موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت پنل خورشیدی تابان

قیمت پنل خورشیدی تابان

نویسنده : معین | زمان انتشار : 07 تیر 1400 ساعت 17:59

شرکت تامین انرژی برق ایرانیان ( تابان) به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر پنل‌های خورشیدی توان بالا نیروگاهی گام موثری در ارتقاء کیفی پنل‌ها برداشته و پنل های تولیدی این شرکت در پروژه‌های نیروگاهی متعددی در مقیاس‌های بزرگ و کوچک در ایران مورد استفاده قرار گرفته و همواره مورد استقبال مصرف کنندگان واقع شده است. محصولات این شرکت با دو تکنولوژی مونوکریستال و پلی‌کریستال ارائه شده و با توجه به بهره‌گیری از تکنولوژی 5 باسباری (5BB) توانسته است بازدهی پنل را تا سطح 19 درصد افزایش داده که همین امر کاهش ابعاد پنل و هزینه تمام شده را به همراه داشته است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تمامی محصولات این کمپنی از 10 سال گارانتی مواد و کیفیت عملکرد و 25 سال گارانتی حفظ توان بهره‌مند بوده و همین امر موجبات دلگرمی سرمایه‌گذاران این حوزه را به همراه داشته است. سولارگستران به عنوان مرجع بزرگ تهیه و توزیع تجهیزات نیروگاه خورشیدی مفتخر است تهیه و فروش کلیه محصولات این برند ملی را در شهرهای اصفهان و تهران انجام داده و در صورت نیاز با قیمت مناسب به سرتاسر کشور ارسال می‌کند. شعار ما همیشه حمایت از تولیدات ملی با کیفیت بوده و خود را متعهد به ارائه خدمات مطلوب در این حوزه دانسته‌ایم.

  • 5bb72Taban-mono-panel.jpg

    تولید انواع پنل‌های خورشیدی مونوکریستال با تکنولوژی 5 باسباری (5BB) در ظرفیت‌های 365 الی 375 وات – دریافت کاتالوگ

  • 5bb72-Taban-poly-panel.jpg

    تولید انواع پنل‌های خورشیدی پلی‌کریستال با تکنولوژی 5 باسباری (5BB) در ظرفیت‌های 320 الی 330 وات – دریافت کاتالوگ

  • 4bb72Taban-mono-panel.jpg

    تولید انواع پنل‌های خورشیدی پلی‌کریستال با تکنولوژی 4 باسباری (4BB) در ظرفیت‌های 320 الی 330 وات – دریافت کاتالوگ

مشتریان ما چه نظری درباره ما دارند؟

ممنون بابت خوش قولیتون – محصولی که خریداری کرده بودم در زمان بسیار کوتاهی به دستم رسید.

علی رغم اینکه نیروگاه ما  توسط شرکت دیگری نصب شده بود، مشکلاتی در خصوص مانیتورینگ و اتصال به پورتال داشتیم که با راهنمایی شما مرتفع گردید.

ممنون از شما هم به دلیل قیمت محصولاتی که ازتون خریداری کردیم و هم به خاطر پشتیبانی که در زمان نصب از شما دریافت کردیم. بابت لطفتون سپاسگزارم. 

حتی بعد از 1 سال از نصب سیستم آفگرید برای ویلا، همچنان هر وقت تماس میگیرم و سوالی می پرسم با صبوری جواب دادید و راهنمایی کردید. 

برای نیروگاه ما اینورترها اشکال عملکردی داشتند که بدون مراجعه حضوری و صرفا با مکالمه تلفنی راهنمایی کردید. تسلطتتون تحسین برانگیزه.

برای کار تحقیق پایان نامه با شما در ارتباط بودم. ممنون از کمکی که کردید. اگر کمک شما نبود مطمئنا نمیتونستم موضوع پایان نامه را به نتیجه برسونم. 

سلام – تشکر از شما بابت مشاوره ای که دریافت کردیم. راهنمایی‌های شما خیلی به روند پیشرفت کار و تصمیم گیری صحیح کمک کرد. ما که بی نهایت ممنون شما هستیم.

قیمت مناسب، ارسال سریع، رفتار حرفه ای و مشاوره فنی و راهنمایی حین نصب تجهیز – ممنون از شما واقعا.

برای مجتمع دامداری مزاحم شما شدیم – طراحی و  اجرای برق خورشیدی را  انجام دادید. سه ساله از سیستم نصب شده بدون مشکلی داریم استفاده می کنیم. 

بنده مالک یک سیستم خورشیدی هستم که متاسفانه اشتباه طراحی شده بود. با راهنمایی تلفنی شما اشکال اطراحی پیدا شد و تونستم سیستمم را اصلاح کنم. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: solargostaran.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر