موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود آهنگ غذای سالم و پاک با کلام

دانلود آهنگ غذای سالم و پاک با کلام

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 15 اسفند 1400 ساعت 11:58

آهنگ غذای سالم و پاک - بیکلام و باکلامReviewed by سیده معصومه دیوبند on Dec 25Rating: 5.0آهنگ غذای سالم و پاک، شعر بهداشتی تغذیه سالمتغذیه ای که بر اساس اصول علمی و با در نظر گرفتن تمام نیازهای بدن انتخاب شده باشد باعث تامین سلامت ما می شود و در صورتی که به غیر از این عمل شود موجب اختلال در عملکرد کل سیستمهای بدن شده و باعث از دست رفتن قوای جسمی و روانی در انسان خواهد شد. رعایت برنامه غذایی خوب و متعادل می تواند طول عمر انسان را افزایش دهد و بر شادابی و نشاط فرد نیز تاثیر گذار باشد.مربی بهداشت در مدرسه می تواند مناسبت ها را با استفاده از آهنگ و شعر به دانش آموزان آموزش دهد. آهنگ غذای سالم و پاک همراه با آهنگ بیکلام و باکلام و متن شعر آن تقدیم به بهداشتی های عزیز.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

غذای سالم و انتخاب آن برای انسانها از اهمیت ویژه ایی برخوردار است، چرا که تغذیه صحیح پدیده رشد را برای ما فراهم می سازد و باعث سلامت جسم و روان می شود. از طرفی غذای سالم انرژی بدن را تامین می کند و باعث حفظ سلامتی بافت ها و بهبود عملکرد ارگانهای مختلف بدن می شود .

تغذیه ای که بر اساس اصول علمی و با در نظر گرفتن تمام نیازهای بدن انتخاب شده باشد باعث تامین سلامت ما می شود و در صورتی که به غیر از این عمل شود موجب اختلال در عملکرد کل سیستمهای بدن شده و باعث از دست رفتن قوای جسمی و روانی در انسان خواهد شد. رعایت برنامه غذایی خوب و متعادل می تواند طول عمر انسان را افزایش دهد و بر شادابی و نشاط فرد نیز تاثیر گذار باشد.

heart-foods-300x262.jpg

مربی بهداشت در مدرسه می تواند مناسبت ها را با استفاده از آهنگ و شعر به دانش آموزان آموزش دهد. آهنگ غذای سالم و پاک همراه با آهنگ بیکلام و باکلام و متن شعر آن تقدیم به بهداشتی های عزیز.

برای دانلود آهنگ غذای سالم و پاک روی لینک های زیر کلیک کنید:

دانلود آهنگ غذای سالم و پاک (بی کلام)

دانلود آهنگ غذای سالم و پاک (با کلام)

photo_2016-12-25_16-41-16-231x300.jpg

متنآهنگ غذای سالم و پاک

دوستای خوب و کوچولوی من غذایی که ما میخوریم باعث رشد ما میشه

ما برای اینکه سلامت و قوی باشیم باید از غذاهای سالم و بهداشتی استفاده کنیم آیا شما میدونید ما هنگام غذا خوردن باید چه مواردی را رعایت کنیم

بهداشت شهر خود را باید رعایت کنیم
به پاکی و نظافت همیشه عادت کنیم

(خوردنی های فاسد مایه ی بیماریه
میکروب های مزاحم در همه جا جاریه۲)

(باید خوراکی ما تو بسته بندی باشه
چه نقل و چه کلوچه چه نون قندی باشه)۲

(به ما انرژی میده غذای سالم و پاک
آلودگی زیاده توی هوا توی خاک۲)

باید که دست خود را قبل از غذا بشوییم

(این نکته را همیشه به دیگران بگوییم۴)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر