موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نحوه آشیانه سازی سگ آبی

نحوه آشیانه سازی سگ آبی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 15 اسفند 1400 ساعت 22:54

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تاریخ انتشار ۱۰ دی ۱۳۹۱ ۱۴:۳۰

کد خبر ۴۲۱۴۱۳۳

در طبیعت و پیرامون ما جانوران زندگی می کنند که واقعا مهندس هستند و آنها را مهندسان طبیعت بشمار می آورند که اسمشان سگهای آبی هست. سگهای آبی مهندس دنیای حیوانان هستند این جانوران در کنار رود خانه های جنگل های آمریکای شمالی واروپا زندگی می کنند .

672302_528.jpgدرطبيعت و پيرامون ما جانوران زندگی می کنند که واقعا مهندس هستند و آنها رامهندسان طبيعت بشمار می آورند که اسمشان سگهای آبی هست سگهای آبی مهندسدنيای حيوانان هستند اين جانوران در کنار رود خانه های جنگل های آمريکایشمالی واروپا زندگی می کنند . آنها معماران شگفت انگیزی هستند که بر روینهرها سد ايجاد ميکنند.سگهای آبی به سد سازی مشهورند .اين حيوانات درمخزنهايي که پشت سدها ايحاد می شود لانه سازی می کنند سگهايي آبی با روشکار خود را از گزند دشمنان حفظ می کنند . گروهی از اين حيواناتدرسوراخهايي در کنار رودخانه ها زندگی می کنند . البته اين سوراخهای لانهها چند ورودی دارند که در زير آب هستند .سگهای آبی بصورت گروهی زندگی میکنند . که هر گروه از آنها معمولا از 12 سگ آبی تشکيل می شوند . سگ هایآبی يک گروه بر پايي و يا لانه سازی به يکديگر می کنند.

سگهای آبی درقرن 19 به علت شکار بي رويهوغير قانونی بسيار کمياب شده ودر معرض انقرض هستند. شکارچيان پوستهای سگآبی که خز نام دارد به قيمتهای گزافی می فروشند اما خوشبجتانه امروزه ازشکار اين حيوانات خارق العاده جلو گيری به عمل می آيد و در بعضی از مناطقجهان جمعيت آنها در حال افزايش است.

سگهای آبی سدهایی را از شاخه های درختان می سازند و همچنین سدها را مرمت می کنند .

flvplayer.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.yjc.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر