موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

طراحی دستی پروژه بتن

طراحی دستی پروژه بتن

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 10:29

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود جزوه آموزش طراحی دستی پروژه بتنی :

دانلود رایگان جزوه آموزش طراحی دستی پروژه بتنی در ادامه مطلب امکان پذیر است. مهندسین محاسب باید توانایی طراحی و کنترل سازه ها را به صورت دستی داشته باشند و در کنار آن بر طراحی نرم افزاری مسلط باشند. هر چند امروزه تقریبا تمام پروژه های ساختمانی با ایتبس و سیف تحلیل و طراحی شده و در زمان کوتاهی نتیجه حاصل می گردد, لیکن داشتن سواد طراحی و تحلیل دستی سازه ها یک ضرورت انکار ناپذیر است. مضافا طراحی سازه ها بدون تسلط بر آیین نامه ها و مقررات ملی ساختمان بدون اشکال نخواهد بود. طراحی دستی سازه برای دانشجویان عمران و مهندسین در قالب یک جزوه را در ادامه دانلود کنید.

در پایان جزوه نیز نتایج تحلیل ایتبس و سیف بررسی و کنترل گردیده است.

موضوع: دانلود جزوه آموزش طراحی دستی پروژه بتنی

صاحب اثر: محمد تقی نظری

تصاویری از جزوه مذکور را در زیر مشاهده نمایید:

%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%87.jpg%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8C.jpg%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8C.jpg

برای دانلود جزوه آموزش طراحی دستی سازه بتنی روی لینک زیر کلیک نمایید:

پروژه بتن

مهندس عزیز، صفحات این سایت کاملا بروز و ابدیت می باشد. از شما دعوت می کنیم برگه ها و صفحات متنوع سایت خودتان را بازدید نمایید. هدف ما خدمت به همکاران و جلب رضایت شما سروران گرانقدر است. بابت حضورتان متشکریم%

اگه نیاز به اموزش حرفه ایی  ایتبس و سیف ( مطابق مقررات جدید و به زبان ساده ) داری، بقیه مطالب این صفحه رو بخون….

برای مشاهده و دانلود فیلم های آموزشی رایگان ، “ اینجا “ کلیک نمایید.

برای مشاهده برترین محصولات آموزشی روی لینک های زیر کلیک نمایید:

کتاب گام به گام آموزش کاربردی ایتبس ۲۰۱۵ و سیف ۲۰۱۴ تصویری وبه زبان ساده
فیلم آموزش طراحی سازه های بتنی با دیوار برشی در ایتبس ۲۰۱۵ ( ۱۴ ساعت )
فیلم آموزش تحلیل دینامیکی در ایتبس
فیلم آموزش کامل سیف ۲۰۱۴ به زبان ساده

فیلم آموزش کنترل های سازه ایی و آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله در ایتبس و سیف

فیلم آموزش طراحی سازه های فولادی به روش حدی LRFD در ایتبس ۲۰۱۵”به زبان ساده”

فیلم آموزش اتوکد برای مهندسین   &   فیلم آموزش طراحی دیوار حائل در ایتبس

فیلم آموزش گام به گام طراحی سازه بتنی در ایتبس ۲۰۱۵

فیلم آموزش گام به گام ترسیم نقشه های اجرایی بر اساس نتایج ایتبس و سیف

فیلم آموزش کاربردی طراحی دال های بتنی در ایتبس و سیف

9gdpwiqqnpuz0iyso8az.gif

دانلود فیلم های آموزش ایتبس و سیف به زبان ساده

پرسش و پاسخ + انتشار دانسته ها در انجمن لرن سیویل  ” برای ورود” روی لینک زیر کلیک نمایید”

ورود به انجمن لرن سیویل

توجه: شما میتوانید مطالب، پروژه ها و مقالات خود را در سایت ما به نام خودتان منتشر نمایید. ( برای ارسال مطلب اینجا کلیک کنید)

بهترین و بی نظیرترین کتاب ها و فیلم های آموزشی مهندسی عمران را در آموزشگاه لرن سیویل تهیه نمایید.
LCIVILCOM@ در تلگرام به ما بپیوندید%

https://telegram.me/lcivilcom

لینک گروه تلگرام ما :

 https://telegram.me/joinchat/CNPMhgZxolzQNLs71NikiQ

چرا لرن سیویل ؟!!

سایت لرن سیویل با هدف آموزش گسترده نرم افزارهای طراحی سازه های ساختمانی با تاکید بر ایتبس و سیف ، مخصوصا آخرین ورژن های آنها ، هم چنین ارائه جزوات، فیلم ها و محتوای آموزشی پژوهشی مرتبط با مهندسی عمران تاسیس گردیده است و تا کنون موفق به تولید چندین محصول فوق العاده و بی نظیر گردیده است که مورد استقبال بی نظیر دانشجویان و مهندسین عزیز کشور واقع گردید و همین امر مشوق اصلی تیم آموزشی لرن سیویل برای توسعه برنامه ها و گسترش خدمات آموزشی مهندسی بوده است. لرن سیویل از بدو تاسیس بصورت منظم و برنامه ریزی شده چارت آموزشی خود را تدوین و حسب آن فعالیت نموده و وفق برنامه ایده آلی که برای شش ماهه اول و دوم پیش بینی گردیده بود، محصولات خود را تولید و تقدیم کاربران عزیز نموده است. ضمن آنکه همواره همکاران و مهندسین عزیز در جریان روند کار و برنامه های  آموزشگاه اینترنتی لرن سیویل قرار گرفته و کاربران ما تعیین کننده عنوان محصولات آموزشی آتی ما هستند. استراتژی ما همواره بر اصول زیر استوار بوده و خط مشی مدیران و مدرسین آموزشگاه می باشد که انشاالله همین روند تداوم خواهد داشت:

۱: آموزش بروز نرم افزارهای مهندسی عمران مطابق آخرین تغییر مقررات ملی ساختمان و آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله

۲: آموزش موثر با هدف آمادگی صد در صدی کاربر برای ارائه پروژه به کمیسیون کنترل نقشه نظام مهندسی و دستگاه اجرایی

۳: آموزش کاربردی و پروژه محور ( بصورت فیلم و تصویر و جزوه) در قالب مثال های عملی

۴: آموزش طراحی سازه برای تمام نواحی زلزله خیز کشور و تدریس تمام نکات مربوطه

۵: آموزش به زبان ساده و صمیمی، به شکلی که در پایان هیچ گونه ابهامی برای کاربر باقی نمانده و مشتری را از تهیه محصولات مشابه و هزینه اضافی بی نیاز نماید.

۶: آموزش نکات کاربردی اجرایی و طراحی ( غیر نرم افزاری ) سازه مورد نظر به شکلی که کاربر با مفاهیم و مبانی طراحی آشنا شده و صرفا یک کاربر پروفشنال نرم افزار نباشند.

۷: آموزش ارزان و با نازل ترین قیمت ممکن به جهت آنکه امکان تهیه این محصولات برای تمامی اقشار جامعه امکان پذیر باشد. شما با یک جستجو ساده در فضای مجازی خواهید فهمید که قیمت محصولات آموزشی ال سیویل، واقعا ناچیز بوده و تقریبا رایگان می باشند. ( قیمت تمام محصولات سایت ما کمتر از هزینه خرید یک جفت کفش می باشد!! بیش از پنجاه ساعت فیلم آموزشی و جزوات و …که شما با مطالعه آنها به طراحی انواع سازه های فلزی و بتنی ، دیواربرشی، فنداسیون، تحلیل دینامیکی و …مسلط خواهید شد!)

۸: آموزش تضمینی ۱۰۰% و قطعی کاربران و ایجاد اعتماد بنفس برای طراحی سازه های پیشرفته تر

۹: پوشش کاربران مبتدی تا پیشرفته. یعنی آموزش های ما از نحوه بازکردن نرم افزار شروع می شود و تا تیپ بندی و طراحی فاینال مقاطع و کنترل های لازم ادامه دارد. مدرس ما با این فرض که کاربر هیچ اطلاعی از نرم افزار نداشته و برای اولین بار قصد یادگیری طراحی نرم افزاری سازه را دارد، شروع به آموزش با زبان ساده می نماید.

۱۰: آموزش صفر تا صد طراحی طراحی سازه ها بر اساس آیین نامه های مورد قبول سازمان نظام مهندسی کشور. مثلا برای سازه های بتنی هم آیین نامه کانادا و هم آمریکا را آموزش داده ایم. هم تحلیل استاتیکی و هم دینامیکی را در پروژه ها بطور کامل بررسی کرده ایم. و …

۱۱: پشتیبانی و رفع ابهام و اشکال مشتریان به صورت آنلاین.!! شما اگر در بازار کتاب یا فیلم آموزشی تهیه کنید، رفع اشکال و دسترسی به نویسنده برای شما تقریبا غیر ممکن است. اما در سایت ما با ایجاد انجمن, کانال و گروه تلگرام , ایمیل , پیامک و … امکان رفع اشکال و ابهام مشتریان عزیز فراهم شده است.

کسب رضایت مندی مشتریان همواره برای تیم لرن سیویل در اولویت بوده است. وقتی که یک مشتری پس از خرید یک محصول آموزشی به سایت ما بازگشته و تمامی محصولات را سفارش میدهد، همین امر رضایتمندی شما سروران ارجمند را اثبات می نماید که تقریبا در مورد همه مشتریان ما این موضوع صدق می کند. اگر شما مشتری سابق محصولات ما بوده اید و در حال خواندن این نوشته هستید، قطعا لبخندی بر لبانتان نشسته است. چون شما هم پس از خرید یک محصول ، تمام پک های ما را تهیه نموده اید! و این باعث افتخار ماست.

توصیه می کنیم حتما جزوات و فیلم های رایگان ما را در سایت ال سیویل دات کام دانلود و مطالعه بفرمایید تا با سبک تدریس مدرسین ما آشنا شوید. تصور می کنم دلیل آنکه کاربران عزیز، از بین صدها سایت اینترنتی ، لرن سیویل را برای آموزش نرم افزارهای مهندسی عمران انتخاب می کنند، برای شما هم ملموس باشد.

لرن سیویل WWW.LCIVIL.COM
از اینکه لرن سیویل را انتخاب کرده اید، سپاسگزاریم. ما را از نظرات خود محروم نفرمایید.
مطالب، محتوا، کتاب، پروژه و یا هر موضوعی که به آن نیاز دارید را از لرن سیویل، سایت خودتان بخواهید.
سعی خواهیم نمود خواسته شما را در حداقل زمان تامین نماییم. برای این منظور در قسمت نظرات هر مطلب، پیام خود را بگذارید.
هم چنین چنانچه در رابطه با مسایل موازی این سایت و علوم مهندسی عمران و معماری سوال و یا ابهامی دارید، با ما در میان بگذارید.
ما با دسترسی به افراد خبره و متخصص، در راه کمک به شما دوست عزیز و هموطنان خوبمان تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
چنانچه می خواهید مطالب و محتوای علمی آموزشی خود را در لرن سیویل به نام خود نمایش دهید، در قسمت تماس با ما ( منوی بالای صفحه اصلی سایت) و یا از طریق ارسال به مدیر سایت، فرزاد چمن آرا ، به آدرس زیراقدام نمایید.
۳۰vil.iranian@gmail.com
شما می توانید، پروژه ها، پلان ها، مقالات، پایان نامه و سایر محصولات خود را در سایت لرن سیویل به فروش بگذارید و از این راه برای خود درآمد پایدار ایجاد کنید.
چنانچه شما مدیر سایت و یا وبلاگ اکتیو و فعالی هستید، می توانید با گذاشتن لینک ما در سایت خود ( با عنوان پرتال دانلود محولات مهندسی عمران و معماری) و ارسال ایمیل به مدیر لرن سیویل، تبادل لینک با سایت و یا و بلاگ شما انجام شود.
شماره پشتیبانی: ۰۹۱۸۵۸۸۶۰۵۷ لطفا در صورت نیاز، فقط پیامک ارسال شود.

logo.jpg

آموزش ایتبس   

آموزش ایتبس و سیف به زبان ساده, کاربردی , گام به گام, مبتدی تا پیشرفته, آموزش بروز نرم افزارها و دانلود رایگان بهترین جزوات مهندسی عمران در سایت لرن سیویل

%D9%84%D8%B1%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D9%88%DB%8C%D9%84.pngو دهها محصول بی نظیر دیگر که در قسمت فروشگاه سایت وجود دارد. پیشاپیش بابت خرید تان متشکریم و ورودتان را به گروه محاسبین سازه لرن سیویل خوش امد و تبریک عرض می نماییم. دسترسی شما به محصولات سریع بوده و به محض سفارش لینک دانلود در اختیار شما خواهد بود. امکان خرید پستی نیز برای شما سروران وجود دارد. با تشکر چمن آرا  مدیر سایت لرن سیویل


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.lcivil.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر