موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قفسه فلزی انباری

قفسه فلزی انباری

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 11 مهر 1400 ساعت 19:03



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فروش قفسه انباری | قفسه بندی انباری|قفسه راک| مدرن سازان بریس | صفحه اصلي

021-66902684

همه روزه از ساعت 8 الی 22

قفسه بندی انباری مدرن سازان بریس

فروش و نصب قفسه انباری ، قفسه راک و قفسه فلزی



فروش انواع قفسه انباری و تجهیزات قفسه بندی انباری

شرکت مدرن سازان بریس عرضه کننده انواع قفسه انباری راک ، قفسه انباری پانل راک و تجهیزات انواع قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای سبک و سنگین

m1.jpg

فروش انواع قفسه انباری و قفسه فلزی

محصولات قفسه بندی انباری شرکت مدرن سازان را در ادامه مشاهده مینمایید

rockcat.jpg

  قفسه بندی انباری پالت راک یا قفسه بندی انباری راک مخصوص بارگذاری توسط لیفتراک، می باشد که با توجه به فضای بارگذاری در طول های مختلف و ارتفاع های متفاوت تولید میشود .قفسه بندی انباری راک از ۵۰۰ کیلو بر متر مربع تا ۲۰۰۰ کیلو بر متر مربع برای هر پالت می باشد.نوع پالت ها در سیستم قفسه بندی انباری راک شاخص اصلی طراحی و نقشه کشی و استفاده بهینه از فضا می باشد.طول بازوی قفسه راک در اندازه های ۴۲۰-۴۰۰-۳۵۰-۳۰۰-۲۷۰-۲۳۲-۱۹۴-۱۵۵-۱۳۵-۱۱۵ سانتیمتر موجود میباشد و عمق قاب یا ستون قفسه انباری راک  میتواند در ابعاد ۱۵۰-۱۲۰-۱۱۰-۹۰-۸۰-۷۰-۶۰ سانتیمتر و ارتفاع قفسه انباری راک نیز میتواند در اندازهای های ۲۰۰ – ۲۵۰ – ۳۰۰ – ۴۰۰ – ۴۵۰ – ۵۰۰ – ۶۰۰ – ۷۰۰ – ۸۰۰ – ۱۰۰۰ … سانتیمتر طراحی و تولید گرد.  قفسه  بندی انباری راک دارای انواع قفسه انباری راک سبک ، قفسه انباری راک سنگین و قفسه انباری راک نیمه سنگین میباشد که تحمل وزن کالاهای گوناگون را دارا میباشد.

قفسه بندی انباری پانل راک یا قفسه بندی انباری پانل راک کفپوشدار تقریبا شبیه سیستم قفسه بندی انباری پالت راک با دو تفاوت اصلی یکی نوع و تحمل بازو ها در قفسه بندی انباری پانل راک یا قفسه بندی انباری ، راک کفپوشدار سبک تر می باشد و دوم از پانل های مخصوص با ضخامت های مختلف استفاده میشود.کفپوش قفسه راک از نظر کمی داری دو سایز ۲۸ و ۳۸ در عرض( استاندارد) و کفپوش قفسه انباری راک از نظر کیفی دارای چهار ضخامت: ۹/. – ۱/۲۵ – ۱/۵ – ۲ میلیمتر .قفسه بندی پانل راک برای بارگذاری توسط اپراتور مورد استفاده قرار میگیرد و توانایی استفاده در ۲ یا چندین نیم طبقه را نیز دارا میباشد.

panelrack.jpg

cantilevercat.jpg

  قفسه بندی انباری بازویی یا قفسه بندی انباری کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله و فلزات لوله ای شکل و یا محصولات لوله مانند میباشد.قفسه بندی انباری بازویی جهت نگهداری اجناس شاخه ای طراحی و تولید می گردد و میزان تحمل بار هر طبقه از قفسه بندی فلزی کانتی لور با توجه به نوع کاربرد و کالاهایی که قرار است انبار گردد، تعیین، طراحی و نصب می گردد.قفسه انباری کانتی لور دارای یک استند اصلی در کف می باشد که به وسیله بیس پلیت مخصوص و رول بولت به زمین متصل می گردد و تنظیم فواصل بازوها در هر زمانی که نیاز باشد به راحتی انجام می گیرد. این نوع قفسه بندی انباری به صورت قفسه انباری بازویی یک طرفه برای کنار دیوارها و قفسه انباری بازویی دوطرفه برای وسط سالن و یا انبار قابل تولید و اجرا میباشد و امکان استفاده حداکثری از ارتفاع انبار را فراهم می آورد. قفسه بندی انباری کانتی لور با توجه به  بارگذاری شاخه ای عمدتاً در بلوکهایی با طول 6 متر تولید ونصب می گردد و جهت قراردهی دستی و یا ماشینی ( لیفتراک ) کالاها در قفسه طراحی و تولید و نصب می گردد.

قفسه بندی انباری نیم طبقه پیش ساخته یا قفسه بندی انباری مزنین جهت استفاده حداکثری از فضای انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی  از قفسه بندی انباری مناسب جهت  افزایش سطح مفید انبار بوده و ذاتا نوعی قفسه بندی پیچ و مهره ای میباشد که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . سطح نیم طبقه  قفسه بندی انباری مزنین بوسیله کفپوش مقاوم آجدار فلزی یا پانل پله آجدار فلزی با توجه به تحمل بارهای مختلف پوشانده می شود . فضای زیر سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه پیش ساخته جهت حرکت لیفتراک قابل پیش بینی می باشد .ضمنا قابلیت طراحی این نوع قفسه بندی انباری در چند طبقه با توجه به ارتفاع و استفاده چند منظوره از این سطوح  امکان پذیر میباشد.کلیه ستونهای قفسه بندی انباری مزنین بوسیله بیس پلیت های مخصوص که دارای پوشش گالوانیزه گرم مطابق استاندارد ASTM/A123 می باشند و رول بولت هیلتی به زمین متصل می گردند و از استحکام بسیار مناسبی برخوردار میباشند .

mazninecat.jpg

1611935673555.jpg

قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انباری میباشد . این نوع قفسه بندی انباری به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت هاست که جهت قفسه بندی انبارهای با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .قفسه بندی پیچ و مهره ای قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی و انبارهای مواد اولیه را دارا می‌باشد.استفاده از پالت های پلاستیکی جهت نگهداری ابزار آلات و قطعات در این نوع قفسه بندی بسیار رایج میباشد .ضمنا بارگذاری کالا در انواع سیستم های قفسه بندی پیچ و مهره ای بصورت دستی انجام می‌گیرد. قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای  از نبشی و صفحه قفسه، که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌گردند تشکیل شده و به صورت تک ردیف یا دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد . این نوع قفسه بندی انباری دارای اجزایی از قبیل، ورق پشت و بغل، لبه جلو، جاکارتی، مقسم، پلاک راهنما و... می‌باشد .قفسه بندی پیچ و مهره ای به دو شکل کلی قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک و قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین تولید و پیاده سازی می شود . 

 قفسه بندی انباری سردخانه ای  جهت استفاده در سردخانه های مواد اولیه كه بصورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی انباری سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. عرض بازوهای قفسه بندی انباری سردخانه ای در بازه 120 تا 250 سانتی متر قابل تغییر است.قفسه انباری سردخانه ای مناسب نگهداری مواد اولیه، محصولات کشاورزی ، و مواد غذایی فاسد شونده بوده و از ورق گالوانیزه  مقاومت در شرایط آب و هوایی سرد و مرطوب ساخته شده است.قفسه انباری سردخانه ای قابلیت تحمل بار معادل 200 تا 600 کیلوگرم در هر طبقه را داشته و قابلیت استفاده از این قفسه بندی به صورت تک و یا دوبل در چند طبقه مجزا نیز وجود دارد.این نوع قفسه بندی انباری دارای پنل های کفپوش شیاردار به جهت افزایش گردش هوا میان طبقات قفسه بندی و تسهیل منجمد ساختن محصولات میباشد.

sarkhaneei_shelf.jpg

warehouse_drivinrock.jpg

قفسه‌ بندی انباری خود راهرو یا قفسه بندی فلزی انباری درایوین راک یا قفسه بندی تونلی دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار قرارداده شده در قفسه ، اولین بار قابل ‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. اجزای این سیستم قفسه بندی انباری شامل قاب ، بازوهای شیب‌دار، بازوهای مهار سقف، مهاربندهای پشت و بین قاب، ریل‌های طبقات، استپ پالت و اتصالات است. 

 قفسه بندی انباری خود تغذیه یا قفسه بندی انباری غلتکی اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی انباری خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی انجام می گیرد. قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد.

warehouse_khodtagzieh.jpg

warehouse_archive_shelf.jpg

قفسه بندی بایگانی متحرک شرکت مدرن سازان بریس  یا  قفسه بندی انباری بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انباری در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و ... است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی انباریباعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد.

تجهیز انبار و فروشگاه خود را به ما بسپارید

جهت ثبت سفارش ویا استعلام قیمت قفسه با ما تماس حاصل فرمایید

021-66902684 09122192867
09128898468

best-price.svg

ارزانترین قیمت قفسه انباری

delivery-truck.svg

ارسال قفسه به سراسر کشور

call.svg

مشاوره رایگان فروش قفسه

high-quality.svg

خرید قفسه با کیفیت

fast-time.svg

صرفه جویی در زمان

شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس علاوه بر فروش و نصب انواع قفسه انباری و ارائه خدمات قفسه بندی انباری  کلیه خدمات قفسه بندی هایپری و قفسه بندی فروشگاهی را نیز به مشتیریان گرامی در کلیه نقاط کشور ارائه مینماید.انواع قفسه فروشگاهی یکطرفه ، دوطرفه ، نیم گرد انتهایی ، وسط فروشگاهی  ، انواع نردبان صنعتی و خانگی ، انواع استند فروشگاهی و استند میوه و...

از جمله محصولات قفسه بندی  فروشگاهی  و تجهیزات فروشگاهی عرضه شده در شرکت مدرن سازان میتوان به موارد زیر اشاره نمود :   


سفارش از طریق واتساپ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر