موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

عکس نقشه ساختمان یک طبقه

عکس نقشه ساختمان یک طبقه

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 12:35

pishNamayesh02.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

pishNamayesh01.jpg

2,311,700 تومان

تعداد طبقات : یک طبقه

نوع سازه ساختمان : مصالح بنایی

سبک طراحی ساختمان: فلت

موقعیت دسترسی ساختمان  : جنوبی 

سبک طراحی نما : تلفیقی از سنگ و آجر

محتویات پکیج : نقشه های معماری به همراه نمای سه بعدی ساختمان

توضیحات

مشخصات پروژه در یک نگاه

پلان خانه یک طبقه طراحی شده توسط مهندس ابوالفضل مجاهدی در زمینی به ابعاد 27/38×12/97 می باشد.این ساختمان یک طبقه و دارای سه خواب می باشد.سازه استفاده شده آن مصالح بنایی می باشد و پارکینگ آن در حیاط  خانه است .برای نما تلفیقی از سنگ آنتیک و  آجر استفاده شده است.

پلان خانه یک طبقه

موقعیت دسترسی پلان خانه یک طبقه از سمت جنوب و در به حیاط می باشد.یک طبقه بودن خانه و صرف هزینه کمتر از دید کارفرما در نوع سازه آن تاثیر داشت و سازه ی خانه مصالح بنایی طراحی گردید.سازه ی مصالح بنایی تنها ایرادی که دارد. دیوارهای 35 سانتی فضای زیادی از خانه می گیرند و داشتن فضای گسترده و باز را نا ممکن می کنند.

pishContent01-2.jpg

  فضاهای خانه یک طبقه

این پروژه با وجود این سازه دارای دو نشیمن مجزای عمومی و نیمه عمومی برای تماشای تلویزیون می باشد.خانه 3 خوابه می باشد که خوابها در قسمت شمالی طراحی و درب آنها در یک فیلد خصوصی قرار گرفته. تمامی اتاق ها دارای فضای کافی و کمدهای جادار و مناسب به همراه نور کافی از دو نورگیر خوبی که دو طرف آن تعبیه شد می باشد.آشپزخانه در بهترین جای خانه یعنی فضایی که سیرکولاسیون مناسبی از اطراف دارد قرار گرفته است. می توانید نقشه یک طبقه ویلایی که به همراه نما و دکوراسیون فوق العاده زیبا ارائه شده را هم مشاهده کنید.

pishContent02-3.jpg

فضایی مجزا در کنار آشپزخانه به عنوان فضای نهار خوری در نظر گرفته شد و ظرفیت میز هشت نفره ای دارد.نهارخوری دو پله از نشیمن بالاتر و دارای پنجره ی سرتاسری رو به حیاط است و در عین چشم انداز خوبی که به افراد هنگام غذاخوردن می دهد نور عالی جنوبی را به داخل ساختمان می تاباند. پارکینگ این پلان خانه یک طبقه ظرفیت یک خودرو دارد ولی متاسفانه مسقف نیست اما می شود در حیاط از متریال هایی برای درست کردن سقف استفاده و با فضای خانه هماهنگی ایجاد کرد.از محصول نقشه ساختمان یک طبقه که دارای نمایی فوق العاده به سبک کلاسیک و دکوراسیونی زیباست هم دیدن کنیدو

ویرایش  رایگان !

درصورت نیاز به ویرایش این محصول درخواست خود را در تب نظرات ثبت نموده و با کارشناسان ما تماس بگیرید .

نمای ساختمان

نمای ساختمان تلفیقی آجر و سنگ آنتیک می باشد.این دو متریال در کنار هم نمایی فوق العاده را به نمایش گذاشته اند و طراحی تابش بند چوبی زیبایی آن را دو چندان کرد.

pishNamayesh02.jpg

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پلان خانه یک طبقه 27.38×12.97”

برای فرستادن دیدگاه، باید وارد شده باشید.

محصولات مرتبط

  • pishnamayesh01-369-500x375.jpg

  • 358-nama-hayat-500x375.jpg

  • pishnamayesh01-361-500x375.jpg

  • 613-nama-amadesazi-500x375.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر