث می‌شود که ضربه پا یا افتادن وسایل منزل به طبقه پایین منتقل نشود و صدای کمتری ایجاد شود.


• خصوصیات فیزیکی تنظیم شونده

یکی از نگرانی‌هایی که در مورد بلوک های سبک وجود داشت، این بود که احتمالاً نمی‌توان خصوصیات مکانیکی و فیزیکی آن‌ها را تغییر داد. اما اخیراً مهندسین سازه موفق شده‌اند که از الیاف‌های سه بعدی در بدنه بتن آن‌ها استفاده کنند که موجب می‌شود استحکام کششی بلوک به شدت افزایش یابد. این استحکام برای ضربه‌های ناگهانی و تنش لحظه‌ای بسیار سودمند است.
• کارپذیری بلوک پومیس با انواع ملات

شکل هندسی بلوک‌های تو خالی آلوکا علاوه بر کاهش وزن، از هدر رفتن ملات در هنگام ساخت دیوار جلوگیری می‌کند.

• مناسب مناطق زلزله خیز

بلوک پومیسی به سبب داشتن وزن کم نسبت به آجر یا ... باعث کم شدن نیروی زلزله وبالا بردن مدت نوسان ساختمان می‌گردد. سبک وزنی مصالح ساختمانی، مقاومت ساختمان در برابر زلزله را افزایش و آسیب جانی را کاهش میدهد. پس این مورد مهم به تنهایی کمک شایانی به ایمن‌سازی ساختمانها در برابر خطرات عدیده زلزله خواهد نمود. البته اگر مهندسین ساختمان، انبوه سازان را ملزم به استفاده از محصولات بتنی سبک شده نمایند.

 مزایای استفاده از بلوک سیمانی سبک در دیوار

•  اجرای آسان عملیات مربط به برق و تأسیسات
•  با مصرف فوم مقاوم در برابر رطوبت و صدا
•  بهبود چشمگیر سرعت اجرا، حمل‌ونقل آسان و شکل‌پذیری بلوک های سبک نسبت به سنگین
•  همخوانی با دیگر مصالح ساختمانی
•  داشتن مقاومت بالای فشاری
•  مصالح ساختمانی سبز بهترین لقب خانواده بتن سبک به دلیل استفاده نکردن از سوخت‌ فسیلی در فرآیند ساخت می‌باشد.

قیمت بلوک سیمانی در کدام شهرایران ارزانتر است؟

تولید بلوک پوکه ای واقعا معجزه صنعت بتن می‌باشد که از همه لحاظ مناسب‌تر از محصولات سنگین سیمانی می‌باشد. پوکه معدنی به وفور در طبیعت یافت میشود و بلوک حاصل از آن سبک وزن و مقاوم می باشد اما  بلوک ماسه ای سنگین و شکننده است. اکثر تولیدکنندگان مطرح بلوک سبک در آذربایجان شرقی و مخصوصا حوالی تبریز هستند. دلیلش هم وجود معادن پوکه معدنی بسیار در این منطقه می باشد. به همین دلیل خریداران عمده بلوک و پوکه معدنی، برای سفارش و اطلاع از قیمت بلوک سیمانی ابتدا با تولید کنندگان تبریز تماس میگیرند.

حتی در شهرهای دیگه هم اکثرا بلوک تبریز و پوکه تبریز خرید و فروش می شود. به دلایل ذکر شده، ارزانترین قیمت بلوک مربوط به تولید کنندگان تبریز و بستان آباد در آذربایجان شرقی می باشد.

قیمت بلوک سبک آلوکا

با توجه به کیفیت و مزایای متعدد بلوک های جدید سیمانی، به راحتی هزینه تمام شده کار کاهش و سرعت اجرای پروژه و ایمنی افزایش می‌یابد. بتن آلوکا از کارخانه های تولید بلوک سیمانی سبک در تبریز با تیراژ بالا می باشد که دارای محصولات متنوع در بخش، بلوک دیواری، بلوک سقفی، بلوک تیرچه و پوکه تبریز می‌ باشد.

کارخانه آلوکا واقع در شهرک صنعتی بستان آباد می باشد که به دلیل همجواری با معادن پوکه مهم آذربایجان، بهترین قیمت بلوک را تضمین میکند. با توجه با گرانی‌های اخیر سیمان و پوکه، قیمت بلوک سیمانی نیز نوساناتی داشته ولی باز هم مناسب ترین قیمت را در عرصه رقابت ارائه می کنیم.

کیفیت بلوک های آلوکا با ارسال حضوری نمونه‌های موردنظر در هر نقطه‌ای از کشور به راحتی قابل ارزیابی و سنجش می‌باشد.

تفاوت محصولات بتن آلوکا با چند مقایسه ساده بین رقبا از سایت‌ها یا پرس جو را به آسانی منوجه می شوید و اطمینان لازمه را یقینا کسب می کنید.

شما مشتری گرامی جهت مشاوره برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش‌ و قیمت بلوک سبک با بتن آلوکا در تماس باشید.

قیمت روز بلوک سبک در تبریز ارزانتر از شهر های دیگر ایران است، چون افزودنی اصلی بلوک سبک، پوکه معدنی است. پوکه معدنی هم در آذربایجان شرقی یافت می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: betonaloka.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر