موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات مبحث9

نمونه سوالات مبحث9

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 تیر 1400 ساعت 17:38

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

samplequestionbook02.jpg

۵۹,۰۰۰ تومان

امتیازدهی 2.00 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری

2.0 (1 دیدگاه)

توضیحات

فایل pdf کتاب نمونه سوالات مبحث ۹ مقررات ملی ساختمان ویرایش ۹۲

مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی ساختمان از آن دسته کتاب هایی هستند که مطالب آن مفهومی می باشد. بدین معنی که حتی با وجود مطالعه فراوان در صورتی که مثال عملی از آن مشاهده ننمایید درک موضوعات آن سخت می شود. گاها این موضوع دیده می شود که یک مفهوم مشابه در دو کتاب مباحث وجود داشته باشد و تشخیص بین آنها سخت خواهد بود. به همین دلیل نمونه سوالات مباحث مانند کتاب نمونه سوالات مبحث ۹ مقررات ملی ساختمان با ارائه مثال های عینی در قالب سوالات آزمون نظام مهندسی بسیار کارآمد می باشند.

در واقع کتاب نمونه سوالات مبحث ۹ مقررات ملی ساختمان با ارائه نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی، کاملا مفهوم موضوعات ارائه شده در مباحث را برای شما شفاف می کند. از این چنانچه با سایر سوالات همان بخش کتاب روبرو شوید راحتتر قادر به پاسخگویی آنها خواهید بود. این دقیقا همان رمز موفقیت شما در آزمون نظام مهندسی است. کتاب سوالات مبحث ۹ مقررات ملی آزمون یار  ارائه دهنده سوالات مشابه آزمون اصلی می باشد. این سوالات همراه با راهنمای مبحث و فصل پاسخ هر سوال و پاسخنامه می باشد. تمام آن چیزی که شما برای آشنایی و یادگیری مبحث ۹ نیاز دارید در این کتاب گردآوری شده است.

اشارات سوالات منطبق با ویرایش ۹۲ مبحث ۹ می باشد.

این کتاب به صورت فایل قابل دانلود و برای کلیه رشته و صلاحیت های مرتبط با آزمون نظام مهندسی، کاردانی و معماران تجربی مناسب می باشد.

جهت دسترسی به مجموعه کتاب نمونه سوالات مباحث مقررات ملی ساختمان بر روی لینک کلیک نمایید.

گروه آموزشی آزمون یار بزرگترین مرجع برگزار کننده آزمون های آنلاین، پکیج های آموزشی و دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسی و کاردانی می باشد.

سوالات و نظرات خود را در ارتباط با این محصول در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید

شاید شما این را نیز دوست داشته باشید…

  • 3A-1400-e1593408545377.jpg

  • 3A-1300-e1593406702996.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر