موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کانال اخبار ترکیه

کانال اخبار ترکیه

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 30 بهمن 1399 ساعت 20:48

تحولات منطقه و جهان اسلام:
🌙🌍تکمیلی از کودتا در ترکیه؛
صبح امروز، مصاحبه اردوغان در فرودگاه استانبول : ارتش را پاکسازی می‌کنیم

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

🔰یک مجموعه کوچک در نیروهای مسلح وحدت مردم ترکیه را هدف قرار داده بود.

🔰این مجموعه از موجودیت موازی ترکیه (احتمالا گولن) دستور میگیرد. عاملان این اقدام خیانتکارانه تاوان سنگینی خواهند پرداخت.

🔰حکومت ما بر اساس خواست و اراده مردم انتخاب شده، اما گروهی تلاش میکنند علیه این حکومت کودتا کنند. حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود با این گروهک خائن مقابله میکنیم.

🔰ترکیه دیگر ترکیه قدیم نیست ... ترکیه جدید تصمیم خود را گرفته ... ما در فرودگاه آتاتورک هستیم که تا چند هفته پیش مورد هدف حمله تروریستی داعش قرار گرفته بود. موجودیت موازی نیز تا چند ساعت پیش این فرودگاه را هدف قرار داده بود و تلاش کرده بود آن را اشغال کند.

🔰کودتاچی ها تلاش کرده بودند محل حضور مرا هدف قرار دهند. بعد از اینکه من مارماریس را ترک کردم، آن‌ها به تصور حضور من، آنجا را بمباران کردند.

🔰فرماندهانی در ارتش هستند که دستوراتشان را از پنسلوانیا (محل اقامت گولن) در آمریکا دریافت میکنند.

🔰به ارتش ترکیه میگویم که شما ارتش محمد هستید و اجازه نمیدهم اسلحه خود را به روی مردم بگیرید... آنهایی که این اقدام را انجام داده اند بدانند که پشیمان خواهند شد. بهتر است تسلیم شوند.

🔰از امروز اقدام به پاکسازی ارتش و کشور از گروهک های تروریستی موازی خواهیم کرد... شما از سلاح ارتش ترکیه استفاده کرده و آن را به روی مردم ترکیه قرار داده اید.
🆔@khabbar

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: t.me



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر