موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت مبل کلاسیک

قیمت مبل کلاسیک

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 25 اسفند 1400 ساعت 10:35

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

راهنما خرید مبل کلاسیک

چوب کلاف این مبل باید در قسمت تاج، پایه و دسته ها یکسان باشد و برای ساخت آنها باید از چوب های با کیفیتی مثل بلوط، گردو، روس یا راش استفاده شود، منبت کاری های این مبل باید مرتب و هماهنگ و بدون شکستگی باشند. برای نشیمن آن باید از فوم سرد یا اسفنج 30 یا 35 کیلویی استفاده شود. پارچه روکش این مبل باید بسیار با کیفیت بوده و دوخت آن باید تمیز و زیبا باشد.

مبل کلاسیک چیست

استفاده از چوب های پر نقش و نگار در ساختار مبل و منبت های زیادی که در قسمت های تاج، دسته ها و پایه ها بکار رفته است، باعث شده که مبل کلاسیک از مبل های لوکس و لاکچری محسوب شده و طرفداران زیادی داشته باشد. کسانی که برای منزل خود دکوراسیون کلاسیک را انتخاب کرده و  افرادی که در نظر داشته باشند که محیط های اداری، تجاری و خدماتی خود را با حس دلنشین ترکیب چوب و پارچه و چرم آغشته کنند می توانند از مبلمان کلاسیک استفاده نمایند.

photo_2018-12-24_22-56-06-900x700w%20(1).jpg

انواع پارچه مبل کلاسیک

برای ساخت و تولید مبل های کلاسیک از پارچه های لوکس و درجه یک از جنس مبلی کریستالی (ساتن)، مخمل، پوست اسبی و چرم استفاده می شود.

مراحل تولید مبل کلاسیک

برای ساخت مبل کلاسیک ابتدا کلاف مبل آماده و رنگ کاری می شود، سپس منبت کاری های این مبل توسط استادان منبت کاری انجام شده و بعد از دوخت پارچه مبل آماده رویه کوبی می شود، رویه کوبی در واقع آخرین مرحله است که اسفنج و  کلاف و پارچه مبل در این مرحله به هم متصل شده و مبل آماده فروش می شود.

مدل مبل کلاسیک

سایت آف دکور مدل های لوکس و متنوع مبلمان کلاسیک را با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می کند.

photo_2018-05-27_22-44-10-900x700w.jpg

مبل کلاسیک فرانسوی

مبل های کلاسیک فرانسوی طرحی ظریف و زیبا داشته و رنگ استفاده شده برای پارچه این مبل ها از انواع رنگ های خنثی یا پاستلی است. بیشترین رنگی که برای پارچه مبل های فرانسوی از آن استفاده می شود رنگ سفید است.

مبل کلاسیک ترکیه

اولین ویژگی مبل های کلاسیک ترکیه ای مربوط به منبت کاری های این نوع مبل است. منبت کاری های مبل های ترک یا مربوط به گل و مناظر طبیعی یا حیوانات است. از ویژگی دیگر این مبل ها استفاده از چوب و پارچه مرغوب برای ساخت آن است. همچنین جالب است بدانید که مبل های کلاسیک ترک نسبت به سایر مبل های کلاسیک سبک تر بوده و به راحتی قابل جا به جایی هستند.

photo_2018-06-07_09-08-42-(1)-900x700w.jpg

مبل کلاسیک راحتی

این نوع مبل ترکیبی از مبل های راحتی و کلاسیک بوده و زیبایی و ظرافت مبل های کلاسیک و راحتی و آسودگی مبل های راحتی را به همراه دارد. نسبت به سایر مبل های کلاسیک تمام این نوع مبل با پارچه پوشیده شده و فقط در قسمت پایه، تاج و قسمت جلویی دسته ها شما چوب مشاهده می کنید.

مبل کلاسیک ارزان

شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین مبل های کلاسیک را از سایت آف دکور با تخفیف ویژه خریداری کنید.

photo_2018-07-11_18-40-18-900x700w.jpg

خرید اینترنتی مبل کلاسیک از سایت آف دکور

 تمامی مبل های موجود در سایت محصولات شرکتی بوده و از بهترین متریال ها ساخته شده اند. برای سفارش این محصولات شما می توانید با همکاران متخصص ما مشورت کنید.

در سایت برای شما امکان انتخاب رنگ و نوع پارچه فراهم شده است علاوه بر آن در سایت آف دکور در زمان ثبت سفارش و پرداخت مبلغ شما می توناید تنها با پرداخت نیمی از مبلغ محصول مورد نظر سفارش خود را ثبت کرده و باقی آن را درب منزل بپردازید. پرداخت مبلغ درب منزل امکانی است که کمتر فروشگاه اینترنتی برای مشتریان در نظر می گیرد.

تمامی مبل ها با بسته بندی حباب دار، محکم و بدون آسیب دیدگی در سراسر ایران درب منزل به شما عزیزان تحویل داده می شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.offdecor.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر