موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود اپلیکیشن کامپیوتر

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 30 بهمن 1399 ساعت 22:13

Internet-Downlo23ad-Manager-logo.png

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

Internet Download Manager – اینترنت دانلود منیجر نام یکی از برترین برنامه های مدیریت دانلود برای سیستم عامل های مختلف می باشد که در حال حاضر بی رقیب ترین برنامه مدیریت دانلود در ویندوز می باشد که اکثر کاربران ویندوز از این برنامه جهت مدیریت فایل های دانلود و افزایش سرعت دانلود استفاده می کنند. برنامه دانلود منیجر به شما کمک می کند لیست کامل از تمام فایل های دانلود خود داشته باشید و زمان دانلود هر کدام را مدیریت کنید. همچنین مواردی مثل خاموش کردن سیستم پس از اتمام دانلود ها، تنظین دانلود برای ساعت خاص، از سر گیری و تکه کردن لحظه ای فایل های دانلود از جمله قابلیت های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید دانلود برنامه دانلود منیجر ویندوز را از سایت ایران اپ انجام دهید. همراه ما باشید.

lazy_placeholder.gif

نویسنده: admin

نظرات: بدون نظر

unnamed348-200x200.png

تلگرام یک ابزار ارتباطی می باشد که به کمک آن می‌توانید با دوستان خود به گفتگو بپردازید. در نسخه جدید تلگرام برای کامپیوتر تمرکز اصلی تیم توسعه دهنده بر روی افزایش عملکرد پراکسی ها بوده است. روند تماس صوتی بهبود یافته و کلیدهای ترکیبی بسیار متعددی برای استفاده روان تر از تلگرام دسکتاپ اضافه شده است. برای توضیحات تکمیلی تغییرات این نسخه می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. در گذشته قابلیت دانلود تلگرام اندروید را برای شما فراهم کردیم و امروز می توانید دانلود تلگرام ویندوز را از ایران اپ به راحتی انجام دهید. ما تلگرام دسکتاپ را برای سیستم عامل های ویندوز، مک او اس و لینوکس آماده دانلود کرده ایم.

lazy_placeholder.gif

نویسنده: admin

نظرات: 5 نظر

WhatsApp-Messenger-icon_-125x125.png

در گذشته اپلیکیشن واتس اپ را به شما معرفی کردیم و نسخه اندروید آن را در صفحه دانلود واتساپ جدید اندروید قرار دادیم. همانطور که قبلا گفتیم واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های اندرویدی می باشد که با دارای بودن امکانات فراوان در کنار سادگی توانسته مورد استفاده کاربران بسیاری قرار بگیرد. اپلیکیشن WhatsApp Messenger امکان گفتگوی آنلاین، تماس صوتی و تصویری را به صورت رایگان در اختیار اندرویدی ها قرار داده است. اگر مسافر هستید یا قصد دارید با شخصی در خارج از کشور مکالمه داشته باشید، تماس رایگان با خارج از کشور را از طریق واتساپ انجام دهید و در هزینه های تماس صرفه جویی کنید.

lazy_placeholder.gif

نویسنده: admin

نظرات: 14 نظر

bluestacks-logo-200x200.jpg

اگر قصد دارید برنامه ها و بازی های اندرویدی را برروی ویندوز یا سیستم PC خود بازی کنید به یک شبیه ساز قدرتمند نیاز دارید تا برنامه ها و بازی های اندرویدی دلخواه شما را در سریع ترین زمان ممکن اجرا کند. پیشنهاد ما به شما شبیه ساز اندروید BlueStacks می باشد. بلو استکس با دارا بودن داشبورد قوی، کامل ترین و پرطرفدارترین شبیه ساز اندروید می باشد. در BlueStacks شما می توانید بین سیستم و تبلت یا موبایل اندرویدی خود سوئیچ کنید بدون اینکه با اجرای مجدد مواجه شوید. همچنین یکی دیگر از قابلیت های محبوب این برنامه سیستم بکاپ می باشد که با استفاده از بلواستکس شما میتوانید تمام اطلاعات موجود در سیستم اندرویدی خود را، برروی کامپیوتر یا همان ویندوز خود ذخیره کنید.

lazy_placeholder.gif

نویسنده: admin

نظرات: 9 نظر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: iranapp.me



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر