موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود etabs 2016 p30download

دانلود etabs 2016 p30download

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 17:57

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نسخه 32 بیتی و 64 بیتی

به همراه کرک سالم

CSI-ETABS-2016-Free-Download-GetintoPC.com_.jpg

etabs 2016 در دو نسخه کرک شده 32 بیتی و 64 بیتی برای مهندسان سازه و محاسب آماده دانلود است. همانطور که می دانید تنها نرم افزاری که قدرت تحلیل و طراحی بسیار بالایی نسبت به سایر نرم افزارهای تحلیل سازه دارد همین نرم افزار etabs است.

در این بخش برای شما عزیزان از سایت های معروف دانلود نسخه های ایتبس 2016 را برای دانلود گرد آوری کرده ایم.

راهنمای نصب ایتبس 2016

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- از پوشه کیچن فایل Kegen.exe را اجرا کنید و با استفاده از آن لایسنسی را تولید کنید.
3- لایسنس ساخته شده را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید.
4- با استفاده از فایروال دسترسی نرم افزار به اینترنت را مسدود کنید. (لینک آموزش طریقه جلوگیری از اتصال یک نرم افزار به اینترنت)

نکته:
باید دسترسی کل محتویات موجود در پوشه ETABS 2016 در محل نصب نرم افزار (مسیر پیش فرض  C:\Program Files\Computers and Structures\ETABS 2016) به اینترنت را مسدود کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

برای یادگیری etabs می توانید وارد منو آموزش ایتبس سایت سیویل 2 شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: civil2.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر