موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

توصیف وطن در دو بند نگارش ششم

توصیف وطن در دو بند نگارش ششم

نویسنده : معین | زمان انتشار : 01 اسفند 1399 ساعت 22:28

توضیح صفحه ۵۳ کتاب نگارش فارسی ششم وطن خود را در دو بند توصیف کنید و توضیح دهید از سایت نکس لود دریافت کنید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

img_884.jpg

با سلام خدمت همه دانش آموزان عزیز و همه دبستانی ها و ابتدایی های پایه ششم کلاس ششم و یا اولیای عزیز که برای یافتن جواب صفحه ۴۷ کتاب نگارش فارسی ششم ابتدایی با عنوان وطن خود را در دو بند توصیف کنید و توضیح دهید به این سایت مراجعه کردید ما این مطلب را ایجاد کردیم تا شما عزیزان جواب این بخش را در نظرات پایین صفحه برای ما بفرستید تا با اسم شما این مطلب را تکمیل کنیم لطفاً جواب هایتان را به ما بفرستید.

جواب : وطن من چکیده 1400 سال کش مکش برای بپا داشتن حق است وطن من اسلام است اسلامی که در دیگر کشور ها فقط به یک اسم تبدیل شده است وطن یعنی 8 سال دفاع از کشور بدون هیچ کمکی از دیگر کشور ها. وطن من را خدا حفظ کرده است بی سابقه ترین دشمنی ها با ما انجام میشود ولی ما هنوز سر پا هستیم و این تو دهنی بزرگی به دشمنان وطن است.

40 سال است که میخواهند وطن مارا نابود کنند و 40 سال است خدا مارا حفظ کرده است در هر قسمت تاریخ وطنمان میتوانیم خداوند را احساس کنیم. اتفاقات زیادی برای وطن ما افتاده است ولی مردمان غیور کشور در هر برهه از تاریخ راه خدا را پیش گرفتند و اکنون شاهد این هستیم وطن ما یکی از قدرتمند ترین کشور های منطقه است امیدواریم خدا وطن مارا حفظ کند.

جواب بعدی : من به کشورمم ایران بزرگ به سرزمین کهن و باستانی با قدمت و پیشینه و فرهنگ چند هزار ساله به کشوری دارای تنوّع آب و هوایی و اقلیم های متفاوت با داشتن سرداران بزرگ، شاعران نامی، هنرمندان چیره دست با شاهکارهای به یاد مانده از آنان در جای جای این کشور همچون تخت جمشید در شیراز، سی و سه پل در اصفهان و ده ها آثار تاریخی دیگر افتخار می نمایم.

متن بچه ها در نظرات پایین صفحه

نویسنده : وطن ماننده چراغ روشنی است وطن ماننده مادر است وطن چون شقایق سرخی است.

ناشناس : هرسال هر روز هر ساعت هر دقیقه یک تن یا هزار تن برای بمب هایی ظالم است میمیرد وطن چوووو خاکی از بین نرفتنی و ایستادگی در برابر طالبان یعنی افغانستان شاید ایرانیان از ان کشور بدشان بیاید ولی نمیدانند کشور خودشان اندازه ی ان انقدر گایدار نیست فقظ یک دقیقع ایران را با افغاستان.

ام: مردها و زنان ایرانی پرتلاش و باایمان هستند.ایران قدیمی ترین کشورها است.

فاطمه : وطن من مانند کوه استوار است وهیچ وقت شکست نمیخورد وهمیشه برای من وطنی سرشار از شگفتی بوده است وطن من اسام است وطن یعنی هشت سال دفاع مقدس وطن یعنی زندگی وطن مانند مادر و چون شقایقی سرخ است وطن مانند چراغ روشنی است که برای همه مردم می درخشد.

غزل طلایی : ایران مانند مورواریداست که می درخشد .من ایران رادوست دارم زیرا شهیدان رزمندگان زیادی مانند آرش . دریاقلی و شهید تندگویان را در پرورانده است.

نویسنده : من می خواهم وطنم را برای شما توصیف کنم وطن من ایران است ایران شهر ها و استان های زیادی دارد مانند تهران،مازندران ،دلیجان ،گیلان اصفهان و ….. که من در شهر دلیجان زندگی می کنم غذا های این شهر آش اسفندی ،آش رشته و …. کشور ایران ۳۱ شهر دارد ایران جاهی دیدنی زیادی دارد مانند کاخ گلستان،سی و سه پل.

نویسنده : وطنم را دوست دارم چون مایه ی آزادی سربلندی و اعتیار و افتخارم است از من محافظت می کند با زبان او صحبت می کنم با خط او می نویسم وطنم را دوست دارم چون به من پناه داده است دلسوز و مهربان است.

نویسنده :میهن من ایران است. من میخواهم وطنم را برای شما توصیف کنم.وطن من ۳۱ استان دارد مانند : تهران،مازندران،گیلان،خوزستان،اصفهان و ……..من در استان تهران و در شهر تهران زندگی می‌کنم.
غذای محلی اینجا اشکنه اسفناج، آش رشته ، خورشت قرمه سبزی و ……. است.

مهدی مؤمنی : وطنم دوست دارم همه گل های قشنگ زیبا که کشور های مثل خراصان رضوی قشنگ است من هم بزرگ میشوم همه ی کشور در وطنم سفر میکنم.

سارا : دین وطن من اسلام هست. پایتخت وطنمان تهران است و زبانمان پارسی است . وطن ما اتفاق های زیادی دیده است . اتفاق هایی مانند ۸ سال دفاع مقدس. در این دوران دلاوران جان خود را فدای وطنشان کرده است و همه میدانند که هیچ وقت خون این شهیدان پاک نمیشود خداوند همیشه در کنارمان بوده و خواهد بود.

وانیا : وطن من چوگل نرم لطیف است اما چون کوه استوار وطن من همچو کهکشان نورانی است وطن من همچو جنگل وسیع است وطن من همچو باغ پر از گل زیبا است.

رقیه صوفی : وطن ما مثل مدادی است که هر چقدر نوک ان را تیز کنیم پایدارتر و مقاوم تر می باشد وطن مثل مدادی که در داخل چیزی فرو رفته هیچ وقت شکست نمی خورد و همیشه پابرجاست.

محمد معصوم : اسم وطن من پاکستان است و من حرم هر کاری برای وطنم انجام بدهم وطن زیبای خود را هیچ وقت از دست نخوابد داد وطن من خیلی از سختی ها را تحمل کرده.

یلدا : وطن من ایران است که خیلی ویژگی دارد.من میدانم که چه کسانی از وطن من دفاع کرده اند.شهیدانی مانند (محمد حسین فهمیده- شهید سرلک و شهید ابراهیم کچو رستاقی و ……)من با تمام وجودم به آنها افتخار میکنم.کشور من خیلی جا های دیدنی دارد( اصفهان- تخت جمشید- همدان-مشهد و……)ایران غذا های خیلی خوبی هم دارد ( آبگوشت- زرشت پلو-قرمه سبزی و……)

ثمین : وطن من ایران است.وطنم رادوست دارم چون مایه ی سر بلندی وافتخار من است.از من محافظت می کند با زبان او صحبت می کنم، با خط او می نویسم و…وطنم را دوست دارم ،چون به من پناه داده است .وطن من خیلی ویژگی ها دارد.وطن من همچو دریایی خرو شان است که با تماااااام وجودم از آن دفاع می کنم.
ای وطن دوستت دارم!

ناشناس : وطن من همچو دریایی خروشان است . که با تمام وجود از ملتش دفاعلام میکند. شاید وطن موجودی زنده نباشد اما سینه ای بزرگ دارد که هیچ‌گونه کشوری بزرگ تر از سینه یا آن را نداری. تنها فقط ملتی با لیاقت در این سرزمین زندگی می کنند. این سرزمین به دلیل طمع کشور های بیگانه هشت سال استوار جنگید.مقاوم تر شد. حال از مردانی میگوییم که بخاطر ناموس و وطن خود جانشان را از دست دادند. آری درست است وطن من ایران است.

زهرا چمک : من در ایران زندگی می کنم ایران کشوری بزرگ و زیباست و وقتی به پرچم سه رنگ زیبای ان نگاه می کنم احساس غرور و افتخار می کنم وطن من برای حفاظت از مردم این سرزمین شهیدان بسیاری داده و مانند کوهی استوار است در این دیار دانشمندان،هنرمندان ونخبگان بی شماری وجود داردکه برای سرافرازی میهنتلاش می کنند ایران زمین بناهای دیدنی و آثار تاریخی بی شماری مانند:سی سه پل اصفهان ،تخت جمشید،برج میلادو نظایر آن را در خود جای داده است که گردشگران و جهانگردان را به طرف خود می کشد من از اینکه در ایران زندگی می کنم خوشحال هستم.

غزل طلائی : ایران مانند مروارید است که می درخشد من ایران را دوست دارم زیرا شهیدان ورزمندگان زیادی مانند آرش کمانگیر،دریا قلی سورانی وشهید محمد جواد تندگویان را در خود پرورانده است.

نازیلا : وطن یعنی جایی که به دنیا آمدی با مردمانش بزرگ شدی درآنجا درس خواندی وکاره ای شوی.

مریم : وطن همچو چراغی است که در خانه ی ما می سوزد.

یلدا : وطن عزیز من ایران کشور پهناور و زیبایی است که کوه و جنگل و در یاد کویر دارد.

اکبری : سلام به نظر من ایران بهترین کشور است با شهید ها و استان های متنوع مثل شهیدان دریا قلی سورانی و….استان مانند سی و سه پل اصفهان و……من به کشورم ایران افتخار میکنم من کاشانی ام.

شاهداخت : وطن من جایی است که اقوام مختلفی در آن زندگی می کنند مانند لرها و بختیاری ها .. کردها و ……
وطن من جایی است که نژاد بیشتر کسانی که در آن زندگی می کنند آریایی است.
کشور من جایی است که شاهانی مانند هخامنش و دیگر شاهان آن را انتخاب کرده اند . کشور من جایی است که قدیمی ترین کشور جهان است و افتخاراتی مانند فردوسی و سعدی و حافظ در آن افتخار آفرینی کرده اند . کشور من جایی است که کسانی مانند میرزا کوچک خان و سردار اسد بختیاری ….. و سردار قاسم سلیمانی را داشته . با این همه افتخار من می توانم سربلند بگویم که آری من ( ایرانی ) ام

نویسنده : وطن یعنی عمق اصالت یعنی ریشه و شناسنامه یک ملت به گستردگی یک کشور.

سالار : وطن خود را دوست دارم چون من درآن با امنیت زندگی میکنم .وطن من شهید ان والامقام بسیاری دارد مانند سردار سلیمانی همرزمانش. واز ته دل وطنم ایران را دوست دارم.

نویسنده : وطن یعنی عمق اصالت یعنی ریشه و شناسنامه یک ملت به گستردگی یک کشور.

آذربانو : سرزمین من ایران بسیار باشکوه است. کوه های برافراشته آن نشان از عظمت و بزرگی این کشور عزیز را دارند و دشت های سبز و وسیع آن نشانه ی نعمت های بیکران خداوند براین سرزمین است.

نویسنده : من وطن خود را دوست دارم چون شهیدان جنگیدند وشهید شدند وایران را پیروز کردند این شهیدانی که جنگیدن برای پیروزشدن ایران بود.

نویسنده : ایران وطن من است .کشوری پهناور و وسیع است یکی از قدیمی ترین خاستگاه های تمدن بشری ور جاهان به حساب می آید دارای مردمانی خونـگرم و دلیر میباشد.

سارا : من هم برای دفاع از میهن خود راه شهیدان را ادامه میدهم و برای تمامی نوجوانان و جوانان سرزمینم ایران آرزوی موفقیت میکنم.

شیوا نوری : از نظر من وطن فقط مثل خورشیدیست که با تابیدن به ما و قلب ما کمک به زندگی دوباره ما و زنده بودن ما میکند.

فاطمه زهرا : متن پیام یا نظر خودتان را در این بخش تایپ کنیدوطن خود را دوست دارم چون من در آن با امنیت زندگی میکنم وطن من شهیدان بسیار زیادی دارد مانند احمدمکیان سردار سلیمانی و همزمانش. واز ته دل وطنم ایران را دوست دارم

نویسنده : وطن خود رادوست دارم چون ازما در مقابل دشمن دفاع کرده است وحالا ما باید از او دفاع کنیم.

الهام : از نظر من وطنم جاییست که مادر انجا زندگی می کنیم.

محمد حسین : بایدازوسایل عمرانی کمتراستفاده کنیم تاتعادل طبیعت ومحیط زندگی مابرهم نخورد.

دنیز : وطن مانند چراغ روشنی است
وطن مانند مادر است
وطن چون شقایق سرخی است.

تارا : من فرزند خاک ایرانم، سرزمینم را دوست دارم و حتی هنگامی که کلمه ایران را به زبان می آورم غرور فراوانی در وجودم احساس می کنم زیرا در جای جای این مرز و بوم آثار تلاش و غیرت و مردانگی های بسیاری نقش بسته و مردمان بزرگی از همین خاک، سربلند و با افتخار به آسمان ها پرواز کرده اند.اگر نمی دانی بدان، ببین و بپرس آن ها که را که رگ و خون داده اند تا قلب ایرانمان بتپد ….

مریم :‌وطن من بهترین وطن است.❤ پر از ادم های باخدا و فداکار هست ک هنوز خود را نیافته اند ما سرسبزی باغ ها و جنگل های خود را داریم🌳 و این به این دلیل است ک ما همه باهم هستیم و متهد پس بگو من این وطن را با هیچ چیز عوض نمیکنم وطن مادر شهیدان وپر از مردمانی ک دست در دست هم این وطن را استوارکرده اند خدارا هزار مرتبه شکر میکنم….

برای دریافت "وطن خود را در دو بند توصیف کنید صفحه 53 کتاب نگارش فارسی ششم" لطفا نظری در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید یا از دکمه صورتی ارسال نظر استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: nexload.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر