موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بتن آماده آذربایجان غربی

بتن آماده آذربایجان غربی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 14:33

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، غلامرضا امینی ظهر شنبه در جلسه کارگروه کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان با اعلام این خبر گفت: از مجموع 28 واحد تولید کننده قطعات بتنی و بتن آماده در استان تاکنون 9 واحد پروانه استاندارد دریافت کرده و 9 واحده دیگر نیز مراحل نهایی دریافت این نشان را طی می کنند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

وی با اعلام اینکه از ابتدای تیرماه امسال از فعالیت واحدهای تولید کننده بتن آماده فاقد گواهی استاندارد در استان جلوگیری می شود، افزود: بر اساس مصوبه شورای فنی آذربایجان غربی مهلت یکساله ای برای ارتقاء کیفیت مصالح تولیدی و اخذ نشان استاندارد به واحدهای تولید کننده قطعات بتنی و بتن آماده تعیین شده بوده که این مهلت از تاریخ اول تیرماه امسال به اتمام رسیده و با کارگاههای که نسبت به اخذ این نشان اقدام نکرده اند برخورد قانونی خواهد شد.

غلامرضا امینی در ادامه با اشاره به اینکه مصاح ساختمانی مشمول استاندارد اجباری هستند، اظهار داشت: از 220 واحد تولید کننده انواع مصالح ساختمانی در استان، 32 درصد واحدها تولیدات خود را مطابق با معیارهای استاندارد عرضه می کنند.

در ادامه این جلسه راهکارهای عملی و اجرایی ارتقاء کیفیت مصالح ساختمانی و عوامل دخیل درآن بررسی و بر تسریع برنامه استاندارد سازی و ارتقاء ماشن آلات واحدهای تولید کننده بتن تاکید شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.mehrnews.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر