موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت برنج پاکستانی احمد

قیمت برنج پاکستانی احمد

نویسنده : معین | زمان انتشار : 01 اسفند 1399 ساعت 23:32

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کشور پاکستان امروزه از موقعیت بسیار خوبی در صنعت کشاورزی برخوردار است و صادرات و فروش برنج پاکستانی از مهم ترین فعالیت ها و صنعت نقش پر رنگی در اقتصاد کشور پاکستان ایفا می کند.

مرکز خرید و فروش عمده برنج پاکستانی به صورت مستقیم

برای خرید مستقیم از فروشندگان عمده برنج محصول مورد نظر را انتخاب کنید:

برای ارتباط با فروشندگان عمده برنج لطفا اپلیکیشن را نصب کنید

Fcta.gif

نصب اپلیکیشن باسکول

en_badge_web_generic.png
(نصب فقط از گوگل پلی)

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستمفروشنده هستم

این کشور سالانه 10 میلیون تن برنج تولید می‌کند که رد کشور ما به برنج باسماتی معروف است. مشهورترین نوع برنجی که در کشور پاکستان تولید می‌شود رقم باسماتی است که طعم و مزه آن در جهان بسیار محبوب بوده وطرفداران خود را دارد.

قیمت برنج پاکستانی

برای اطلاع از قیمت برنج پاکستانی می توانید از فروشندگان عمده حاضر در بازار باسکول استعلام قیمت بگیرید. هزاران فروشنده فعال در بازار باسکول آماده پاسخگویی و ارتباط با شما خریداران عزیز می باشند. با استفاده از اپلیکیشن و وبسایت باسکول می توانید بهترین کیفیت و برند های موجود در بازار را با بهترین قیمت بیابید و به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید کنید. 

با استفاده از شبکه ی گسترده عرضه کنندگان و فروشندگان عمده در بازار باسکول به راحتی می توانید بهترین قیمت برنج پاکستانی در بازار را پیدا کرده و فروشندگان عمده  از سراسر کشور معامله کنید. توجه داشته باشید که قیمت برنج پاکستانی در بازار به شدت به نرخ دلار دولتی وابسته است و تفاوت عرضه در ماه های مختلف سال نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت برنج پاکستانی می باشد.

خریداران عزیز با ثبت درخواست خرید در بازار باسکول از هزاران فروشنده ی عمده انواع برنج استعلام قیمت بگیرید و بهترین قیمت برنج پاکستانی در بازار را پیدا کنید. در حال حاضر فروشندگان انواع برنج عمده در باسکول در دسترس شما هستند برای اطلاع از قیمت برنج جی تی سی امروز و یا قیمت برنج خوشپخت پاکستانی، قیمت برنج طبیعت پاکستانی، قیمت روز برنج طبیعت، قیمت روز برنج پاکستانی در مشهد، برنج هندی 1121 جی تی سی قیمت، قیمت برنج نفیس امروز، قیمت برنج پاکستانی نفیس، قیمت برنج هندی طبیعت، قیمت برنج پاکستانی در مشهد، قیمت برنج هندی احمد، قیمت برنج محسن پاکستانی، قیمت برنج جهیزیه، قیمت برنج طبیعت امروز، قیمت برنج خاطره ۱۱۲۱، قیمت برنج طبیعت هندی، قیمت برنج هندی خاطره امروز ، قیمت برنج خاطره طلایی، قیمت برنج پاکستانی هزار دستان، قیمت برنج احمد، قیمت برنج باسماتی ، قیمت برنج پاکستانی خوشبخت، قیمت روز برنج جهیزیه، قیمت برنج باسماتی ۱۱۲۱، برنج پاکستانی قیمت، قیمت برنج جی تی سی در بازار، قیمت روز انواع برنج پاکستانی، قیمت برنج gtc در بازار ، قیمت برنج پاکستانی یزدان، قیمت برنج گلنوش پاکستانی، قیمت برنج پاکستانی هنرجو می توانید به صورت مستقیم با فروشندگان عمده ارتباط برقرار کنید.

قیمت روز برنج پاکستانی

با توجه به اینکه برنج یکی از اقلام مهم در سبد غذایی مردم به شمار می رود برای جلوگیری از ایجاد نوسانات قیمتی در بازار، شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام به واردات برنج پاکستانی و هندی می کند و با برند برنج جی تی سی (GTC) در بازار موجود است و با تعرفه و ارز دولتی در بازار پخش می شود.  این محصول به صورت سهمیه ای در مناطق مختلف کشور توسط نمایندگان برگزیده توزیع می شود. برنج جی تی سی نسبت به سایر مارک های موجود در بازار مانند محسن، طبیعت، مژده و… قیمت کمتری دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت های بازار و قیمت روز برنج پاکستانی با فروشندگان حاضر بر روی بازار باسکول به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

برنج های خارجی مانند پاکستانی، برنج هندی و تایلندی پیش از پخت، در مقایسه با برنج ایرانی دارای رنگ تیره‌تری هستند. بیشتر برنج‌های وارداتی به کشور، تحت فرآیند پاربویل قرار می گیرند؛ به این شیوه که قبل از سفید کردن برنج و قبل از این که شلتوک به برنج تبدیل شود آن را در شرایط بخار در دستگاه‌ به شکل نیمه‌پز  در می آورند تا ویتامین‌های موجود و مواد معدنی در سبوس برنج درون دانه های برنج نفوذ کند.

پس از این که شلتوک سرد شد، فرآیند شالیکوبی معمولی را طی کرده و پوسته از برنج جدا می‌شود، اما در این زمان برنج دیگر به رنگ سفید نیست و طی فرآیند پاربویل کمی زردتر و تیره‌تر شده است که به راحتی می‌توان از برنج ایرانی تشخیص داده شود.

تولید و فروش برنج پاکستانی

برنج یک محصول غذایی بسیار مهم و یکی  از محصولات استراتژیک غذای در جهان و از استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی خاصی پیروی می کند. بر اساس این قوانین نحوه صادرات کالا به دیگر کشور ها در مورد برنج تفاوت هایی با هم دارند. برنج دومین محصول غذایی مهم پاکستان بعد از گندم بوده و یکی از منابع اصلی ارزآوری این کشور پس از صنعت نساجی است که فروش برنج پاکستانی سهم عمده ای از ارزآوری قسمت کشاورزی این کشور است. 

قسمت بزرگی از اقتصاداین کشور به صنعت کشاورزی ارتباط دارد. برنج بیشتر در استان‌های سِند و پنجاب که دارای خاک‌ حاصلخیزی هستند به صورت گسترده کشت می شود. شالی زارهای برنج، از منابع اصلی اشتغال در پاکستان به شمار رفته و میلیون‌ها پاکستانی به صورت کشاورز در این شالی زارها مشغول به کشت برنج هستند.

برنج دولتی جی تی سی

دولت برای تنظیم بازار برنج به عنوان یکی از مهم ترین غلات خوراکی کشور اقدام به واردات مستقیم کرده و تحت برند برنج دولتی جی تی سی یا همان بازرگانی دولتی ایران اقدام به پخش آن در بازار می کند. برنج دولتی جی تی سی از ارزان ترین انواع برنج مورد استفاده مردم در ایران به شمار می رود و قیمت برنج جی تی سی در مقابل برند هایی مانند برنج پاکستانی خاطره یا 1121، محسن، برنج پاکستانی طبیعت و سایر برند ها از میزان کمتری برخوردار است.

معروفترین رقم برنج که در میان انواع مختلف برنج به صورت گسترده در پاکستان تولید می‌شود، رقم برنج باسماتی است که در ایران معروف است کیفیت بالایی داشته و از موارد مصرف آن به مصرف خوراکی و تولید آرد برنج اشاره کرد. در ایران فروش برنج پاکستانی بسیار رواج دارد.

برنج باسماتی، ماده اولیه اصلی در تهیه انواع غذاهای هندی و پاکستان است که با داشتن دانه‌های قد کشیده و بلند همچنین عطر و طعم مطلوب خود شناخته می‌شود. برنج پاکستانی باسماتی از بهترین و با کیفیت ترین انواع برنج است که در بازار موجود می باشدکه بسیار یکدست و خوشپخت می باشد .

فروش برنج باسماتی پاکستانی

فروش برنج پاکستانی باسماتی بسیار بالاست. این نوع برنج بیشتر مناسب برای مصارف خانگی، مهمانی ها و مجالس بوده به علت اینکه به خوبی ری (قد می کشد) می کند، ظاهر بسیار خوبی دارد، خوش طعم و همچنین خوش عطر بوده و بیشتر از هر نوع برنج خارجی دیگر به برنج های ایرانی شباهت دارد.

به دلیل موجود بودن میزان بالای فیبر در این نوع برنج باعث کاهش چربی و کلسترول خون می شود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته‌های مغزی را نیز کاهش می‌ دهد. علاوه بر آن فیبر موجود در برنج باعث افزایش سرعت عبور مواد غذایی در دستگاه گوارش شده و به همین علت زمان عبور مواد غذایی را کوتاه می کند. به همین علت از جذب مواد مضر و سرطان‌زا در سیستم دستگاه گوارش جلوگیری می‌کند.

%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AC-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpgفروش عمده برنج پاکستانی

صادرات و فروش برنج پاکستانی

پاکستان چهارمین کشور بزرگ تولیدکننده و صادر کننده برنج است که بر اساس آمار های رسمی در بیش از ۲٫۸۹ میلیون هکتار از شالیزار های این کشور به کشت برنج اختصاص دارد و این مقدار چیزی در حدود ۱۰ درصدر از کل زمین های زیر کشت این کشور است. پاکستان هر سال حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم برنج تولید میکند که ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم آن صادر میشود و ارز آوری مناسبی را برای این کشور به همراه دارد.

مرکز خرید و فروش عمده برنج پاکستانی به صورت مستقیم

برای خرید مستقیم از فروشندگان عمده برنج محصول مورد نظر را انتخاب کنید:

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

خریدار برنج هستمفروشنده برنج هستم

نصب اپلیکیشن باسکول

en_badge_web_generic.png
(نصب فقط از گوگل پلی)

درآمد سالانه ی پاکستان از محل فروش برنج پاکستانی که یکی از زمینه های بسیار پر رونق برای پاکستان است مبلغی در حدود ۲ میلیارد دلار به صورت سالانه است. در ماه های اخیر با کاهش ارزش روپیه پاکستان که واحد پول رسمی در این کشور است باعث افزایش قیمت در برخی از اجناس شده اما شرایط به وجود آمده برای صادر کنندگان برنج بسیار مناسب بوده است تا مقدار صادرات برنج را تا حدود ۴۳ درصد افزایش دهند.

در طی ۴ ماه اخیر بیش از ۶۳۰ میلیون دلار از طریق صادرات برنج ارز وارد این کشور شده که در مدت مشابه سال قبل بر اساس آمارهای مراجع این مبلغ در حدود ۴۴۰ میلیون دلار بوده است.

واردات برنج پاکستانی به ایران

فروش برنج پاکستانی در بسیاری از کشورهای همسایه رواج دارد و صادرات این برنج به کشور های مختلف منطقه از جمله کشورهای ایران ، چین ، قطر ، عمان و کشورهای آفریقایی همچون کنیا رونق بسیار خوبی دارد و همچنین انتظار میرود که در آینده ای نزدیک میزان صادرات این محصول در کشور پاکستان به مبلغ ۳ میلیارد دلار سالانه برسد.

کشور ایران یکی از مشتریان بزرگ در زمینه خرید و فروش برنج پاکستانی و از واردکنندگان بزرگ برنج پاکستانی است که فقط در سال ۲۰۱۰ بیش از ۸۰۰ هزار تن برنج باسماتی را از پاکستان وارد ایران شد ولی مقدار واردات این برنج در سال ۱۳۹۷ به میزان ۶۰ هزار تن کاهش محسوسی داشت. روند واردات برنج نیز از قواعد خاصی پیروی می کند که می توان به گواهی مبدا برنج تا گرفتن شناسه کالا و طی فرآیند های قانونی آن در گمرک اشاره کرد. گرفتن برگ سبز گمرکی این محصول نیز یکی از مراحل قانونی در روند ترخیص کالا از گمرک است.

از عوامل مهم در کاهش این مقدار واردات می توان به مشکلات تحریم ها و فقدان کانال بانکی بین دو کشور اشاره کرد. باید اشاره کرد که کشور ایران از بزرگ ترین واردکنندگان برنج در منطقه است که به صورت میانگین سالانه مبلغی در حدود ۲ میلیارد دلار را برای واردات برنج هزینه می کند.

کشور های چین و کنیا از دیگر خریداران بزرگ برنج این کشور هستند که فروش برنج پاکستانی در این کشورها بسیار رونق داشته و صادرات به چین از این محل برای پاکستان ارزآوری بسیار بالایی دارد..  کنیا در طی ۸ ماه اول سال 2019 در حدود  ۳۲۳ هزار تن برنج به ارزش ۱۱۸ میلیون دلار از کشور پاکستان خریداری کرده و وارد کرده است همچنین کشور چین نیز برنج هایی از ارقام غیر باسماتی پاکستان را وارد کرده است.

مراودات بین ایران و پاکستان از زمان های دور انجام می شده است. تجارت و صادرات خرما از سوی ایران به این کشور سابقه ی طولانی دارد و بسیاری از بازرگانان هرساله اقدام به خرید عمده خرما و همچنین خرید عمده سیب از ایران می کنند.

انواع برنج خارجی

تهیه و پخش انواع برنج خارجی در بازار توسط شرکت های مختلفی انجام می شود که بسیاری از آنها پس از واردات برنج فله به ایران بسته بندی می شوند و مقادیری نیز از کشور مبدا دارای بسته بندی با نام های مختلف به کشور وارد می شوند. از مهم ترین انواع برنج خارجی می توان به برنج پاکستانی طبیعت ، برنج پاکستانی نفیس ، برنج هندی احمد ، برنج محسن ، برنج جهیزیه ، برنج خوشپخت پاکستانی ، برنج خاطره ، برنج پاکستانی هزار دستان ، برنج باسماتی 1121 ، برنج دل ، برنج توچال ، برنج هایلی پاکستان ، برنج هزار دستان و برنج پاکستانی هنرجو ، برنج زیتون طلایی 1121 اشاره کرد که هرکدام دارای کیفیت های مختلفی هستند. برخی با عنوان برنج باسماتی و برخی نیز با عنوان برنج 386 در بازار موجود هستند.

قیمت فروش برنج پاکستانی

پاکستان همچنان از کشورهای پیشرو در فروش برنج پاکستانی به کشور همسایه یعنی افغانستان است که بیش از 95 درصد از بازار برنج وارداتی این کشور را تشکیل می دهد و همینطور از تامین کنندگان عمده ی برنج با قیمت ارزان برای واردات به افغانستان در سال های آینده به شمار می رود.

کشور هند با داشتن تولید برنج در دو سال گذشته به این دو کشور 950 تا 975 تن برنج هندی صادر کرده که براساس تخمین تاجران افغان، درصورت وجود برنامه ای منسجم می تواند فروش برنج هندی با فروش برنج پاکستانی در این کشور رقابت کند.

با وجود زمین های کشت برنج در این کشور، به طور کلی واردات برنج از دیگر کشورها احتمالا در آینده افزایش یابد، که از دلایل آن محدودیت زمین های کشاورزی در افغانستان است که برای کشت برنج مناسب باشد.

به گزارش خبرگزاری میزان، آمارهای ارائه شده از سوی نهادهای رسمی مرتبط به صادرات برنج در پاکستان که هشت درصد ارزآوری از راه صادرات در این کشور را تشکیل می دهد، حاکی از افزایش ۴۳ درصدی فروش برنج به خارج طی چهار ماه گذشته میلادی است.


مطالب مرتبط:

فروش برنج هاشمی
برنج قهوه ای
برنج فروش
برنج طارم
خرید عمده برنج
انواع خرمای صادراتی ایران
خرمای مضافتی
خرمای کبکاب
صادرات انجیر به چین
صادرات محصولات کشاورزی به چین
صادرات به قطر
صادرات پسته ایران
راهنمای صادرات خشکبار به اروپا
صادرات محصولات کشاورزی به روسیه
صادرات به عراق
صادرات به کویت
صادرات به کانادا

صادرات به ترکیه


تولید برنج در پاکستان

تولید برنج در پاکستان در وسعتی به مساحت ۲.۸۹ میلیون هکتار از خاک این کشور انجام می شود که در حدود ۱۰ درصد از کل زمین های زیر کشت این کشور را به خود اختصاص داده است و تنها در سال گذشته بیش از 2 میلیارد دلار ارزآوری از محل فروش برنج پاکستانی نصیب این کشور شده است.

به گفته ی رسانه های پاکستانی به نقل از اداره کل آمار این کشور، در پی کاهش ارزش پول ملی پاکستان باعث افزایش میزان صادرات صادرکنندگان پاکستانی بوده به نحوی که طی چهارماه گذشته مبلغ بیش از ۶۳۰ میلیون دلار از راه صادرات و فروش برنج پاکستانی برای این کشور به همراه داشته است.

مشتریان عمده ی برنج پاکستانی

بنا بر گفته های اتحادیه صادرکنندگان برنج در پاکستان(REAP) که از افزایش میزان عرضه و فروش برنج پاکستانی به کشورهای مختلف منطقه و همسایه از جمله کشور جمهوری اسلامی ایران که از بزرگترین مشتریان است همچنین صادرات به قطر، صادرات به عمان و چین خبر می دهد.

این اتحادیه(REAP) مدعی است که تا پایان سال مالی 2019 این کشور حجم ارزی صادرات برنج پاکستان به حدود ۳ میلیارد دلار خواهد رسید.

در طی سال گذشته ۱۶ عضو اتحادیه صادر کنندگان برنج پاکستان (REAP) جهت بررسی و پیمایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری موجود در ایران و همچنین افزایش صادرات و فروش برنج پاکستانی به تهران سفر کردند.

اعضای اتحادیه صادرکنندگان برنج پاکستان (REAP) در جریان سفر تجاری به تهران با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران و اتاق بازرگانی و صنایع شهر مشهد نیز دیدار و گفت و گو داشتند و به بررسی حوزه های مشترک تجاری پرداختند.

واردات برنج از پاکستان

به نقل از فعالین اقتصادی پاکستان، کشور ایران قبل از شروع تحریم ها که در سال ۲۰۱۰ انجام شد، حجمی در حدود ۸۰۰ هزار تن برنج باسماتی را از پاکستان وارد کشور می کرد که این حجم در سال 97  به حجمی در حدود ۶۰ هزار تن کاهش یافت که کاهشی بسیار زیاد به شمار می رود.

همچنین چین دومین مقصد بزرگ برنج غیر باسماتی پاکستان است و تا پایان فوریه ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶ ) ۲۳۳ هزار تن برنج به ارزش ۸۳ میلیون دلار به چین صادر شده است.

تولید برنج در کشور پاکستان سالانه بیش از شش و نیم میلیون تن برنج است که چهار میلیون آن مستقیما به دیگر کشورها صادر می شود. حجم صادرات برنج در این کشور سالانه در حدود ۷۰ درصد از کل برنج تولیدی پاکستان است.

مرکز خرید و فروش عمده برنج پاکستانی به صورت مستقیم

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

خریدار برنج هستمفروشنده برنج هستم

نصب اپلیکیشن باسکول

en_badge_web_generic.png
(نصب فقط از گوگل پلی)

پاکستان در رتبه چهارم کشور های بزرگ صادر کننده برنج در جهان است.

به علت های گوناگونی مانند ضرورت ایجاد تنوع در مبادی وارداتی،از مهم ترین اولویت های پاکستان به عنوان یک همسایه مرزی، در برقرار کردن روابط سیاسی و اقتصادی هرچه بهتر با همسایگان و همچنین امکان صادرات محصولات تولید ایران به پاکستان مانند صادرات خرما به پاکستان در مقایسه با کشور هند، واردات برنج از کشور پاکستان نسبت به هند و برنج هندی گزینه بهتری برای واردات برنج ایران به حساب می آید.

در ماه های گذشته واردات برنج از پاکستان به ایران با رشد همراه بوده است و این در حالی اتفاق می افتد که در طول دو سال اخیر برنج بازارهای مطرح صادراتی خود را از دست داده بود و میزان صادرات و فروش برنج پاکستانی تا حدود قابل توجهی کاهش یافته بود.

راه های عمده فروشی برنج پاکستانی

مقامات بازرگانی پاکستان اعلام کرده اند که رفتن صادرکنندگان برنج به سمت بازاریابی بین المللی صحیح و برندسازی همچنین استفاده از بسته بندی صادراتی با کیفیت تر و مناسب تر، از دلایل اصلی بالا رفتن صادرات برنج و از عوامل موفقیت صادرات در این کشور در سال جاری بوده است.

کشور پاکستان با داشتن پتانسیل بالای تولید توان زیادی در افزایش تولید برنج دارد که در صورت عملکرد بهتر در تولید و بازاریابی مستمر و استفاده از قراردادهای بین المللی می تواند باعث افزایش صادرات آن شود.

خرید برنج پاکستانی

هند و پاکستان دو رقیب در عرصه صادرات برنج در منطقه هستند که در حال حاضر تولیدکنندگان برنج هندی با عملکرد بهتر در بازاریابی و اصول مذاکرات تجاری توانسته اند بخش عمده ای از بازار برنج را در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس همچون بازار مصرف کشور عربستان و همچنین دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مانند امارات و قطر و عمان و… را به خود اختصاص داده و از رقیب سنتی خود پیشی بگیرند. هم اکنون سهم کشور هند از بازار برنج در کشور عربستان بیش از ۷۰ درصد بوده که رقم بسیار بالایی است.

کشورمان ایران نیز به صورت سالانه بخش عمده ای از برنج مصرفی خود را از هند وارد کرده که در سالیان اخیر  بازار برنج وارداتی ایران بیشتر شاهد حضور پررنگ برنج هندی بوده است.

با این وجود به علل مختلفی که بیان شد مانند ضرورت ایجاد تنوع در مبادی وارداتی و کاهش تعرفه صادرات، کشور پاکستان به عنوان همسایه مرزی ایران که می تواند در برقراری روابط سیاسی و اقتصادی بهتر کمک کند و همچنین امکان صادرات محصولات ایرانی به پاکستان در مقایسه با کشوری مانند هند، واردات برنج از پاکستان  دارای اولویت بسیار بالاتری نسبت به هند می باشد.

لیست واردکنندگان برنج

برنج از پورت های رسمی مختلفی به کشور وارد می شود که از مهم ترین آن ها می توان به بندرعباس اشاره کرد که تعداد زیادی بازرگانی برنج بندرعباس در حال فعالیت هستند. از دیگر شرکت های بسیار فعال در این بازار شرکت بازرگانی واردات برنج محسن است که طی سال های گذشته توانسته است بخشی از نیاز واردات برنج را برطرف کند. در لیست واردکنندگان برنج می توان بازیگر اصلی را بازرگانی دولتی ایران که با برند برنج GTC فعالیت می کند را نام برد و از دیگر بازیگران این صنعت شرکت برنج خاطره و شرکت برنج طبیعت را نام برد. بقیه واردات در برند های دیگر برنج انجام می شود.

برنج جی تی سی از طریق بازرگانی دولتی ایران وارد شده و در بازار توزیع می شود. این رقم برنج از نوع هندی بوده که با ارز دولتی برای تنظیم بازار برنج وارد شده و به صورت سهمیه ای در مناطق مختلف کشور پخش می شود. خریداران عمده می توانند با مراجعه به دفاتر بازرگانی دولتی نسبت به اخذ مجوز واردات اقدام کنند.

منابع:

ویکی پدیا

ویکی پدیا پاکستان

http://gtc-portal.com

https://www.hasrice.com

https://www.world-grain.com/articles/13092-pakistan-rice-exports-reach-record

http://ricepedia.org/pakistan

برای خرید مستقیم از فروشندگان عمده برنج محصول مورد نظر را انتخاب کنید:

برای ارتباط با فروشندگان عمده برنج لطفا اپلیکیشن را نصب کنید

Fcta.gif

نصب اپلیکیشن باسکول

en_badge_web_generic.png
(نصب فقط از گوگل پلی)

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستمفروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید.

دانلود اپلیکیشن باسکول

قیمت آنلاین خرما
قیمت خرمای کبکاب
قیمت خرمای مضافتی
شرکت بازرگانی مواد غذایی
اخذ مجوز صادرات


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: blog.buskool.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر