موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فیلم آموزش etabs رایگان

فیلم آموزش etabs رایگان

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 01 اسفند 1399 ساعت 23:30

جلسه چهارم آموزش کامل etabs :

جلسه چهارم از آموزش کامل etabs را شما میتوانید در قسمت زیر مشاهده و دانلود کنید.در این قسمت از دوره آموزش ایتبس به بررسی مسائلی پرداخته ایم که در ظاهرمسئله همانند پر های یک پرنده کوچک هستند اما این پرهای کوچک نتایجی بزرگ مثل سونامی را به همراه دارد.سیستم باربر سازه ای و انواع سیستم سازه ای از جمله این پر های کوچک میباشند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اين جلسه حاوي

  1. فيلم آموزشي بالا

ميباشد، اگر تمايل داريد تمامي۴۴ قسمت آموزش ايتبس و تمامي جلسات آموزش سيف را دانلود کنيد، بايد عضو الماسي شهر نوين عمران ومعماري باشيد! چنانچه ثبت نام نکرديد از طريق دکمه زير ثبت نام کنيد.

تاکنون بيش از ۲۰۰۰ نفر عضو الماسي شهر نوين عمران ومعماري شده اند!

هزينه عضويت تنها ۲۹ هزار تومان

اجازه دهید تا جلسات گذسته را با هم مرور کنیم.در جلسه اول از آموزش کامل etabs ما به توضیحات کلی در مورد این دوره پرداختیم و موارد کلی را با هم بررسی کردیم.در جلسه دوم به سراغ کنترل پلان معماری در اتوکد رفتیم و در مورد معیار ها و قوانینی صحبت کردیم که هر مهندس عمران در ابتدای کار طراحی باید آن ها را چک کند.در این جلسه از آموزش کامل etabs ما مواردی را بررسی کردیم که به کلیات پلان معماری مربوط میشد.در این جلسه حتی در مورد موضوع های حرفه ای مثل درز انقطاع هم صحبت کردیم.

در جلسه سوم  آموزش کامل etabs همان مطالبی را که در جلسه دوم آموزش دیده بودیم را به صورت عملی در نرم افزار پیاده سازی کردیم.به سراغ نرم افزار Autocad رفتیم و کار های عملی را انجام دادیم.

در این جلسه که جلسه چهارم  آموزش کامل etabs ما بود به سراغ سیستم های باربر سازه ای رفتیم.این آموزش را با مشکل اقتصادی که درسال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ گریبانگیر کشور های اروپایی بود شروع کردیم.پس از آن به سراغ اصل کبوتر رفتیم و متوجه شدیم که اصل کبوتر بیانگر کار های کوچکی میباشد که نتایج بزرگی را میسازند.

یکی از پر های کوچکی که ما باید در طراحی سازه ها چه طراحی سازه های فولادی و چه بتنی به آن دقت کنیم ، سیستم های باربر سازه ای میباشند.

انواع سیستم های باربر سازه ای :

در شهر نوین عمران ومعماری ما آموزشی به نام مگاپکیج ۰ تا ۱۰۰ سیستم های باربر سازه ای را تدارک دیده ایم  که در آن در مورد انواع سیستم های باربر سازه ای صحبت میکنیم. دراین پکیج بینظیر یک اصطلاحی را از خودمان ساختیم و انواع سیستم هی باربر به سه دسته متفاوت به شرح زیر تقسیم بندی کردیم.

  1. سیستم های باربر مسکن
  2. سیستم های باربر ویتامین
  3. سیستم های باربر مولتی ویتامین

در جلسه چهارم  آموزش کامل etabs ما تنها به دو مورد اول میپردازیم و سیستم های باربر مسکن و ویتامین را بررسی میکنیم زیرا سیستم های باربر سازه ی مولتی ویتامین مربوط به سازه های بلند و گاها برج های ساختمانی میشود.البته در دوره نخبگان طراحی ما به طور کامل تمامی سه مورد را بررسی کرده ایم.

مطالب بیان شده در آموزش کامل etabs :

در ابتدای کار ما به اهمیت بررسی سیستم های باربر سازه ای پرداخته ایم و پس از آن به بررسی هر کدام از سه مورد بالا پرداخته ایم که ترتیب کوارد به شرح زیر میباشد.

مفهوم سیستم باربر سازه ای به زیبان خودمان :

در جلسه چهارم آموزش کامل etabs به طور عامیانه بیان کردیم که سیستم های باربر سازه ای مثل بدن انسان ها میباشد.همانگونه که هر بدن از قسمت هایی تشکیل شده اند که یکسری از آن ها کار های اصلی و یکسری از آن ها کار های فرعی را انجام میدهند ، سیستم های بار بر سازه ای هم از دو قسمت تشکیل شده اند.

  1. سیستم های باربر جانبی
  2. سیستم های باربر قایم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: civilercity.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر