موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

درسنامه علوم اول دبستان

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 25 شهریور 1400 ساعت 11:53

تخفیف ویژه 50% کلاسهای تدریس آنلاین

مطالب اصلی
آموزش علوم اول ابتدایی
جزوه علوم اول ابتدایی
نمونه سوال علوم اول 
هدف تدریس خصوصی
مزایای تدریس خصوصی آموزشگاه مفید
درسنامه علوم اول ابتدایی
شهریه آموزش خصوصی علوم اول
شماره های تماس آموزشگاه مفید

دروس اول ابتدایی

آیا فقط دانش آموزان تنبل یا با ضریب هوشی متوسط یا کمتر به کلاس تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی نیاز دارند؟
قطعا خیر. اکثرا مشاهده می شود حتی دانش آموزانی با ضریب هوشی بالا به کلاس تدریس خصوصی نیاز پیدا می کنند.
آیا فقط دروس خاص یا در پایه تحصیلی خاصی به معلم خصوصی نیاز است؟
آیا درس علوم اول ابتدایی مهم است؟


دلایل نیاز دانش آموزان به کلاس تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی می تواند شامل نداشتن انگیزه لازم ، نداشتن توجه و تمرکز کافی در زمان حضور در مدرسه ، تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس مدرسه ، نبود زمان کافی برای مرور هر درس در کلاس مدرسه ، خجالت کشیدن از پرسیدن سوال در کلاس مدرسه ، عدم حضور در کلاس درس به دلایل مختلف و مهم ترین دلیل عدم زمان کافی برای حل تمرین های مختلف برای هر مبحث آموزشی.

هدف از برگزاری کلاس خصوصی علوم اول ابتدایی

هدف تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی در ابتدا ایجاد انگیزه در دانش آموز و در ادامه تعیین نکات ضعف و بهبود آنها و آموزش روش صحیح مطالعه با حل تمرین های مختلف برای هر مبحث آموزشی است. در واقع این کار باعث ایجاد استقلال در دانش آموز و ایجاد پایه علمی مستحکم برای سال های تحصیلی آتی می شود.
بعضا مشاهده می شود ضعف دانش آموزان در پایه های قبلی بوده و به این دلیل در درک مطالب پایه های بالاتر با مشکل جدی روبرو شده اند. با برگزاری کلاس تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی معلم با توجه به داشتن زمان کافی این فرصت را دارد تا مبحث مربوطه را تا یادگیری کامل دانش آموز تدریس و با حل تمرین های فراوان ضعف دانش آموز را بهبود بخشد و آن را به نقطه قوت تبدیل نماید.

کلاس های تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی که در منزل برگزار می گردد جو راحت تری دارد. در این کلاس ها یادگیری بهتر، عمقی تر و در زمان کمتری صورت می گیرد. دیگر مزیت تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی این است که معلم می تواند شیوه تدریس خود را متناسب با توانایی های دانش آموز خود تعیین کند. در کلاس خصوصی جزوه آموزشی علوم اول ابتدایی و نمونه سوالات علوم اول هم ارائه می شود. آموزشگاه مفید متخصص در آموزش خصوصی و گروهی درس علوم اول ابتدایی توسط بهترین و مجرب ترین اساتید خانم و آقا بهمراه ارائه بهترین جزوه آموزشی علوم اول ابتدایی شما را در موفقیت فرزندانتان یاری خواهد کرد.

علوم اول ابتدایی

آموزش علوم اول ابتدایی به کودکان کمک می‌کند تا روش‌های شناخت دنیای اطراف خود را بهبود بخشند. برای رسیدن به این هدف دانش آموزان باید توانایی این را کسب کنند تا تجارب خود را با یکدیگر مرتبط سازند. ایجاد علاقه به درس علوم اول ابتدایی در دانش آموزان می تواند در انتخاب رشته آنان در سال های آینده نیز تاثیر گذار باشد. برای این منظور بهترین راه ، استفاده از تدریس خصوصی می باشد. بهمراه تدریس خصوصی بهترین جزوه آموزشی علوم اول ابتدایی و نمونه سوالات درسی به صورت رایگان به شما ارائه خواهد شد.

سرفصل‌های آموزشی علوم اول ابتدایی به شرح زیر می‌باشد:

  –  زنگ علوم
  –  سلام، به من نگاه کن
  –  سالم باش، شاداب باش
  –  دنیای جانوران
  –  دنیای گیاهان
  –  زمین خانه پر آب ما
  –  زمین خانه سنگی ما
  –  چه می‌خواهیم بسازیم؟
  –  زمین خانه خاکی ما

  –  در اطراف ما هوا وجود دارد
  –  دنیای سرد و گرم
  –  از خانه تا مدرسه
  –  آهن‌ربای من
  –  از گذشته تا آینده

* دانلود جزوه علوم اول ابتدایی *

* دانلود نمونه سوالات علوم اول ابتدایی با پاسخ تشریحی *

* توجه توجه *

قابل توجه دانش آموزان عزیز ، والدین محترم و دبیران گرامی

ارائه پکیج کامل درسنامه دروس تحصیلی + نمونه سوالات امتحانات ( میان ترم و پایان ترم ) با جواب تشریحی فقط و فقط با هزینه بسیار اندک

برای دریافت پکیج های آموزشی به واتساپ آموزشگاه پیام ارسال نمایید برای دریافت پکیج های آموزشی به واتساپ آموزشگاه پیام ارسال نمایید برای دریافت پکیج های آموزشی به واتساپ آموزشگاه پیام ارسال نمایید برای دریافت پکیج های آموزشی به واتساپ آموزشگاه پیام ارسال نمایید برای دریافت پکیج های آموزشی به واتساپ آموزشگاه پیام ارسال نمایید برای دریافت پکیج های آموزشی به واتساپ آموزشگاه پیام ارسال نمایید

آموزشگاه مفید با معرفی بهترین و باتجربه ترین اساتید خود تلاش دارد بتواند در رسیدن به اهداف فوق شما را یاری کند. شیوه نوین آموزش علوم اول دبستان که شامل حل مکرر تمرین و مرور مباحث آموزشی که به همراه ارائه جزوه آموزشی رایگان است علاوه بر ایجاد انگیزه و نشاط و در عین حال بالا بردن میزان اعتماد به نفس دانش آموزان باعث تقویت پایه تحصیلی آنان نیز می شود.

مزایای تدریس خصوصی علوم اول آموزشگاه مفید

تضمین کیفیت                                            پشتیبانی 24 ساعته
برگزاری کلاس در تمامی ایام سال          تدریس در منزل شما یا آموزشگاه
مجرب ترین اساتید خانم و آقا                    تخفیفات ویژه در طول سال
ارائه گواهینامه معتبر                                  ارتباط آنلاین با مدرس
دریافت مجله مفید                                        چاپ عکس دانش آموزان برتر در مجله
ارائه رایگان نمونه سوالات و جزوه آموزشی علوم اول ابتدایی 

قیمت تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
دروس ( مقطع تحصیلی )مدت زمان هر جلسهقیمت هر جلسه حضوری ( تومان )قیمت هر جلسه تدریس خصوصی آنلاین با 50% تخفیف ( تومان )قیمت هر جلسه تدریس گروهی آنلاین با 50% تخفیف ( هر نفر _ تومان ) ریاضی ( اول تا ششم ) 90 دقیقه 85.000 45.00025.000 علوم ( اول تا ششم ) 90 دقیقه 85.000 45.00025.000 فارسی ( اول تا ششم ) 90 دقیقه 85.000 45.00025.000

برای هماهنگی با آموزشگاه مفید جهت برگزاری کلاس تدریس خصوصی علوم اول ابتدایی با شماره های زیر تماس یا روی کلمه ارتباط با ما کلیک کنید

021-88255620
021-88283153
09398315929
09381072992

 

پاسخگویی شبانه روزی هر روز هفته حتی روزهای تعطیل پاسخگویی شبانه روزی هر روز هفته حتی روزهای تعطیل پاسخگویی شبانه روزی هر روز هفته حتی روزهای تعطیل پاسخگویی شبانه روزی هر روز هفته حتی روزهای تعطیل

برای موفقیت بیشتر کلاس های تدریس خصوصی آموزش علوم اول دبستان حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • تدریس خصوصی علوم اول دبستان را در طول ترم برگزار کنید و به ایام امتحانات موکول نکنید.

  • کلاس های تدریس خصوصی را در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه داشته باشید و نه به جای آنها. به بهانه شرکت در کلاسهای خصوصی در مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.

  • حتما در کنار جلسات تدریس خصوصی درس بخوانید. مطالعه ، حل تمرین و مرور برای موفقیت در تحصیل لازم و ضروری است.

  • بهتر است کلاس های آموزشی در طول روز و در زمان هایی برگزار شود که بازدهی بالاتر است.

سوالات متداول

اساتید آموزشگاه مفید چگونه تایید شده اند؟

تمامی اساتید آموزشگاه مفید پس از تایید تجربه آموزشی ( حداقل پنج سال ) ، گذراندن دوره تکمیلی شیوه نوین آموزش و اخذ مجوز ؛ فعالیت خود را آغاز می نمایند. همچنین پس از هر جلسه عملکرد استاد از راه های مختلفی مانند تعیین سطح رضایت شاگرد بررسی  خواهد شد.

چرا در سایت شما اساتید قابل انتخاب نیستند؟

با توجه به تایید همه اساتید توسط آموزشگاه مفید و لزوم حفظ احترام و شأن اساتید محترم ، جایز ندانستیم تا با قرار دادن علامت و ستاره برای هر استاد این عزیزان را مورد قضاوت یا نقدی نادرست و غیر منطقی قرار دهیم. لذا بنا را بر این نهادیم تا با ارائه برابر شاگردان به اساتید ضمن حفظ احترام این عزیزان به شما شاگردان گرامی این اطمینان را بدهیم که انتخاب و معرفی مجرب ترین اساتید را به ما بسپارید. پیشاپیش قدردان اعتماد شما هستیم.

کلاس ها چه زمانی و کجا برگزار می شود؟

کلاس های خصوصی عمدتا در منزل شاگرد برگزار می شود. زمان کلاس ها به صورت توافقی می باشد. در صورتی که امکان برگزاری کلاس را در منزل ندارید ، برگزاری کلاس در محیط آموزشگاه مفید با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد.

می خواهم درخواست استاد بدهم از کجا باید شروع کنم؟

روش اول ؛ درخواست خود را از طریق تماس مستقیم با شماره 02188255620 ثبت نمایید.
روش دوم ؛ به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید. درخواست و شماره تماس خود را ثبت نمایید. همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت و پیگیری لازم را جهت تکمیل درخواست شما انجام خواند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: amozeshgahmofid.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر