موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود پروژه ایتبس

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 25 مرداد 1400 ساعت 23:48

دانلود پروژه ایتبس. این پروژه بتن 5 طبقه یک پروژه دانشجویی بتن می باشد که به طور کامل تهیه شده است و دارای فایل های محاسبات این ساختمان 5 طبقه بتنی می باشد و شامل فایل های ایتبس،نقشه های سازه ای اتوکدی به صورت کامل می باشد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مختصری در مورد این پروژه بتن 5 طبقه :

مشخصات سازه ای :

سیستم سازه ای که برای این ساختمان در نظر گرفته شده است در جهت x و در جهت y قاب خمشی بتن آرمه متوسط + دیوار برشی متوسط می باشد.سقف سازه از نوع تیرچه و بلوک با بلوک پلی استایرن و خاک منطقه تیپ 3 می باشد.
سقف را از نوع تیرچه و بلوک یونولیتی با تیرچه به ارتفاع 25 سانتی متری در نظرگرفته شده است.
دیوارهای اصلی طبقات را با آجر مجوف به ضخامت 22 سانتیمتر و دیوارهای داخلی نیز از آجر مجوف به ضخامت 22 سانتیمتر و 02 سانتیمتر می باشد .
مصالح مصرفی بتن با عیار 202 کیلوگرم بر متر مکعب ساخته و اجرا می گردد.
سقف ساختمان تیرچه و بلوک طراحی شده که با توجه به جهت نشان داده شده در پلان تیر ریزی اجرا می گردد. مقاومت 22 روزه بتن مصرفی در اسکلت سازه اعم از سقف ها و پی ها و ….. با عیار 052 کیلوگرم بر متر مکعب بوده و عیار بتن مگر مصرفی در کف پی ها 052 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

مشخصات معماری :

ساختمان با کاربری پارکینگ در طبقه زیرزمین و کاربری مسکونی در سایرطبقات و همچنین با اسکلت بتن آرمه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مشخصاً در شهر یاسوج می باشد.این ساختمان بدون احتساب خرپشته به عنوان طبقه ، دارای پنج طبقه می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: civil2.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر