موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آهنگ مدیتیشن عشق

آهنگ مدیتیشن عشق

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 04 فروردین 1401 ساعت 20:14

این اولین شماره از پادکست های فوق العاده اثر بخش وبسایت دنیای موسیقی درمانی برای ایجاد و جذب عشق و محبت است که به شما ارائه می کنیم. موسیقی این پادکست تاثیر گذار و فوق العاده روح نواز برای جذب و ایجاد عشق و محبت بر پایه فرکانس 341 هرتز تنظیم شده است. این فرکانس با تاثیر گذاری بر چاکرای چهارم یعنی چاکرای قلب که مرکز سیستم همه چاکرا هاست، و پاکسازی و فعال سازی آن، وجود شما را آماده جذب عشق و محبت می کند و قدرتی فوق العاده برای عشق ورزیدن را به شما هدیه می دهد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

همانطور که گفته شد موسیقی بسیار آرامش بخش این پادکست موسیقی درمانی برای جذب و ایجاد عشق و محبت با مدت زمان 75 دقیقه ، بر چاکرای چهارم یعنی چاکرای قلب اثر می گذارد و با پاکسازی آن، کارکردش را متعادل می سازد. چاکرای قلب یا آناهاتا مرکز سیستم کل چاکرا ها و مرکز عشق و محبت و احساسات در انسان می باشد. جایگاه این چاکرا در وسط قفسه سینه می باشد و وظیفه آن جذب انرژی ای است که به ما قدرت عشق ورزیدن و محبت کردن و همچنین دریافت عشق و محبت را می دهد. این چاکرا با اندام مجاور خود ارتباط تنگا تنگی دارد و میزان سلامت انسان در تنفس، بشدت وابسته به سلامت و کارکرد صحیح این چاکراست. فرکانس 341 هرتز موسیقی آرامش بخش این پادکست برای ایجاد و جذب عشق و محبت بصورتی حیرت آور بر چاکرای قلب شما تاثیر می گذارد و عشق و محبت کائنات را به سمت شما سرازیر می کند و کمک می کند که شما انسانی عاشق، مهربان، فداکار و امیدوار با قدرتی فوق العاده برای برقراری ارتباط با کسانی که دوستشان دارید، باشید، میلی بسیار زیاد و لذت بخش به عبادت پروردگار خود پیدا کنید. همچنین آهنگ آرامش بخش و فوق العاده گیرا و تاثیر گذار این پادکست موسیقی درمانی باعث می شود که میل زیادی به فعالیت های اجتماعی پیدا کنید و با شادکامی به عشق الهی اعتماد کرده و درک درستی از شکل اصلی زندگی داشته باشید.

کافیست در زمان شنیدن آهنگ فوق العاده جذاب و تاثیر گذار این پادکست موسیقی درمانی برای جذب و ایجاد عشق و محبت ، چشمان خود را ببندید، خودتان و دیگران را بخشیده و همگام با عمق بسیار گیرای این موزیک به صورتی عمیق بر روی عشق و محبت درونی خود تمرکز کنید. بهتر است این موسیقی آرامش بخش و بسیار تاثیر گذار را با هدفون استریو با کیفیت پخش قابل قبول گوش بدهید. نگرانی را کنار گذاشته و وجود خود را به این موسیقی بسپارید و از تاثیرات حیرت آور آن شگفت زده شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: womtherapy.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر