موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود نرم افزار msp

دانلود نرم افزار msp

نویسنده : مسعود زمانی | زمان انتشار : 01 اسفند 1399 ساعت 22:41

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نرم افزار msp چیست؟

نرم افزار msp به‌طور خاص برای تجزیه‌وتحلیل و مدیریت پروژه‌ ها ساخته شده است. شما می‌توانید از این نرم افزار برای برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ های خود ، اولویت‌بندی کارها و ایجاد ارائه‌های جذاب استفاده کنید که باعث افزایش بهره‌وری و کارایی در بین تیم‌ها می‌شود.

نرم افزار ms project برای مدیران پروژه و افرادی است که می‌خواهند کارآمدتر باشند. وقتی شما صدها کار برای انجام دادن دارید اگر آن‌ها را با ترتیب و اولویت خاصی برنامه‌ریزی نکنید امکان دارد بعضی کارها را از قلم بیندازید. نرم افزار ms project به شما امکان می‌دهد پروژه‌های پیچیده را مدیریت کنید.

نرم افزار ms project به‌عنوان نرم‌افزاری برای تصمیم‌گیری در هر مرحله شاخص‌های پیشرفت را به شما ارائه می‌دهد. این یک نرم‌افزار ایدئال برای افراد حرفه‌ای است که برای مدیریت پروژه‌های پیچیده خود از دانش و خرد استفاده می‌کنند.

این نرم‌افزار برای هر دو نوع پروژه‌ های ساده و پروژه‌های پیچیده کار آیی و اثربخشی مثبتی خواهد داشت.

نرم افزار msp از خانواده نرم افزار Microsoft Office است. بااین‌حال، اغلب اوقات هنگام نصب نرم افزار آفیس با مجموعه استاندارد خود، این نرم افزار همراه آن‌ها نیست. پس از نصب نرم افزار msp متوجه می‌شوید که ظاهر آن مشابه مجموعه نرم‌افزار office است.
این نرم افزار بسیار کاربرپسند (user-friendly) و بسیار انعطاف‌پذیر است. این نرم‌افزار در تهیه برنامه‌ زمانبندی به شما کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد منابع پروژه را تخصیص دهید، پیشرفت کارها و نحوه تکمیل آن‌ها را پیگیری کنید و بودجه پروژه را کنترل نمایید.

مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار msp

  • نرم‌افزار قدرتمند برای برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌ها
  • پیگیری پیشرفت و مدیریت بودجه پروژه
  • رابط کاربری ساده، راحت و قابل‌فهم
  • یکپارچگی سریع و آسان با سایر نرم‌افزارهای مایکروسافت (مانند office و …)
  • سفارشی و اختصاصی کردن نماهای مختلف

دانلود نرم افزار msp

از لینک زیر می‌توانید نرم افزار ms project 2016 (نسخه 32 بیتی) را دانلود کنید.

از لینک زیر می‌توانید نرم افزار ms project 2016 (نسخه 64 بیتی) را دانلود کنید.

از لینک زیر می‌توانید نرم افزار ms project 2019 (نسخه 32 بیتی) را دانلود کنید.

از لینک زیر می‌توانید نرم افزار ms project 2019 (نسخه 64 بیتی) را دانلود کنید.

توضیحات:

فایل دانلودی به‌صورت ایمیج است، بنابراین فایل iso (فایل اصلی نصب نرم افزار) رو با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی Mount و نصب کنید.

اگر نرم افزار درایو مجازی بر روی سیستم شما نصب نیست ، میتونید Virtual Clone Drive رو از لینک زیر دانلود و نصب کنید. این نرم افزار دقیقا همانند CD-DVD درایو واقعی عمل می کند و فقط مجازی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: projectyar.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر