موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود رایگان نمونه سوالات مقررات ملی ساختمان

دانلود رایگان نمونه سوالات مقررات ملی ساختمان

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 14 بهمن 1400 ساعت 19:25

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جهت آمادگی برای شرکت در آزمون نظام مهندسی, کاردانی و معماران تجربی, شرط لازم مطالعه و تسلط کافی به منابع آزمون نظام مهندسی و منابع آزمون نظام کاردانی اعلام شده از سوی دفتر مقررات ملی ساختمان (فایل دانلود در پایین صفحه قرار دارد) است. اما نکته قابل ذکر این است که با توجه به حجم بالای منابع امکان به خاطر سپردن کامل آنها وجود ندارد. بهترین روش برای رفع این مشکل استفاده از منابعی مانند نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی و کاردانی برگزار شده در سالهای گذشته و استفاده از محصولات آزمون ورود به حرفه مانند فایل های فهرست ویژه و فایل های لیبل گذاری مباحث مقررات ملی ساختمان و سایر منابع آزمون است.

توصیه می شود بخش نحوه مطالعه آزمون نظام مهندسی این سایت را مطالعه نمایید.

دانلود مباحث مقررات ملی ساختمان و سایر منابع آزمون ورود به حرفه

نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی به همراه پاسخنامه

در صورتی که متقاضی شرکت در آزمون اقدام به مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی نماید, جهت بالا بردن تسلط به مباحث مقررات ملی ساختمان و سایر منابع آزمون نظام مهندسی می تواند به عنوان تمرین سوالات آزمون نظام مهندسی برگزار شده در سالهای قبل را مطالعه نماید. بی شک تمرین بیشتر مباحث احتمال موفقیت در آزمون را چندین برابر می کند. دانلود رایگان سوالات آزمون نظام مهندسی, کاردانی و معماران تجربی دوره های گذشته آزمون ورود به حرفه به تفکیک رشته و گرایش انتخابی در انتهای این قسمت در اختیار شماست.

سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی مهر ۹۹

سوالات آزمون نظام مهندسی مهر ۹۹ به همراه پاسخنامه برای کلیه رشته های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک در کلیه گرایش های طراحی، نظارت، محاسبات، اجرا در پایین همین صفحه قابل دانلود به صورت رایگان می باشد.

کتاب نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی و نمونه سوالات مباحث مقررات ملی

برای قبولی در هر آزمونی مطالعه دقیق و مناسب منابع اصلی آزمون بهترین راه است. اما آزمون نظام مهندسی یک فرق اساسی با آزمون های دیگر دارد که باعث شده است قبولی در آن به مراتب سخت تر باشد. منابع این آزمون بسیار زیاد می باشد و عموما سوالات آزمون به صورت مفهومی طرح می شود. با توجه به حجم بالای منابع آزمون که شامل مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی و سایر منابع مانند کتاب قانون نظام مهندسی، راهنمای جوش، استاندارد ۲۸۰۰ و … می باشد، این امکان برای داوطلبان وجود ندارد که کلیه مطالب داخل کتب را با جزئیات به خاطر بسپارند. همین امر لزوم تمرین و مطالعه نمونه سوالات مشابه را همزمان با مطالعه مباحث نشان می دهد.

در واقع چنانچه شما پس از مطالعه هر مبحث نمونه سوالات همان مبحث را تمرین کنید باعث می شود مطالب خوانده شده در ناخودآگاه ذهن شما جا افتاده و تثبیت شود. اما این فقط یک طرف قضیه است. نکته اصلی سرعت عمل در پیدا کردن جواب از بین مباحث است که رمز قبولی شما در آزمون است. هرچه قدر هم که شما مباحث را تمرین کرده باشید در صورتی که مهارت و سرعت عمل کافی در پاسخگویی به سوالات نداشته باشید باز هم قبول نمی شوید. اما چگونه می توان این مهارت را کسب کرد؟

ما اینجا روشی را به شما معرفی می کنیم که اکثر قبول شدگان در آزمون از آن استفاده کرده اند. در کتاب های نمونه سوالات آزمون ورود به حرفه آزمون یار در پایین هر سوال بخشی وجود دارد که در آن به منبع پاسخ صحیح آن سوال به صورت مبحث، فصل و صفحه اشاره شده است. شما همانند آزمون اصلی پس از خواندن متن سوال و درک موضوع اصلی آن با مراجعه به بخش اشاره سوال می توانید بدون جستجو به مبحث مرتبط به آن سوال و پاسخ برسید. تکرار این روش مهارت و سرعت عمل شما را در یافتن پاسخ از بین مباحث بالا برده و هم چنبن باعث می شود به خاطر بسپارید هر موضوع از کدام مبحث و فصل می باشد.

کتاب های نمونه سوالات آزمون یار در سه دسته برای مهندسان آماده شده است. کتاب های نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته ای (به تفکیک رشته و صلاحیت)، کتاب های نمونه سوالات مباحث مقررات ملی (هر مبحث دارای کتاب جدا) و کتاب نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی سایر منابع (کتاب نمونه سوالات قانون نظام مهندسی، راهنمای جوش، استاندارد ۲۸۰۰، گودبرداری، قالب بندی، قانون مالیات و کار، تحلیل سازه و …). در کنار این کتب شما می توانید از سایر محصولات آزمون یار شامل پکیج های طلایی آمادگی آزمون، فایل های فهرست ویژه و فایل های لیبل گذاری مباحث مقررات ملی هم استفاده نمایید.

آزمون آزمایشی نظام مهندسی آزمون یار

علاوه بر موارد نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی و چارت بندی مباحث, آزمون یار با فراهم کردن آزمون آزمایشی نظام مهندسی آنلاین به تفکیک رشته و گرایش و ایجاد فضایی مشابه با آزمون واقعی, این امکان را در اختیار داوطلبان قرار داده است تا سطح اطلاعات خود را بسنجند و از طریق تحلیل آماری ارائه شده در پایان هر آزمون از مباحثی که احتمال ضعف در آن را داشته باشند مطلع شده و تمرکز خود را بر آن مباحث قرار دهند. آزمون آزمایشی نظام مهندسی آنلاین به همراه دوره های آمادگی آزمون ارائه شده توسط گروه آموزشی آزمون یار تیر خلاص داوطلبان برای آمادگی ۱۰۰ درصد در آزمون ورود به حرفه می باشد.

کلیه سوالات آزمون آنلاین نظام مهندسی آزمون یار منطبق با آخرین ویرایش مباحث مقررات ملی اعلام شده می باشد.

گروه آموزشی آزمون یار برگزار کننده ی دوره های آموزشی نظام مهندسی و آزمون آزمایشی نظام مهندسی به صورت کاملا آنلاین همیار شما مهندسان عزیز تا کسب موفقیت است.

سوالات خود را از طریق بخش دیدگاه از ما بپرسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر