موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دوره کاربرد اکسل در حسابداری

دوره کاربرد اکسل در حسابداری

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 05:15

logof.png
تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

صفحه اصلیدوره‌ها

از بین نرم‌افزارهای آفیس، اکسل قدرتمندترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار کمکی در حسابداری است. نرم‌افزار اکسل به‌ نوعی با شغل حسابداری پیوند خورده است و می‌تواند مکمل مهارت‌ها و توانایی‌های یک حسابدار قرار گیرد. در تهیه گزارشات مالی، اکسل یکی از نرم‌افزارهای مهم برای حسابدارن به شمار می‌آید که یادگیری آن به‌عنوان پیش‌زمینه استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری از اولویت ویژه برخوردار است و یک امتیاز برای کارجویان حسابداری است. با توجه به اهمیت این نرم‌افزار در حسابداری و در راستای تقویت این مهارت در حسابداران، مرکز آموزش حسابداران خبره اقدام به برگزاری دوره‌ای تحت عنوان کاربرد اکسل در حسابداری کرده است. همه حسابداران از مبتدی و پیشرفته می­‌توانند از مزایای مهارت‌های ایجاد شده این دوره بهره ببرند.


مدت30 ساعت
پیش‌نیازحداقل دیپلم و یک سال سابقه کار
مدرکاز طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر می‌شود. مدرک این دوره را می‌توانید به صورت الکترونیکی از قسمت «پروفایل دانش‌پذیر» دریافت نمایید و در صورت نیاز به دریافت فیزیکی مدرک، در پروفایل خود ثبت‌ درخواست نمایید. (نمونه مدرک)
نحوه پرداخت

پرداخت به صورت نقدی



1. کاربرد اکسل در حسابداری / 30 ساعت
آشنایی با محیط صفحه گسترده اکسل، تنظیمات Workbook، کار با داده‌ها و جداول، انجام محاسبات بر روی داده‌ها، تنظیمات ظاهر سند، آشنایی با رسم نمودارها و مستندسازی از طریق Flow Chart، آشنایی با توابع مهم مالی و فرمول‌نویسی در اکسل، چگونگی به کارگیری اکسل در محاسبات حقوق و دستمزد، دارایی‌های ثابت و استهلاک، صورت‌های مالی، تسهیلات مالی، اعتبارات اسنادی، محاسبات ذخیره سنوات

ادامه مطلب



آیا در پایان هر درس امتحان برگزار خواهد شد؟

بله. شما موظف به شرکت و قبولی در امتحانات هستید. اگر چنانچه در امتحان قبول نشوید، باید با پرداخت 50 هزار تومان هزینه  آزمون مجدد، در امتحان شرکت کنید.

چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری دریافت کنم؟

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره: 88940847 الی 88940850.

برای ثبت‌نام چه کار باید بکنم؟

در صورت ثبت‌نام نقدی، در همین صفحه با انتخاب زمان برگزاری مورد نظر و تکمیل اطلاعات، به درگاه پرداخت متصل می‌شوید و پس از پرداخت، ثبت نام شما نهایی خواهد بود.
ثبت‌نام اقساطی به صورت حضوری در محل مرکز آموزش حسابداران خبره با ارائه چک طبق فواصل مشخص شده در آیین‌نامه انجام خواهد شد.

محل برگزاری دوره‌ها کجاست؟

کلاس‌ها در ساختمان اصلی مرکز آموزش حسابداران خبره به نشانی زیر برگزار می‌شود:

خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: pact.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر