موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نقاشی در مورد کودکان بی سرپرست

نقاشی در مورد کودکان بی سرپرست

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 09:37

شیراز-ایرنا- دبیرسازمان مردم نهاد ترنم زیبای محبت اعلام کرد: نقاشی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان فارس توسط حوزه هنری این استان در قالب کتاب منتشر می شود.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فرانک شجاعی شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه نقاشی این کودکان به ایرنا گفت: محمد کرم اللهی رئیس حوزه هنری استان فارس در بازدیدی که از این نمایشگاه داشت، قول داد کتاب نقاشی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کتاب خواهد شد که این امر برای تشویق این کودکان که آسیب دیده‌اند، بسیار مهم و مفید است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع زندگی شاد بر پا شد و کودکانی که سال ۹۷ در همین نمایشگاه زندگی واقعی خود را به تصویر کشیدند امروز زندگی تلخ و پراز دود و غم و اندوه خود را تبدیل به زندگی شاد کردند.

شجاعی ادامه داد: هدف از پرپایی این نمایشگاه این بود که به این فرشته‌ها که به شدت مورد آسیب قرار گرفته‌اند تفهیم شود که از کودکی می‌توانند برای خود هدف داشته باشند و توانایی خود را به معرض نمایش بگذارند.

او اظهار داشت: در این نمایشگاه توانستیم چند فرد خیر را پیدا کنیم که هزینه کلاس‌های نقاشی این عزیزان را پرداخت کنند که جای تقدیر دارد.

شجاعی گفت: همچنین کودکان بد سرپرست، یکشنبه (فردا) در ورزشگاه حافظیه شیراز یک دیدار فوتبال برگزار خواهند کرد و جوایزی نیز به آنها اهدا خواهد شد تا در زمینه ورزش هم فعالیت داشته باشند.

۹۶۰۰ /‏۱۸۷۶

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.irna.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر