موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

گیتار والنسیا ساخت کجاست

گیتار والنسیا ساخت کجاست

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 11 مهر 1400 ساعت 09:15

s3d5k0rav5lp.jpegبرند والنسیا

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

هنگامی که شرکت ساخت گیتاروالنسیا (Valencia) در سال 1972 برای اولین بار در ملبورن استرالیا تأسیس شد و نخستین گیتارهای خود را ساخت، اولین سازهای گیتار تولید شده ی این شرکت کاملا نمایانگر دیدگاه سازندگان آن بود و نگاه آن ها را در ساخت این ساز منعکس می کرد. سازندگان این شرکت بنای کار خود را بر این قرار داده بودند که برای هنرجویان نوازندگی گیتار سازهایی را طراحی کنند که دارای چهار ویژگی قابل توجه باشند و این چهار ویژگی همچنان بعد از گذشت بیش از چهار دهه از فعالیت این شرکت همچنان در قلب تفکر و فرهنگ والنسیا باقی مانده است.

چهار ویژگی این نوع گیتارها که در قسمت پیشین گفته شد و همواره سرلوحه ی فعالیت آن ها قرار گرفته است، عبارت هستند از:

  • از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • قابلیت به راحتی نواخته شدن توسط تمامی نوازنده های گیتار از مبتدی تا پیشرفته را دارا می باشند.
  • گیتارهای والنسیا با توجه به کیفیت خود بسیار ارزشمند می باشند و به عبارت دیگر کاملا ارزش پولی که برای آن ها پرداخت می شود را دارا هستند.
  • کلیه ی آن ها با بالاترین سطح ممکن استانداردهای جهانی ساخت گیتار تولید می شوند.

در حال حاضر والنسیا در بسیاری از کشورها در جایگاه اولین برند گیتار برای فروش قرار دارد و به طور حتم به تدریج در کل دنیا نیز در این جایگاه قرار خواهد گرفت.

هزاران فروشگاه موسیقی در سراسر جهان سهمی از خرید تولیدی گیتارهای والنسیا را به عنوان نوع اصلی گیتار کلاسیک فروشگاه خود در اختیار گرفته، نگهداری و عرضه می کنند. این افراد حرفه ای و متخصص در زمینه‌ی خرید و فروش این نوع ساز زهی به این دلیل این کار را انجام می دهند که این نوع گیتارها در بازار فروش گیتار در مقابل پولی که برای آن ها پرداخت می شود واقعا ارزش آن مبلغ پرداخت شده را دارا هستند. به همین دلیل است که فقط میلیون ها نوازنده ی گیتار در سراسر جهان نوازندگی خود و در حقیقت سفر خود در دنیای موسیقی را با گیتارهای والنسیا آغاز کرده اند. فروشگاه هایی نظیر فروشگاه اینترنتی گیتارباز نیز با فروش انواع گیتارها در خدمت بسیاری از گیتاریست ها بوده، شرایط خرید کاملا ایده آلی را برای آن ها فراهم نموده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: virgool.io



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر