موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش کامل اکسل

آموزش کامل اکسل

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 26 اسفند 1399 ساعت 08:19

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

1

fvxl95051-svg.svg

آموزش اکسل (Microsoft Office Excel 2016)

اکسل یک برنامه صفحه گسترده الکترونیکی است. این نرم افزار قدرتمند برای محاسبه، ذخیره، تجزیه و تحلیل علمی و آماری و مدیریت و تحلیل داده ها بکار می رود. یکی از مزایای این نرم افزار استفاده از آن به عنوان یک نرم افزار پایگاه مدیریت داده ها است. اکسل با توجه به گستردگی ابزارهای گنجانده شده در آن، در تمام حوزه های کاری که به نوعی با دسته بندی و تحلیل داده ها، بانک های اطلاعاتی یا گزارش گیری سر و کار دارند، کاربرد دارد.

مدرس: دکتر آزاده سهرابی نژاد مدت زمان آموزش: ۹ ساعت و ۱۵ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

2

FVXL9606-svg.svg

آموزش داشبوردهای مدیریتی اکسل (Excel)

همان گونه که می دانید مدیران علاقمند هستند تا بدون نگاه کردن به ریز اطلاعات، در گزارشی جامع و مختصر بتوانند وضعیت سازمان خود را تحلیل و بررسی کنند. کاری که داشبوردها انجام می دهند دقیقا همین است. در این فرادرس حتی اگر در اکسل متوسط باشید، نکات بسیار خوبی را فرا خواهید گرفت.

مدرس: محمدحسین مهدوی مدت زمان آموزش: ۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

3

fvxl94061-svg.svg

4

fvxl9305-svg.svg

آموزش اکسل (Microsoft Office Excel 2013)

در این فرادرس ابتدا با محیط اکسل و سپس با وارد کردن داده ها و قالب بندی آن آشنا می شویم. در ادامه در رابطه با مدیریت کاربرگ ها نکاتی گفته می شود. سپس به مباحث فرمول نویسی، توابع و رسم نمودار در اکسل می رسیم. در این آموزش سعی شده نکات ساده کار با اکسل به صورت خیلی کوتاه ارائه شود.

مدرس: فاطمه رضازاده مدت زمان آموزش: ۲ ساعت و ۳ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

5

FVXL9804-svg.svg

آموزش رسم نمودارهای پیشرفته در اکسل

مهم ترین و کاربردی ترین شیوه ارائه داده ها به طوری که قابل درک باشند از طریق نمودار صورت می پذیرد. از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های نرم افزار اکسل، امکان طراحی انواع نمودارها متناسب با نوع داده ها است. نمودارهایی که علاوه بر ویژگی های اصلی و کاربردی ای که دارند، می توانند با ویژگی های بصری مختلف خود بیشتر مورد توجه قرار گیرند. این آموزش به طراحی نمودارهای پیشرفته اکسل می پردازد که می توان از آن ها در تهیه انواع داشبورد های مدیریتی استفاده کرد. نکته مثبت این آموزش این است که فرمول هایی که در رسم بعضی نمودارها استفاده شده، قبل از استفاده به اختصار توضیح داده شده است و مساله گنگ و مبهمی را برای یادگیری باقی نمی گذارد.

مدرس: احمدرضا چراغلو مدت زمان آموزش: ۲ ساعت

یادگیری را شروع کنید

6

fvor94092-svg.svg

آموزش پیاده سازی هوش تجاری در اکسل

هوش تجاری ابزاری به یاری قوی برای مدیران ارشد سازمان است تا به تصمیم گیری های صحیح و تصمیم سازی های قوی در زمان سریع و با صحت بالا (فرار از گزارش ها ساختگی و عدد سازی) دست پیدا کنند.

مدرس: جبار کیانی مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

7

fvxl9406-svg.svg

آموزش برنامه نویسی VBA در اکسل - مقدماتی

اصطلاح VBA مخفف عبارت Visual Basic for Applications است که در واقع زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک مختص اپلیکیشن ها می باشد. زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک در چارچوب برخی افزارهای (Applications) آفیس مانند Excel، Word، Outlook و Access گنجانده شده است و به این نرم افزارها قابلیت های زیادی را اضافه نموده است.

مدرس: جواد پالیزوان زند مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

8

fvxl9410-svg.svg

آموزش ابزارهای کاربردی اکسل

اکسل به عنوان ابزاری همه منظوره، برای تجزیه و تحلیل داده ها بسیار محبوب است. جمع بندی و دسته بندی، مرتب سازی و فیلتر، استفاده از دستورهای بدون فرمول نویسی و... همگی ابزارهایی هستند که تحلیل داده ها را به کمک اکسل امکان پذیر می سازند.

مدرس: دکتر آرمان ری بد مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

9

fvxl9504-svg.svg

آموزش ترفندهای کاربردی در اکسل

اکسل صفحات گسترده ای از اطلاعات که به شکل عدد و حروف در جدول سازمان بندی و مرتب شده اند استفاده از اکسل به عنوان ابزاری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات فراگیر شده است. از این رو استفاده از ترفندهایی که امور روزمره و یا محاسبات پیچیده را آسان تر کند ضروری به نظر می رسد. در این آموزش روش های که کار با اکسل را راحت تر کرده و یا به امکانات آن می افزاید بررسی و آموزش داده شده است.

مدرس: دکتر آرمان ری بد مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

10

fvcvl94121-svg.svg

آموزش بارگذاری سازه ها با اکسل

قدم اول محاسبات هر ساختمان اعم از فولادی، بتنی و صنعتی و غیره بارگذاری آن است. قسمت بارگذاری باید توسط مهندس محاسبه و به صورت دستی انجام گیرد. یادگیری این آموزش با قابلیت فرمول نویسی در اکسل، سبب می شود دانشجویان و مخاطبین محاسبات بارگذاری پروژه های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. هدف این فرادرس سعی بر بیان به  زبان ساده برای تسهیل انجام این محاسبات با استفاده از نرم افزار بسیار کاربردی و ساده اکسل است.

مدرس: مریم سینایی نژاد مدت زمان آموزش: ۹ ساعت و ۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

11

fvxl9505-svg.svg

آموزش محاسبات آماری در اکسل

به دلیل قدرت و انعطاف بالای اکسل، این نرم افزار بیش از ۴ دهه از پرمصرف ترین نرم افزار های دنیای تجارت محسوب می شود. اکسل به عنوان ابزاری همه منظوره، برای تجزیه و تحلیل داده ها، بسیار محبوب است. اکسل حتی در زمینه محاسبات آماری نظیر: رگرسیون خطی، آزمون های آماری و ضریب همبستگی و … دستورها و توابعی دارد که برای کاربران عمومی که بیشتر علاقه مند به انجام محاسبات آماری هستند، بسیار ساده و کاربردی طراحی شده اند. هدف فرادرس آموزش انجام محاسبات آماری در این نرم افزار است.

مدرس: دکتر آرمان ری بد مدت زمان آموزش: ۲ ساعت و ۵ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

12

fvxl94062-svg.svg

آموزش نمایش داده ها و ترسیم نمودار در اکسل

استفاده از صفحه گسترده اکسل، تقریبا در همه زمینه‌ ای دیده می‌شود. از قابلیت‌ های بسیار پرطرفدار اکسل، رسم نمودارهای متنو ع و زیبا است. شاید رسم نمودار برای کارهای ساده، امری آسان به نظر برسد، ولی اکسل دارای قدرتی بسیار بیشتر از رسم نمودارهای معمول در وجودش نهفته دارد. به کمک این آموزش از قدرت درونی اکسل برای رسم نمودارهای کاملا حرفه ای و تاثیر گذار آگاه خواهید شد.

مدرس: دکتر آرمان ری بد مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

13

FVXL9708-svg.svg

آموزش ترکیب چندین فایل اکسل با افزونه RDBMerge

افزونه RDBMerge با برخورداری از ظاهر ساده و گرافیکی باعث سهولت درک منطق عملکرد آن شده است. بدین ترتیب کاربران از استفاده از روش های دیگری نظیر نوشتن کدها و ماکروها یا استفاده از کوئری ها بی نیاز می شوند. از سوی دیگر، سهولت طراحی فرم هایی که داده های آن ها به وسیله این افزونه قابل جمع آوری است، باعث می شود تا کاربران با برخورداری از دانش مقدماتی اکسل، بتوانند پروژه های بزرگ جمع آوری داده را در زمان بسیار کوتاهی به انجام برسانند، همچنین گزارشی که این افزونه در بخش LogSheet خود ارائه می دهد، یافتن خطاهای احتمالی را بسیار آسان کرده است.

مدرس: عبدالرحیم سرودلیر مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

14

FVXL9612-svg.svg

آموزش اکسل (Excel) - محاسبات ریاضی و ماتریسی

استفاده از اکسل (Excel) به عنوان ابزار بسیار مناسب برای انجام محاسبات، این صفحه گسترده را به محبوب ترین برنامه کاربردی، بدل کرده است. بهره مندی اکسل از توابع مختلف به خصوص توابع ریاضی و ماتریسی، جنبه محاسباتی اکسل را بسیار پر رنگ کرده است. در این فرادرس، انجام محاسبات ریاضی و همچنین محاسبات مربوط به بردارها و ماتریس ها آموزش داده می شود. در بعضی از موارد که اکسل تابعی برای انجام بعضی از محاسبات را نداشته باشد با استفاده از کدهای VBA این توابع را می سازیم و در اکسل به کار می بریم.

مدرس: دکتر آرمان ری بد مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

15

FVOR96051-svg.svg

16

5fc74da5c0217-FVXL98121-svg.svg

آموزش Excel 2019 - مقدماتی

اکسل یک نرم ‌افزار کاربردی است که در انجام محاسبات به صورت سطری و ستونی به خوبی در خدمت کاربران قرار گرفته و از محبوبیت خاصی در بین آن‌ ها برخوردار است. نسخه ۲۰۱۹ این محصول یکی از موفق ‌ترین صفحه گسترده‌ های الکترونیکی است که توسط شرکت مایکروسافت تهیه و توزیع شده است. امکانات جدید زیادی در این نسخه از نرم ‌افزار اضافه شده است که در این آموزش به برخی از آن‌ ها اشاره می گردد. بعضی از ابزارهای مهم تحلیل داده و توابعی که بیشتر کاربرد دارند، در این آموزش مورد توجه بوده و با ذکر مثال‌ هایی به آن‌ ها پرداخته شده است.

مدرس: دکتر آرمان ری بد مدت زمان آموزش: ۸ ساعت و ۳۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

17

FVXL98111-svg.svg

آموزش انبارداری با اکسل

انبارداری که خود مسلط به اکسل باشد، به کارمند کلیدی و معتبر در محل کار تبدیل می‌‌شود چون که قادر است با توجه به تجربه‌ای که اندوخته و دقیقا برابر با نیاز کار، داده‌‌ها را ثبت، اطلاعات را پردازش و گزارش‌ها را تهیه نماید و نتایج دقیقی را برای تصمیم‌گیری، به‌ سرعت در اختیار مدیران خود بگذارد. آنچه در این فرادرس فرا می‌گیریم، قدم‌های اساسی و استواری در همین مسیر است که با نرم‌افزار اکسل ۲۰۱۹ برای کاربران سطح پایه تهیه شده است.

مدرس: حسین کاشانی مدت زمان آموزش: ۳ ساعت و ۳۲ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

18

FVMNG99032-svg.svg

آموزش شبیه سازی مونت کارلو در اکسل برای مدیریت پروژه

تکنیک مونت کارلو این فرصت را فراهم می آورد تا تکرارهای متعددی برای موقعیت شبیه سازی شده و برآورد دقیق تر و مطمئن تری نسبت به پروژه حاصل شود. این تکنیک که متکی بر تکرار و تصادف است، برای فعالیت های دارای زمان احتمالی، برآوردهای واقع بینانه تری به همراه دارد. نرم افزار اکسل قابلیت ایجاد تکرار و تولید اعداد تصادفی را فراهم نموده و امکان شبیه سازی زمان بندی پروژه در تکرارهای فراوان و دستیابی به برآوردهای دقیق تر را میسر می سازد. اجرای تکنیک مونت کارلو در اکسل ضمن کاربردی بودن آن،  برای بیشتر افراد درگیر در موضوع مدیریت پروژه، شناخت کامل تری در خصوص زمان بندی و کنترل پروژه را نیز فراهم می نماید. همچنین این رویکرد قابلیت به کارگیری در حوزه های مختلف مدیریت پروژه، مانند مدیریت ریسک را نیز دارد.

مدرس: دکتر مجید حسنی مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

19

FVCVL9812-svg.svg

آموزش کاربرد اکسل Excel در شهرسازی

هدف از این فرادرس، ترسیم و بیان یک نقشه کلی از فرایندهای شهری است که با استفاده از سندهای متفاوت در اکسل انجام می شود. اهمیت این آموزش این است که ما بر اساس کاربردها و با ترسیم یک قاعده کلی (شهرسازی)، به رفع نیازها و کمبودهای رشته شهرسازی می پردازیم و قابلیت محاسبات آنی را پیدا می کنیم. یادگیری این فرادرس، سهولت در پروژه های شهری و مدیریتی است که در سریع ترین زمان ممکن به جواب ها و نیازها که شامل: فرم ها، شیت ها، جداول، نمودارها، درصدها، مساحت ها و سایر موضوعات است، می رسیم.

مدرس: سجاد محمدی فر مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: faradars.org



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر