موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قبولی تضمینی در آزمون محاسبات نظام مهندسی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 17 مرداد 1400 ساعت 19:32

آزمون نظارت و اجرا

همان طور که می دانید آزمون نظام مهندسی به صورت جزوه باز و مدت زمان پاسخ گویی بسیار محدود است . داوطلبان باید در مدت زمان کم، در میان انبوهی از صفحات به دنبال جواب سوال خود بگردند ، بنابراین داوطلبی موفق خواهد شد که از سرعت عمل بالا در پیدا کردن پاسخ سوالات برخوردار باشد . همین امر سبب شد ما به دنبال یک روش تضمینی و میانبر برای قبولی در آزمون نظام مهندسی باشیم که در سریعترین زمان ممکن پاسخ سوال مورد نظر را پیدا کنیم . این روش را خودمان برای هر دو آزمون اجرا و نظارت تست کردیم و خوشبختانه در بار اول پذیرفته شدیم . پس از آن بر آن شدیم تا راهکار خود را برای بقیه داوطلبان هم ارایه دهیم که در زیر کارنامه قبولی ما را می توانید مشاهده کنید .

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

Untitled-1.jpg

پاسخ یاب گیلنا چیست؟!

11-300x300.png

 ما فهرست تمامی مطالب و مباحث شامل ( عنوان و زیر عنوان ها ) و همچنین ( عنوان جداول و شکل ها ) را در یک مجموعه گردآوری کردیم که می تواند سرعت پیدا کردن پاسخ صحیح سوالات شما را 10 برابر کند .

حتی اگه مطالعه خیلی خوبی نداشتید نگران آزمون نباشید. در این آزمون ها نیاز نیست حتی یک بند از آیین نامه را حفظ باشید . تسلط به این فهرست ها می تواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. توضیحات بیشتر را از زبان آقای مهندس مظلوم بشنوید.

نکته مهم : تفاوت پاسخ یاب گیلنا سیویل با دیگر چارت های موجود در  سایت های مختلف این است که ما تمامی بند به بند مباحث به همراه عنوان و زیر عنوان ها و همچنین عنوان جداول و شکل ها را در کمترین تعداد صفحات پوشش دادیم که سرعت عمل شما را ده برابر می کند.

مقایسه کلیدواژه با پاسخ یاب گیلنا

مشکلات کتاب های کلیدواژه :

    • چندین صفحه و گاها چندین مبحث متفاوت را پیشنهاد می دهد که جستجو کردن از بین چند صفحه دشوار است . و گاها داوطلب را از پاسخ دور می کند و در حل سوالات مفهومی عملکرد قوی ندارد.
    • با توجه به فراگیری استفاده از کلیدواژه ها در چند دوره اخیر طراحان سوال سعی کرده اند، سوالات را طوری طراحی کنند که داوطلب با جستجوی یک کلمه نتواند به سادگی به پاسخ سوال برسد.
    • در سوالات سطح بالا (که در دوره های اخیر بیشتر رواج یافته است) پیدا کردن خود کلیدواژه اصلی سوال دشوار شده ، به طوری که داوطلب بین چندین کلیدواژه که در صورت سوال آورده شده است گیج می شود و از آنجایی که فرصت جستجوی همه آن کلیدواژه های احتمالی وجود ندارد داوطلب از حل آن سوال صرف نظر می کند.
    • این نکته به صورت تصویری در ویدئو بالا نشان داده شده است.

چند صفحه از پاسخ یاب گیلنا را می توانید از لینک زیر به صورت رایگان دانلود کنید : 

Untitled-1-3.png   


نمونه سوالات تالیفی گیلنا چیست ؟

12-300x300.png

کتاب های موجود در بازار همگی به صورت گردآوری سوالات سال های گذشته بصورت آزمون به آزمون است. بنابراین اگر بخواهیم یکی از مباحث را مطالعه و پس از آن تست های همان مبحث را بزنیم باید بین حجم زیادی از سوالات جستجو کنیم. این بهم ریختگی باعت اتلاف رفت و گیج شدن داوطلب می شود. ما علاوه بر اینکه سوالات سال های گذشته را به صورت تفکیک شده با اشاره به بند آیین نامه اورده ایم، از هر مبحث تعداد مناسبی تست تالیفی شبیه سازی شده به سوالات آزمون آورده ایم تا تسلط شما بر مباحث تکمیل شود. علاوه بر آن،  با مطالعه نمونه سوالات می توانید مرور سریع بر کل مباحث داشته باشید .توضیحات بیشتر را از زبان خانم مهندس عظیمی می شنویم.

چند نمونه از سوالات تالیفی گیلنا را می توانید از لینک زیر به صورت رایگان دانلود کنید : 

Untitled-1-3.png   Untitled-2-300x42.png


نمونه سوالات تفکیک شده آزمون نظام مهندسی گیلنا چیست ؟

13-300x300.png

از آنجا که 60 درصد سوالات نظام مهندسی تکراری هستند، تسلط کافی بر سوالات آزمون نظام بسیار اهمیت دارد. اما سوالات کتاب های موجود در بازار به صورت تفکیکی و مبحث به مبحث نیستند. در نتیجه داوطلب را دچار سردرگمی می کند. با تهیه سوالات تفکیکی نظام مهندسی می توانید پس از مطالعه هر مبحث تست های مربوط به آن مبحث بلافاصله بزنید تا در ذهن شما باقی بماند.

چند نمونه از سوالات آزمون های نظام مهندسی گیلنا را می توانید از لینک زیر به صورت رایگان دانلود کنید : 

Untitled-1-3.png   Untitled-2-300x42.png


برای خرید هر بخش روی عنوان مورد نظر کلیک کنید :

1- کتاب پاسخ یاب گیلنا

Untitled-1-3.png   Untitled-2-300x42.png

2- نمونه سوالات تالیفی گیلنا

Untitled-1-3.png   Untitled-2-300x42.png

3- سوالات تفکیک شده نظام مهندسی

Untitled-1-3.png   Untitled-2-300x42.png


خرید کل پکیج گیلنا به صورت یکجا (شامل فهرست ها، نمونه سوالات تالیفی، سوالات تفکیک شده نظام مهندسی)

کتاب پاسخ یاب گیلنا به صورت رنگی در کمترین زمان با پست پیشتاز ارسال می شود.اما بقیه محصولات (نمونه سوالات تالیفی، سوالات تفکیک شده نظام مهندسی ) به صورت فایل ارسال می شود.

برای خرید پکیج رشته عمران نظارت-اجرا روی لینک پایین کلیک کنید.

برای خرید پکیج رشته معماری نظارت-اجرا روی لینک پایین کلیک کنید.

هدیه خرید پکیج : 

دریافت جدول تحلیل سازه، جزوه اخلاق حرفه ای مهندسی، جزوه بیمه، جزوه انتظامی، جزوه گودبرداری، جزوه قانون مالیات های مستقیم، جزوه شرایط عمومی پیمان ، جزوه قانون کار  ، جزوه قانون مدنی ،جزوه ماشین آلات،جزوه روش های اجرایی ساختمان

جهت مشاوره و برنامه ریزی خدمات پس از فروش با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

  • 09111305587
  • 09163685055
برای مشاهده حل یک نمونه سوال با استفاده از کتاب پاسخ یاب گیلنا اینجا کلیک کنید

در صورت معرفی پکیج به ازای هر یک نفر از دوستانتون 20درصد کد تخفیف بگیرد. (به ازای معرفی 5 نفر ،پکیج قبولی نظام مهندسی را به طور رایگان دریافت خواهید کرد.)


ضمنا نگران تغییر ویرایش مباحث نباشید . با یک بار خرید پکیج ، شما می توانید آپدیت های پکیج را به طور رایگان دریافت کنید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: gilnacivil.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر