موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کلاس آموزش ساخت گیتار

کلاس آموزش ساخت گیتار

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 05:15

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ما در وودیانو به دلیل خلا آموزش های صحیح و اصولی در زمینه هنرهای چوبی، اقدام به برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی کرده ایم تا بتوانیم سهمی هر چند اندک در ارتقای سطح آموزشی علاقمندان به یادگیری هنرهای چوبی داشته باشیم. در تمامی دوره های آموزشی وودیانو سعی بر این است تا اصول و راه های صحیح کار با چوب و ابزارهای مورد نیاز آن در کم ترین زمان و با بالاترین کیفیت شرح داده شود.

آیا خانم ها هم می توانند در این کارگاه آموزشی شرکت کنند؟

بله. بانوان هم می توانند در این کلاس و تمامی دوره های دیگر وودیانو شرکت کنند. همان طور که می دانید عشق و علاقه به هنرهای چوبی و کلا کارهای ساخته شده از جنس چوب مرد و زن نمی شناسد؛ و گاها دیده می شود که این علاقه در بین بانوان بیشتر هم هست. اما متاسفانه نبود کلاس های آموزش هنرهای چوبی مناسب بانوان، باعث شده است تا این عشق و علاقه به هنرهای چوبی از سوی خانم ها نادیده گرفته شود. به همین خاطر ما در وودیانو این فرصت را فراهم کردیم تا بانوان هم بتوانند بسته به علاقه خود در هر یک از شاخه های هنرهای چوبی آموزش ببینند.

چرا باید همین الان در کلاس آموزش ساخت گیتار وودیانو شرکت کنم؟

همان طور که می دانید مهارت ساخت گیتار استاندارد و با کیفیت از جمله تخصص هایی است که جزئیات، ریزه کاری ها و ترفندهای بسیار زیادی دارد به طوری که یک سازنده ساز گیتار حرفه ای بعد از گذشت سال های سال و تست و تجربه موارد مختلف و ساخت تعداد زیادی از انواع گیتار به یک سطح حرفه ای می رسد. تجارب و نکاتی که برای به دست آوردن هر کدام از آن ها باید سال ها هزینه مالی و زمانی صرف کرد. بدین ترتیب بهره گیری از آموزش های متخصصین ساخت گیتار برای شروع یادگیری این مهارت بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است. اما احتمالا شما هم با کمی پرس و جو و تحقیق متوجه این موضوع شده اید که متاسفانه اساتید فعال در این زمینه در ایران بنا به هر دلیلی تمایلی به انتقال این دانش و تجربیات ندارند! اما خبر خوش اینجاست که ما در گروه وودیانو با سابقه و تخصص طولانی در ساخت انواع گیتارهای استاندارد و با کیفیت در کلاس های آموزشی حرفه ای خود تمامی دانش، تجارب و نکاتی که طی ۲۰ سال تجربه کاری به دست آورده ایم را به علاقه مندان به این هنر ارائه می کنیم.
بنابراین کلاس آموزش ساخت گیتار وودیانو یک فرصت بی نظیر و منحصر به فرد برای یادگیری این مهارت خاص و ارزشمند است. بدین ترتیب اگر قصد یادگیری ساخت گیتار را دارید به هیچ عنوان این فرصت فوق العاده را از دست ندهید.
تعداد سازندگان تخصصی ساز گیتار در ایران بسیار محدود بوده و این در حالی است که تقاضای بسیار بالایی برای ساخت گیتار در کشور وجود دارد. عموم متخصصین ساخت گیتار با حجم زیادی از سفارشات رو به رو هستند و این موضوع باعث ایجاد درآمدهای قابل توجه ای برای آن ها شده است. پس شما هم می توانید با یادگیری این مهارت به درآمد برسید و کسب و کار خودتان را در این حوزه شروع کنید. البته برای کسب درآمد از این حوزه دو راه وجود دارد: یکی ساخت سازهای ارزان و اصطلاحا بازاری برای عموم علاقه مندان و دیگری ساخت سازهای با کیفیت با ویژگی های خاص برای طبقه نوازندگان حرفه ای.
نکته جالب توجه دیگر اینجاست که اگر در این مسیر جدی و پیگیر و علاقه مند به یادگیری باشید می توانید حتی سازهای تولیدی خود را به خارج از کشور هم بفرستید و درآمدهای دلاری داشته باشید. البته این موضوع مستلزم این است که به مرور با تلاش و استمرار در کار به تخصص و مهارت بالایی برسید.

مکان برگزاری کلاس های آموزشی وودیانو کجاست؟

کلاس و دوره های آموزشی وودیانو در استان تهران، شهرستان شهریار برگزار می شود.

تاریخ برگزاری این کلاس آموزشی چه زمانی است؟

این دوره آموزشی از روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۸ به مدت شش روز در دو آخر هفته برگزار می شود. به عبارتی دیگر هفته اول آموزش از ۲۰ تا ۲۲ آذر و هفته دوم آموزش از ۲۷ تا ۲۹ آذر خواهد بود.

آیا این کلاس آموزشی محدودیت سنی خاصی دارد؟

برای یادگیری نجاری محدودیت سنی به خصوصی وجود ندارد و هر فرد علاقمندی که به یادگیری این حرفه تمایل دارد، امکان حضور در کلاس های آموزش هنرهای چوبی وودیانو را دارد. این کلاس برای کودکان، نوجوانان و افراد خردسال مناسب نیست.

مدت زمان این کلاس آموزشی چقدر است؟

هر جلسه آموزشی از این دوره شامل حداقل ۸ ساعت آموزش مفید است. کلاس ها از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر می باشد.

هزینه این دوره آموزشی چقدر است؟

هزینه هر کلاس آموزشی با توجه به سرفصل ها و کیفیت محتوا و مدت زمان دوره مشخص می گردد. در واقع قیمت هر چیزی را ارزشی که برایتان ایجاد می کند تعیین می کند. در قیمت گذاری کلاس ها سعی بر این بوده است تا با در نظر گرفتن قیمتی مناسب امکان حضور حداکثری علاقمندان در کلاس های وودیانو فراهم شود. بر همین اساس، قیمت این کلاس آموزش ساخت گیتار که حداقل شامل شش جلسه و بیش از ۵۰ ساعت آموزش است، ۳ میلیون و نهصد هزار تومان هزار تومان است. البته برای ۵ نفر اولی که در این کارگاه آموزشی ثبت نام می کنند یک تخفیف ویژه ۳۵ درصدی در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر هزینه ثبت نام در این کارگاه آموزشی برای ۵ نفر اول مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ هزار تومان خواهد بود.

آیا هزینه اضافه ای باید توسط هنرجو پرداخت گردد؟

در هیچ کدام از کلاس ها و دوره های آموزشی وودیانو، هیچ هزینه جداگانه ای بابت مواردی مانند هزینه رنگ، چوب و غیره دریافت نمی شود.

آیا قیمت این کلاس آموزشی مناسب است؟

نکات و محتواهایی که با شرکت در این کلاس آموزش ساخت گیتار به دست خواهید آورد بسیار بیشتر از مبلغی است که بابت شرکت در این دوره پرداخت می کنید. فقط کافیست به وقت و زمانی که باید صرف شود تا چنین حجم از اطلاعات مفید و کاربردی و از همه مهم تر تجربیات چندین و چند ساله کاری را کسب کنید فکر کنید. آن وقت خواهید دید که چنین مبلغ اندکی نه تنها هزینه است بلکه کاملا یک سرمایه گذاری محسوب می شود. سرمایه گذاری بر روی خود و ذخیره کردن زمان، انرژی و سرمایه تان. به جرات می توان گفت که چنین دوره ای با این حجم از اطلاعات مفید و کاربردی یک دوره آموزشی خاص در بین کلاس های آموزش هنرهای چوبی است.

با شرکت در این دوره آموزشی چه خدماتی دریافت خواهید کرد؟

  • بیش از ۵۰ ساعت آموزش مفید کاربردی و عملی
  • تدریس توسط ۲ مدرس حرفه ای
  • ساخت یک گیتار کلاسیک استاندارد
  • پذیرایی و وعده ناهار
  • پشتیبانی و پاسخ به سوالات حتی پس از اتمام دوره
  • و یک آفر ویژه و جذاب که در کلاس از آن مطلع خواهید شد!

مدرسین این دوره آموزشی چه کسانی هستند؟

این دوره آموزشی همانند سایر دوره های آموزش هنرهای چوبی وودیانو توسط مهندس طاها کیارستمی و مهندس مهدی افرازی تدریس می شود. اساتید این دوره کارشناس رشته صنایع چوب فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی بوده و حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت کاری در این حوزه را دارند. برای آشنایی بیشتر با رزومه اساتید این دوره آموزشی منحصر به فرد پیشنهاد می کنیم ویدیو زیر را مشاهده کنید:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر