موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تشخیص اوتیسم با آمنیوسنتز

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 12:56

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

من 32 ساله هستم. قدم 162 سانتیمتر است و وزن پیش از بارداری ام 62 کیلوگرم بوده و اکنون 64 کیلوگرم هستم. اولین روز آخرین قاعدگی من در تاریخ 16 اردیبهشت بوده. اکنون در هفته 10 بارداری هستم. داروهای مصرفی من عبارتند از آسپرین 80، آمپول انوکساپارین 4000، پردنیزولون، فولیک اسید 5 و شیاف فرتیژست. بارداری های قبلی و نوع زایمان و سقط های قبلی: یه سقط داشتم. سوال من این است با توجه به اینکه من دو تا پسر عمه عقب افتاده و یک پسر عموی عقب افتاده دارم که البته اینها نتیجه ازدواج فامیلی بودند. البته من و همسرم نسبت فامیلی نداریم، پدر و مادر من و پدر و مادر ایشون هم فامیل نیستند. آیا لازمه من علاوه بر غربالگری آزمایش آمنیوسنتز هم انجام بدم؟ حتی اگه نتیجه غربالگری هم خوب باشه با توجه به اینکه آزمایش آمنیوسنتز خطر سقط داره و آیا این آزمایش مشکلات اوتیسم و بیش فعالی رو نشون میده؟

سلام. خیر، بیش فعالی و اوتیسم با این آزمایشات مشخص نمیگردد. اول مشاوره ژنتیک انجام دهید تا مشخص گردد مشکلات ذکر شده در خانواده چطور نحوه وراثتی دارند بر این اساس در موردنیاز به آزمایش تصمیم گیری خواهد شد.

جهت مشاوره با کارشناسان مامایی
شما می‌توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با شماره

۰۲۱ - ۹۱۳۰۱۸۱۸

تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با فشردن کلید زیر،
از سایر راه‌های ارتباطی مطلع شوید.

کارشناسان سامانه هم‌اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه

امتیاز کسب شده این مطلب توسط رای 1 کاربر 4 از 5 می‌باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: farzand.net



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر