موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کانال های واتساپ

کانال های واتساپ

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 21 اسفند 1400 ساعت 12:19

واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار برای گوشی همراه می‌‌باشد که با فیلتر شدن تلگرام، استفاده از این پیام‌رسان در بین عموم افراد رواج پیدا کرده است. این برنامه، قابلیت انتقال عکس، ویدیو، صدا و غیره به اشخاص دیگر را دارد. در این نوشتار نحوه سرچ کانال در واتس اپ و لیست کانال های واتساپ را مرور خواهیم کرد. همراهِ تیک تاک تِک باشید 🙂

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اینم بخونید بد نیست: نحوه ساخت گروه و کانال در واتساپ برای اندروید و آیفون

واتساپ و عملکرد آن در کانال و گروه

شاید از عنوان کانال‌های واتساپی تعجب کنید! اما منظور از کانال‌های واتساپی، همان گروه‌های ادمین‌محور این پیام‌رسان می‌باشد. گروهایی که اعضای دیگر در آن مشارکتی ندارند و صرفا ادمین یا هدایت‌گر گروه در آن به فعالیت می‌پردازد.

گروه‌های WhatsApp برای چت روزمره با خانواده و دوستان، بسیار عالی است. اما مسئله‌ای که در این برنامه قابل توجه است، نوع عملکرد آن می‌باشد. در WhatsApp گزینه‌ای برای جستجوی کانال‌ها و گروه‌های متفاوت در نظر نگرفته شده است؛ زیرا این برنامه به عنوان یک پیام‌رسان طراحی شده و جنبه شبکه اجتماعی ندارد.

اگر‌چه نبود این امکان برای عده از افراد نا‌خوشایند است اما رضایت عده‌ای را نیز به دنبال دارد؛ چراکه نبود این قابلیت، از پدید آمدن هرگونه هرزنامه جلوگیری می‌کند و به محافظت از حریم خصوصی اعضای گروه می‌پردازد.

در WhatsApp گزینه‌ای برای جستجوی کانال‌ها و گروه‌های متفاوت در نظر نگرفته شده است

whatsapp-paintlogo-zodiaclp-300x300.jpg

اینم بخونید بد نیست: خواندن پیام‌های واتساپ بدون خوردن تیک آبی در اندروید و آیفون

معرفی انواع کانال و گروه‌های واتساپی

در حالی که بیشتر گروه‌های WhatsApp خصوصی هستند و فقط در میان دوستان نزدیک به اشتراک گذاشته می‌شود، برخی از مدیران گروه با ارائه پیوندهای دعوت گروهی به عموم مردم، راه را برای دست‌یابی و پیوستن به کانال‌های مختلف فراهم می‌کنند.

از جمله کانال‌های در دسترس برای این برنامه می‌توان به لسیت کانال‌های عاشقانه، لیست کانال‌های مذهبی، لیست کانال‌های تربیتی و غیره اشاره کرد. این کانال‌ها با ارائه محتواهای آموزشی و پست‌های سرگرم‌کننده به جذابیت هرچه بیشتر این برنامه کمک می‌کند.

ترفندهای ورود به کانال و گروه‌های واتساپی

1 – عضویت از طریق دعوت‌نامه

یکی از راه‌های ورود به گروه و کانال‌های موجود درWhatsApp، دریافت دعوت‌نامه است. فقط اعضای سرپرست یه به قول معروف ادمین‌ها مجاز به ارسال دعوت‌نامه می باشند و شما به عنوان یک دعوت‌شده با لمس لینک دعوت می‌توانید از داخل WhatsApp به گروه بپیوندید.

1155827_979-300x165.jpg

2 – دعوت عمومی

برخی از وب سایت‌ها با ارائه لینک و لیست پیوندهای دعوت خود به صورت عمومی، برای پیوستن افراد به گروه‌ها امکان مناسبی را فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید با جستجوی عباراتی مانند: پیوندهای گروه WhatsApp، لینک دعوت به گروه WhatsApp و مواردی از این قبیل در گوگل آن‌ها را به راحتی پیدا کنید.

WhatsGroupLink.com یک فهرست بروز‌شده از گروه‌های عمومی WhatsApp می‌باشد. این سایت یکی از سرویس‌های محبوب و معتبر در بین کاربران می باشد که با ارائه لیست کانال‌های اخبار واتساپی، لیست کانال‌های فوتبال واتساپی، لیست کانال‌های بازی واتساپی امکان سرچ کانال در واتس اپ را برای عموم مردم فراهم می‌کند. برای مثال تبِ گروه‌های بازی مثلِ PUBG در این سایت بسیار داغ است.

نکته 1: متاسفانه این سایت داخل کشور فیلتر بوده و برای استفاده از آن باید از فیلترشکن استفاده کنید!

نکته 2: گروه‌های معرفی شده در این سرویس معمولا غیرایرانی هستند!

نحوه‌ی عضویت به چه شکل است؟

هنگامی که قصد پیوستن به گروهی را دارید، آن را انتخاب کنید تا پیوند مربوط به گروه WhatsApp را در یک برگه جدید باز کند، سپس دکمه سبز JOIN CHAT را برای دسترسی به گروه انتخاب کرده و سپس از WhatsApp به گروه بپیوندید.

3 – برنامه و اپلیکیشن کاربردی

برنامه‌های فروشگاه WhatsApp Group را در App Store یا Google Play جستجو کنید. این برنامه‌ها با ارائه انواع لینک در زمینه‌های گوناگون، به شما برای پیوستن در کانال و گروها ها کمک می‌کند. یکی از این برنامه ها Groups for WhatsApp نام دارد که از فروشگاه پلی استور قابل دانلود می‌باشد. این برنامه دارای یک رابط کاربری تمیز و ساده با یک زبانه دسته‌بندی آسان برای استفاده و یافتن گروه‌های جدید بر اساس علاقه (در 28 دسته) است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: tictactec.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر