موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چک لیست آزمون طراحی معماری نظام مهندسی

چک لیست آزمون طراحی معماری نظام مهندسی

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 24 مرداد 1400 ساعت 19:11

محصول حاضر چک لیست سر جلسه آزمون طراحی معماری در دو صفحه A4 بصورت PDF بوده که در جلسه آزمون طراحی معماری نظام مهندسی مورد استفاده داوطلبین قرار می‌گیرد. با توجه به مدت زمان ۸ ساعت پیوسته آزمون طراحی معماری و کاهش تمرکز به علت خستگی و تعداد زیاد موارد آیین نامه‌ای و نکات ترسیمی که باید در نقشه کشی دستی معماری رعایت شوند. ممکن است برخی موارد در نقشه‌ها فراموش شود، بنابراین چک لیست‌ها برای یادآوری و کنترل موارد آیین نامه‌ای و ترسیمی در جلسه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چک لیست آزمون طراحی معماری

چک لیست طراحی معماری

محصول حاضر چک لیست آزمون طراحی معماری نظام مهندسی در دو صفحه A4 بصورت PDF بوده که در جلسه آزمون طراحی معماری نظام مهندسی مورد استفاده داوطلبین قرار می‌گیرد. با توجه به مدت زمان ۸ ساعت پیوسته آزمون طراحی معماری و کاهش تمرکز به علت خستگی و تعداد زیاد موارد آیین نامه‌ای و نکات ترسیمی که باید در نقشه کشی دستی معماری رعایت شوند. ممکن است برخی موارد در نقشه‌ها فراموش شود، بنابراین چک لیست‌ها برای یادآوری و کنترل موارد آیین نامه‌ای و ترسیمی در جلسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصول حاضر چک لیست آمده آزمون طراحی معماری از قبل بوده که می‌توانید پرینت گرفته و در سر جلسه آزمون طراحی معماری استفاده نمایید. سایر نکات و موارد مورد نیاز برای استفاده و آمادگی برای آزمون طراحی معماری در صفحه ویژه آزمون طراحی معماری آورده شده است.

این چک لیست جهت کنترل موارد ترسیمی در جلسه آزمون طراحی معماری نظام مهندسی می‌باشد.

چک لیست جلسه آزمون طراحی معماری

توضیحات تکمیلی

پسوند فایل

PDF

تعداد صفحه

2

حجم فایل KB

319

نوع دریافت

دانلودی

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر