موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود رایگان برنامه زمانبندی پروژه ساختمانی

دانلود رایگان برنامه زمانبندی پروژه ساختمانی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 15:14

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

access_timeآبان ۱۴, ۱۳۹۹

perm_identity ارسال شده توسط مدیر کل

visibility 1.22k بازدید

دانلود رایگان برنامه زمانبندی MS Project

تهیه برنامه زمان بندی با توجه به گستردگی فعالیت های مختلف و روش های اجرا دارای پیچیدگی‌ها و ظرایفی است که با تجربه و مطالعه بدست می‌آید به همین منظور برای شما همراهان همیشگی در این مطلب لینک دانلود رایگان برنامه زمانبندی با MSP از 5 پروژه با موضوعات مختلف قرار گرفته است. همانطور که مطلع هستید در بخش کنترل پروژه سایت مجموعه بی‌نظیری از برنامه های زمانبندی پروژه های اجرایی گردآوری شده است که پیشنهاد می‌گردد حتما مشاهده کنید.

%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-MSP-.jpg

فهرست پروژه های زمان بندی در این مجموعه

  • برنامه زمانبندی پروژه مترو EPC
  • برنامه زمانبندی سازه نگهبان ایستگاه مترو زیرزمینی 3 طبقه
  • برنامه زمانبندی بسترسازی جاده ها و کریدورهای فاز دو پتروشیمی
  • برنامه زمانبندی پروژه سد سازی
  • برنامه زمانبندی پروژه طراحی وبسایت

چرا برای انجام پروژه به برنامه زمانبندی نیازمندیم

هر پروژه می بایست در بازه زمانی معین انجام و اتمام یابد چرا که اغلب پروژه ها در صورتی دارای ارزش (اقتصادی و یا معنوی) خواهند بود که در بازه زمانی مورد نظر در دسترس و قابل استفاده باشند. موفقیت یک پروژه به وجود برنامه زمانبندی جامع و قابل اتکا و صد البته مصوب بستگی دارد. برنامه ای که به خوبی نشان دهد هر کاری چقدر به سایر فعالیت های پروژه بستگی دارد، در چه زمانی انجام می شود و چقدر طول می کشد.

وجود برنامه زمانبندی با رویکردی سیستماتیک، مسیر اجرای پروژه را روشن می کند، شاخصی برای سنجش میزان پیشبرد پروژه ارائه می دهد، منجر به شناسایی مشکلات و موانع احتمالی بر سر راه پروژه شده و ارائه سریع راه حل را ممکن می سازد. وجود برنامه زمانبندی مناسب، مسئولیت پذیری و پاسخگویی را در تمامی سطوح افزایش می دهد.

برنامه زمانبندی در شرایط عمومی پیمان ها

مطابق بند (ب) ماده 18 شرایط عمومی پیمان پیمانکار متعهد است که سازمان، روش اجرا و برنامه زمانی تفصیلی اجرای کار را طبق نظر مهندس مشاور بر اساس نقشه های موجود و برنامه زمانی کلی تهیه کند و ظرف مدت یک ماه از تاریخ مبادله پیمان، یا مدت دیگری که در اسناد و مدارک پیمان تعیین شده است، تسلیم مهندس مشاور نماید تا پس از اصلاح و تصویب کارفرما برای اجرا به پیمانکار ابلاغ شود. اگر اسناد و مدارک پیمان، جزئیاتی برای چگونگی تهیه برنامه زمانی تفصیلی و به هنگام کردن آن تعیین شده باشد، پیمانکار ملزم به رعایت آن می باشد.

در تفسیر بند فوق می توان گفت قبل از عقد قرارداد و یا همزمان با انعقاد قرارداد می بایست برنامه زمانبندی کلی توسط پیمانکار تهیه گردد و پس از مبادله پیمان با توجه به شرایط اجرای پروژه و نسبت به حجم ریالی و زمانی پروژه برنامه تفصیلی را ارائه دهد. حداقل زمان جهت ارائه برنامه تفصیلی یک ماه پس از مبادله قرارداد می باشد اما با توافق طرفین و شرایط پروژه زمان تهیه برنامه تفصیلی قابل افزایش می باشد.

%D8%A8%D9%86%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86.png

دانلود رایگان برنامه زمانبندی MS Project

  • حجم فایل: 1.7 مگابایت

پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک


مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: sakhtoejra.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر