موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فروش مغازه ابزار فروشی

فروش مغازه ابزار فروشی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 01 بهمن 1400 ساعت 13:42

tool-shop.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مغازه ابزار فروشی جزو یکی از کسب و کارهای سنتی است که با توجه به توسعه فروشگاه های آنلاین ابزار فروشی همچنان جایگاه خود را دارد و جزو کارهایی که سود زیادی دارد به حساب می آید . با توجه به اینکه نیاز به ابزار در تمام اقشار جامعه یک نیاز همگانی است هر منطقه و یا محله با توجه به مشتریان خود نیاز به یک مغازه ابزار فروشی دارد . در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعات مورد نیاز جهت راه اندازی مغازه ابزار فروشی را با شما در میان بگذاریم تا اگر تصمیم به تاسیس مغازه ای دارید به خوبی با تمام نکات و باید و نباید های آن آشنا باشید .

متراژ مغازه چقدر باشد ؟

میزان متراژ مغازه شما با توجه به ابزار ها و دکور مغازه شما مشخص می شود . اگر در منطقه ای هستید که تا شعاع بسیار زیادی هیچ ابزار فروشی در آنجا وجود ندارد مطمئاً در کنار تعداد مشتریان بسیار بالا شما نیاز به تنوع اجناس نیز خواهید داشت . پس حتماً قبل از تصمیم گیری جهت اجاره و یا خرید مغازه کمی در مورد این مسائل تحقیق کنید و با توجه به آمارهایی که به دست می آورید مغازه خود را تهیه کنید .

در مغازه ابزار فروشی داشتن یک دکور بسیار زیبا و اینکه مشتری بتواند در مغازه شما چرخی بزند و از نزدیک تمام ابزارآلات مورد نیاز خود را بررسی و لمس کند بسیار مهم است . سعی کنید تا حد امکان متراژی را در نظر بگیرید که آزادی عمل جهت دکور و چیدمان ابزار ها را در آن داشته باشید .

جهت راه اندازی مغازه ابزار فروشی چقدر سرمایه لازم است ؟

در راه اندازی مغازه ابزار فروشی شما باید در مرحله نخست هزینه هایی مانند : خرید و یا اجاره مغازه ، هزینه دکور مغازه و هزینه های مربوط به اخذ مجوز و … را در نظر بگیرید و سپس سرمایه اصلی که خرید ابزار مورد نیاز می باشد را مشخص کنید .

در حال حاضر جهت راه اندازی اولیه یک باب مغازه ابزار کوچک شما به بیش از دویست میلیون تومان سرمایه نیاز دارید . در سال های قبل شما می توانستید این هزینه را از طریق چک های مدت دارد تامین کنید تا به این صورت هم فروش داشته باشید و هم سود خود هزینه های اولیه را تامین کنید . اما متاسفانه این روزها با توجه به تغییرات قیمت ارز و … امکان ارائه اجناس از طریق چک وجود ندارد و در تمام بازار کلیه ابزارها به صورت نقدی خرید و فروش می شود .

اما مساله مهمی که میتواند دقت سرمایه گذاری شما را افزایش دهد تحقیق در مورد ابزار های مورد نیاز و برندهای مورد استفاده منطقه می باشد . توجه داشته باشید که اگر شما در منطقه ای هستید که میزان ساخت و ساز در آنجا کم است مطمئاً شما نیازی به ابزارهای تخریب ، تمام ابزار آلات ساختمانی و … ندارید زیرا این ابزار فروش بالایی نخواهند داشت و ابزارها و وسایل دیگری مانند بیلچه ، ابزار باغبانی ، ابزارهای خانگی فروش زیادی خواهند داشت . همچنین در برخی مناطق افراد هزینه بالایی جهت خرید یک نوع برند نخواهند کرد پس تامین اجناس آن برند خواص نمیتواند برای شما فروش داشته باشد و تنها سرمایه شما بیهوده مصرف شده است .

لیست ابزار های مورد نیاز مغازه ابزار فروشی

همانطور که در بخش های قبل صحبت شده تهیه این لیست فقط با دریافت اطلاعات و آمار محیطی امکان پذیر است و هر مغازه با توجه به سرمایه و موقعیت مکانی لیست متفاوتی خواهد داشت . اگر تهیه این لیست برای شما سخت است میتوانید با مشاورین فروش ابزار بلوط تماس داشته باشید تا این عزیزان به خوبی شما را راهنمائی کنند . جت ارتباط با مشاورین فروش اینجا کلیک کنید و اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس گرفته شود .

power-tools.jpg

تامین ابزارهای مغازه ابزار فروشی

مطمئاً یکی از مهمترین و سخت ترین عوامل راه اندازی مغازه ابزار فروشی آشنایی با بازار و پیدا کردن اشخاص و شرکت هایی است که ابزار را به صورت عمده به فروش می رسانند ، زیرا خرید تمام ابزار ها کار بسیار دشوار و زمان بری می باشد و از طرفی ، در صورتی که شما به صورت کامل با بازار آشنا نباشید مطمئاً خرید خوبی نخواهید داشت . ابزار بلوط یکی از شرکت های پخش عمده ابزار می باشد که به صورت کامل از ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی مغازه در کنار شما خواهد بود و به صورت کامل تمام ابزارهای مورد نیاز شما را در سریعترین زمان و ارزان ترین قیمت ممکن  ارسال خواهد کرد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: abzarbaloot.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر