موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کتاب پروژه بتن سری عمران

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 10:29

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مهندسین عزیز و گرامی، همراهان همیشگی موسسۀ انتشاراتی سری عمران

بالاخره با تلاش های شبانه روزی مولفین و کارکنان سری عمران کتاب طراحی سازه های بتنی با نرم افزار Etabs 2015 (از مجموعه زیر ذره بین) چاپ گردید.مجموعه کتاب‌های نرم‌افزار زیر ذره‌بین سری عمران، به منظور ارتقاء سطح دانش طراحی در کشور تألیف شده‌اند. در این سری کتاب‌ها به دنبال راهکاری منحصر به فرد هستیم که دانش و تفکر مهندسی را در کنار نرم‌افزارهای کاربردی نظیر ETABS و SAFE به شما آموزش دهیم تا در نهایت به شما کمک کند که با انجام طراحی‌های حرفه‌ای، سازه‌هایی ایمن ایجاد کنید. کتاب « طراحی ساختمان‌های بتنی با نرم‌افزار ETABS، جلد 1 » سومین کتاب از مجموعه آموزش نرم­ افزار زیر ذره ­بین می­ باشد که با یک روند اصولی، طراحی ساختمان‌های بتنی را به‌صورت مرحله به مرحله به شما می‌آموزد. پس از یادگیری روند انجام پروژه‌ها در این کتاب، شما قادر خواهید بود که آن را در سایر پروژه‌ها نیز به کار برده و تعمیم دهید. شایان ذکر است تغییرات وسیعی که در سال‌های اخیر در آیین‌نامه‌های داخلی ایجاد شده و عدم وجود مراجع مناسب برای آموزش اصولی این آیین‌نامه‌ها، طراحان سازه را دچار مشکل نموده است. به همین دلیل این کتاب براساس آخرین ویرایش آیین‌نامه‌ها نظیر ویرایش چهارم استاندارد 2800 (1393) و ویرایش سال 1392 مبحث ششم و طراحی اعضای بتنی بر اساس ACI 318-14 و مبحث نهم  مقررات ملی ساختمان تدوین شده است.برای درک صحیح شما عزیزان از روند طراحی، مطالب این کتاب در سه بخش مجزا تالیف شده است که عبارتند از:

* بخش اول (مفاهیم سازه های بتنی)

*بخش دوم (پروژه پایه ای)

* بخش سوم (پروژه حرفه ای)

لازم بذکر است که بخشی از این کتاب در قسمت کتاب های کاربرد نرم افزار در سایت موسسه سری عمران قرار گرفته است. شما می توانید با کلیک بر روی اینجا، به قسمت مربوطه رفته و این بخش از کتاب را دانلود و مشاهده نمایید.

همچنین هم اکنون شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سایت (از منوی سبز رنگ سمت راست سایت)، به مجموعه کتاب های کاربرد نرم افزار در مهندسی عمران وارد شده و کتاب مذکور را با 10 درصد تخفیف تهیه و خریداری نمایید. قابل ذکر است که توزیع این کتاب در کتابفروشی های تهران و سایر شهرها اوایل شهریور ماه خواهد بود.مهندسین گرامی لطفا هرچه سریعتر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

عمران در تخصص ماست 

خانوادۀ بزرگ سری عمران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.serieomran.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر