موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

خواص سنگ مرمر

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 01 اسفند 1399 ساعت 23:48

از نظر سنگ شناسی،

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مرمر

(از کلمه یونانی ماموروس Marmoros به معنی درخشان)سنگی است آهکی که متبلور بوده و دارای بلورهایی است که با چشم قابل رویت هستند. در واقع کلیه آهک های متبلوری که قابل صیقلی شدن باشند،مرمر اطلاق می شوند.دانه های متبلور مرمر از نوع کلسیت است.
مرمر سنگی است متراکم و خلل و فرج آن خیلی کم است و در نتیجه در مقابل برودت و یخبندان مقاومتش زیاد است.

سنگ مرمر

از سنگهای دگرگون شده است که از دگرگونی سنگ آهک به وجود آمده است. کانی اصلی تشکیل دهنده آن کلسیت است.

از نظر تنوع مرمر ها در جهان به ٣گروه تقسیم میشوند:
الف: مرمر با کلسیم بالا که بیشترین مصرف را دارند
ب: مرمر های معمولی که شفاف هستند و به اونیکس مشهورند
ج.مرمر های هیدرو سیلیکاتی که که در تولید وسایل تزئینی کاربرد دارند

این نوع سنگ دارای انرژی های قوی است که جهت درمان های زیر مفید است:

*بیماریهای کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها(به جز سنگ ها)

طریقه استفاده:
یک تکه سنگ مرمر طبیعی برش نخورده کوچک را درون ظرفی که قبلا مقداری آب و تعدادی برگ درخت توت داخل آن ریخته اید، گذاشته و به مدت ١٠دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید.سپس سنگ را بر روى کبد یا کلیه و دو عدد برگ از برگها را نیز بر روی چشم سوم خویش (دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند یک لوبیا است که در بین دو ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژیکی است)

به مدت پانزده دقیقه قرار داده و پس از آن سنگ را درون یک لیوان آب سرد بگذارید.این روش را روزی یک بار تکرار کنید. چنانچه آب درون لیوان گرم یا ولرم گشت، معلوم میشود که انرژی منفی را جذب نموده و اگر سرد باقی ماند،دلیل بر عدم جذب انرژی منفی می باشد.
این سنگ بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی اطراف را جذب میکند بنابراین آن را باید همیشه درون آب و در آفتاب بگذارید تا انرژی های منفی خارج گشته و از انژی های مثبت شارژ شود و جهت درمان در دفعات بعد مورد استفاده قرار گیرد.
چنانچه دو بار آب لیوان هنگام قرار گرفتن سنگ درون آن گرم شود عمل انرژی درمانی به خوبی انجام شده است.عمل انرژی درمانی پس از این مرحله باید قطع گردد.

*آرامش بخشیدن و درمان استرس ، اضطراب و بیماریهای عصبی و روحی و روانی

طریقه استفاده:

ابتدا فرد انرژی درمان میبایست یک تکه سنگ مرمر را بر رو چشم سوم بیمار قرار داده و به او انرژی دهد.
سپس سنگ را درون یک لیوان آب سرد به مدت ١٠ دقیقه بگذارد و پس از آن آب را دور ریخته و مجدداً سنگ را بر روی چشم سوم بیمار قرار دهد و از طریق پاهای او انرژی دهد.مدت انرژی دوم نباید بیشتر از ٥ دقیقه باشد، چرا که پس از این مدت انژی های منفی درون سنگ آزاد شده و وارد بدن بیمار می شود.(توجه داشته باشید که سنگ مرمر مورد استفاده حتما باید همیشه درون آب و در آفتاب باشد تا انژی های مفید ساطع کند)*تحریک نمودن نیروهای درونی،پیشرفت فرد و باز شدن برخی از چاکراه ها

طریقه استفاده:

در اتاقی نیمه تاریک و آرام به حالت لوتوس(چها زانو) به مدت ١٠ دقیقه بنشینید و در این مدت یک قطعه سنگ مرمر کوچک را که در آب بوده، بر روی چشم سوم خویش قرار دهید.هنگامی که احساس تکان خوردن و چرخش کردید،بدانید که نیروهای درونی شما شروع به حرکت نموده و چاکراه های شما نیز در حال باز شدن هستند.این روش را فقط روزی یک بار تکرار نموده و بیش از ٥ بار انجام ندهید؛ چراکه انجام بیشتر آن صلاح نمیباشد.*آرامش بخشیدن

طریقه مصرف:

با قرار دادن یک قطعه سنگ مرمر کوچک  بر روی چشم سوم، نیروی موجود در آن آزاد گشته و جهت انرژی دادن مفید است(توجه داشته باشید که سنگ حتماً قبلاً در آب قرار داشته و بلافاصله مورد استفاده قرار گیرد)توصیه ها:

افراد مبتلا به میگرن،تیک های عصبی و اختلالات مغزی باید از تماس با سنگ مرمر اجتناب نمایند؛چراکه بیماری های آنها تشدید و گاه تثبیت میگردد.هنگامی که یک بیماری در فرد تثبیت شود به سختی بهبود میابدو گاه هرگز بهبود حاصل نمیشود.
کودکان زیر ٥ سال از تماس با سنگ مرمر( مخصوصاً خیس)اجتناب کنند.نکته:
هنگامی که سنگ مرمر از درون آب بیرون آورده میشود،نوعی انرژی ترکیبی درون آن به وجوى می آید که هر چه مدت زمان بیرون آوردن سنگ بیشتر شود،این انرژی شدید تر گردیده و استفاده از آن باعث از هم گسیخته گی انرژی ها و نیروهای درونی افراد می شود. بنابراین از نیروهای درونی سنگ باید بلافاصله پس از خارج نمودن از آب استفاده شود.

منبع:مجله شهر سنگ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.stone-shop.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر