موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پکیج محاسبات سری عمران

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 30 بهمن 1399 ساعت 22:20

موسسۀ سری عمران به منظور تامین رفاه حال دانشجویان و مهندسین گرامی جهت تهیۀ کتاب های مورد نظرشان با قیمتی مناسب  و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم میان موسسۀ سری عمران و مهندسین گرامی و ارائۀ خدمات پس از فروش، مجموعه کتاب های ویژۀ آزمون های کارشناسی ارشد و نظام مهندسی خود را در قالب بسته های آموزشی جامع و موضوعی با تخفیف ویژه ارائه نموده است. در ادامه توضیحاتی در مورد بسته های آموزشی سری عمران، درصد تخفیف کتاب های هر بسته و نیز محتویات بسته ها ارائه شده است که دعوت می کنیم، در صورت تمایل آنها را مطالعه نمایید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

 برای تهیۀ بسته های آموزشی جامع و یا موضوعی مورد نظر خود، به فروشگاه اینترنتی سایت (در منوی سبز رنگ سمت راست) مراجعه کنید.

معرفی بستۀ جامع آزمون کارشناسی ارشد 

اگر داوطلب آزمون کارشناسی ارشد هستید و تمایل دارید از بیشترین تخفیف جهت خرید کتاب های ویژۀ این آزمون برخوردار شوید ما بستۀ جامع کتاب های آزمون کارشناسی ارشد را به شما پیشنهاد می کنیم. با خرید این بسته شما می توانید کلیۀ کتابهای داخل بسته جامع (که شامل تمامی کتاب های درسنامه محور کنکور کارشناسی ارشد، کتاب های سری عمومی ارشد و کتاب های مجموعه سوالات و پاسخ های تشریحی کنکورهای سراسری می باشد) را با 20%تخفیف ویژه خریداری کنید. یعنی به زبان ساده تر از 20 عنوان کتاب داخل این بسته، تقریبا 4 کتاب برای شما رایگان خواهد بود!

معرفی بسته های موضوعی آزمون کارشناسی ارشد 

اگر داوطلب آزمون کارشناسی ارشد هستید و می خواهید بر روی برخی دروس خاص از این آزمون تمرکز کنید، و البته از تخفیف ویژه ای نیز بهره مند گردید، ما بسته های موضوعی کتاب های آزمون کارشناسی ارشد سری عمران را به شما پیشنهاد می کنیم.

بسته های موضوعی سری عمران عبارتند از:

بستۀ مکانیک جامدات (شامل کتاب های مقاومت مصالح، تحلیل سازه ها جلد 1 و 2 و زبان تخصصی)

بستۀ خاک و آب (شامل کتاب های مکانیک خاک، پی سازی(2 در 1) ، مکانیک سیالات و هیدرولیک)

بستۀ طراحی (شامل کتاب های سازه های فولادی، سازه های بتنی جلد 1 و 2، راهسازی و روسازی راه)

- بستۀ سری عمومی (شامل کتاب های واژگان زبان عمومي در 100روز، گرامر زبان عمومي در 50روز ،ریاضی عمومی 1، ریاضی عمومی 2، معادلات دیفرانسیل )

شما با خرید هر یک از این بسته ها می توانید کتابهای داخل بسته مورد نظر خود را با  15% تخفیف ویژه خریداری کنید.

 معرفی بسته  آزمون نظام مهندسی 

اگر داوطلب آزمون محاسبات نظام مهندسی هستید، برای استفاده از تخفیف ویژه جهت خرید کتاب های این آزمون ها، بسته آزمون نظام مهندسی را خریداری نمایید. این بسته و کتاب های داخل آن به شرح زیر می باشد:

بستۀ آزمون محاسبات: (شامل کتاب های بارگذاری سازه ها، سازه های فولادی، سازه های بتنی، مکانیک خاک و مهندسی پی، سازه های بنایی و مروری بر سازه های صنعتی، تحلیل سازه ها، کلید واژه های آزمون محاسبات و بانک سوالات آزمون محاسبات)

شما با خرید این بسته می توانید کلیۀ کتابهای داخل بسته را با 15% تخفیف ویژه خریداری کنید.

توجه : با توجه به تعدد منابع آزمون های نظارت و اجرا ، در مورد آزمون نظارت و اجرا بسته جامع درنظر گرفته نشده و شما مهندسین عزیز می توانید کتاب های مورد نیاز این آزمون ها (شامل کتاب های بارگذاری سازه ها، طراحی ساختمان های بتنی و فولادی ویژۀ آزمون نظارت، مکانیک خاک و مهندسی پی، سازه های بنایی و مروری بر سازه های صنعتی، تحلیل سازه ها، کلید واژه های آزمون نظارت و اجرا  و بانک سوالات آزمون نظارت و اجرا) را به صورت تکی و با 10% تخفیف از طریق سایت خریداری نمایید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: serieomran.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر