موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پلان فونداسیون اسکلت فلزی

پلان فونداسیون اسکلت فلزی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 30 دی 1399 ساعت 11:21

در پس سازه های فلزی احداثی در زمان حال، محاسباتی براساس آیین نامه ها و اصول سازه ای نهفته است. حال آنکه این محاسبات از طریق نرم افزارهای تخصصی رشته های سازه ای انجام می گردد، بحث وسیعی است و انتقال و تبدیل این اعداد و محاسبات بر روی کاغذ به گونه ای که برای مجری و شخص کارفرما قابل خواندن و درک باشد نیاز به یادگیری و داشتن مهارت در انجام این کار دارد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

توانایی در تبدیل اطلاعات حاصل از محاسبات و ترسیم آن ها به صورت نقشه های سازه مدون و قابل خواندن برای مشاغل مرتبط با ساختمان از طریق داده هایی که از محاسبات حاصل می شوند، از جمله زمینه هایی است که می توان با یادگیری و انجام آن علاوه بر افزودن دانش مهندسی خویش، در زمینه مورد نظر نیز مشغول به فعالیت شد.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در کشور ما در زمینه تهیه نقشه های سازه ای، اتوکد (AutoCAD) است. در این آموزش، با فرض بر این که مخاطبین با این نرم افزار آشنایی دارند، به آموزش اصول ترسیمی نقشه های سازه فلزی یک ساختمان و انجام پروژه عملی در قالب ترسیم نقشه های ساختمان فلزی می پردازیم.

ما در این آموزش قصد داریم تا ترسیم پلان فونداسیون اجرایی سازه فلزی و جزئیات آن ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

این آموزش رایگان بخشی از آموزش ترسیم نقشه های سازه فلزی با نرم افزار اتوکد (AutoCAD) برای یادگیری بهتر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این آموزش بر روی این لینک (+) کلیک کنید.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • ترسیم پلان فونداسیون اجرایی سازه فلزی و جزئیات آن ها
    • آشنایی با اصول ترسیم پلان فونداسیون
    • ترسیم پلان فونداسیون
    • ترسیم جزئیات فونداسیون ها

این آموزش رایگان بخشی از «آموزش ترسیم نقشه های سازه فلزی با نرم افزار اتوکد (AutoCAD)» می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر