موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مابه التفاوت حق الزحمه نظارت

مابه التفاوت حق الزحمه نظارت

نویسنده : معین | زمان انتشار : 19 مهر 1400 ساعت 20:05

سازمان نظام مهندسی استان تهران که تعرفه نظارت سال 98 را با تاخیر فراوان تصویب و ابلاغ کرد، قصد دارد مابه التفاوت حق الزحمه نظارت را مطابق تعرفه اعلام شده و قبل از پایان سال به حساب ناظران خود واریز نماید. لازم به ذکر است که تعرفه سازمان نظام مهندسی استان تهران در سال 98 افزایش 60 درصدی همراه بوده است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قابل توجه ناظران حقیقی و حقوقی

در اطلاعیه جدید این سازمان آمده است: پیرو تصویب و ابلاغ تعرفه خدمات مهندسی سال 1398 و از آنجایی که اعمال تعرفه مذکور در سامانه شهرسازی شهرداری تهران صورت پذیرفته، لذا به جهت برخورداری ناظران محترم از مابه التفاوت رقم تعرفه یاد شده تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که بر اساس آن، مبلغ موصوف برای آن دسته از پرونده‌هایی که ملاک محاسبه حق الزحمه نظارت آن بر اساس تعرفه مصوب سنوات گذشته بوده، از مالک ساختمان دریافت و به حساب ناظران واریز شود.”

نحوه دریافت مابه التفاوت

مطابق این اطلاعیه کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی که در زمان پذیرش مسئولیت نظارت با کسری مبلغ حق‌الزحمه مواجه شده‌اند، باید بلافاصله پس از صدور پروانه ساختمان از طریق درج شماره پرونده کامپیوتری در آیکون “مابه التفاوت حق‌الزحمه نظارت” که در کارتابل خدمات مهندسی به نشانی observer.tceo.ir قرار دارد، نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام لازم را به‌عمل آورند. طبق اعلام سازمان نظام مهندسی ظرف حداکثر ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست، فیش مابه التفاوت حق الزحمت نظارت توسط واحد حق الزحمه سازمان صادر و از طریق پیامک به تلفن همراه مالک یا متقاضی پرونده ارسال خواهد شد.

ناظران از طریق آیکون “پیگیری مابه التفاوت نظارت” در کارتابل خدمات مهندسی، می‌توانند مراحل انجام این فرآیند را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که ثبت تقاضا در پرونده‌های تک ناظر توسط “ناظر اصلی” و در پرونده‌های چهارناظر صرفا توسط “ناظر هماهنگ کننده” مجاز خواهد بود. همچنین تا زمانی که پرونده مورد نظر، درخواست جاری (تغییر نقشه، عدم خلاف، بلامانع، تعویض ناظر و…) داشته باشد، امکان ثبت تقاضا وجود نخواهد داشت و در صورت بایگانی شدن و خاتمه درخواست جاری فوق، بلافاصله امکان ثبت تقاضا توسط ناظر فراهم خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: atnasr.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر