آرشیو مقالات و تحقیقات
maghale.wikibix.ir

آهنگ مدیتیشن عشق

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 04 فروردین 1401 ساعت 20:14

این اولین شماره از پادکست های فوق العاده اثر بخش وبسایت دنیای موسیقی درمانی برای ایجاد و جذب عشق و محبت است که به شما ارائه می کنیم. موسیقی این پادکست تاثیر گذار و فوق العاده روح نواز برای جذب و ایجاد عشق و محبت بر پایه فرکانس 341 هرتز تنظیم شده است. این فرکانس با تاثیر گذاری بر چاکرای چهارم یعنی چاکرای قلب که مرکز سیستم همه چاکرا هاست، و پاکسازی و فعال سازی آن، وجود شما را آماده جذب عشق و محبت می کند و قدرتی فوق العاده برای عشق ورزیدن را به شما هدیه می دهد.

همانطور که گفته شد موسیقی بسیار آرامش بخش این پادکست موسیقی درمانی برای جذب و ایجاد عشق و محبت با مدت زمان 75 دقیقه ، بر چاکرای چهارم یعنی چاکرای قلب اثر می گذارد و با پاکسازی آن، کارکردش را متعادل می سازد. چاکرای قلب یا آناهاتا مرکز سیستم کل چاکرا ها و مرکز عشق و محبت و احساسات در انسان می باشد. جایگاه این چاکرا در وسط قفسه سینه می باشد و وظیفه آن جذب انرژی ای است که به ما قدرت عشق ورزیدن و محبت کردن و همچنین دریافت عشق و محبت را می دهد. این چاکرا با اندام مجاور خود ارتباط تنگا تنگی دارد و میزان سلامت انسان در تنفس، بشدت وابسته به سلامت و کارکرد صحیح این چاکراست. فرکانس 341 هرتز موسیقی آرامش بخش این پادکست برای ایجاد و جذب عشق و محبت بصورتی حیرت آور بر چاکرای قلب شما تاثیر می گذارد و عشق و محبت کائنات را به سمت شما سرازیر می کند و کمک می کند که شما انسانی عاشق، مهربان، فداکار و امیدوار با قدرتی فوق العاده برای برقراری ارتباط با کسانی که دوستشان دارید، باشید، میلی بسیار زیاد و لذت بخش به عبادت پروردگار خود پیدا کنید. همچنین آهنگ آرامش بخش و فوق العاده گیرا و تاثیر گذار این پادکست موسیقی درمانی باعث می شود که میل زیادی به فعالیت های اجتماعی پیدا کنید و با شادکامی به عشق الهی اعتماد کرده و درک درستی از شکل اصلی زندگی داشته باشید.

کافیست در زمان شنیدن آهنگ فوق العاده جذاب و تاثیر گذار این پادکست موسیقی درمانی برای جذب و ایجاد عشق و محبت ، چشمان خود را ببندید، خودتان و دیگران را بخشیده و همگام با عمق بسیار گیرای این موزیک به صورتی عمیق بر روی عشق و محبت درونی خود تمرکز کنید. بهتر است این موسیقی آرامش بخش و بسیار تاثیر گذار را با هدفون استریو با کیفیت پخش قابل قبول گوش بدهید. نگرانی را کنار گذاشته و وجود خود را به این موسیقی بسپارید و از تاثیرات حیرت آور آن شگفت زده شوید.


منبع: womtherapy.ir