موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

انشا در مورد غم و شادی به روش تضاد مفاهیم

انشا در مورد غم و شادی به روش تضاد مفاهیم

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 28 اسفند 1400 ساعت 12:52

%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%A7-%D8%B0%D9%87%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B6%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%81%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87.jpgانشا ذهنی تضاد مفاهیم خنده و گریه

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در زندگی همه ی ما لحظاتی پیش می آید که غم تمام وجود مان را فرا گرفته و هیچ چیز به اندازه اشک ریختن ما را سبک نمی کند.

اشک ریختن و گریه کردن از غم و اندوه درون مان می کاهد و حال مان را بهتر می کند.

در کنار غم و اندوه، لحظاتی نیز وجود دارند که بسیار شاد هستیم، در این لحظات با چند قطره اشک شوق، فریاد یا لبخند های پی در پی، شادی مان را ابراز می کنیم.

اگر چه اشک، در غم و شادی همراه ما می باشد، اما همه ی ما به خوبی قادر به درک تفاوت اشکی که حاصل اندوه و اشکی که نتیجه شادی است، هستیم.

شادی انسان را به حرکت و جنب و جوش وادار کرده و امید را در دلش زنده می کند، امیدی که زندگی بهتری را به انسان هدیه می دهد.

شخصی که تمام وجودش پر از شادی است دوست دارد خوشحالی اش را با دیگران در میان گذاشته و آن را ابراز کند.

اما در مقابل، اندوه، فرد را گوشه گیر کرده و در نا امیدی فرو می برد، شخصی که غمگین است به دور خود دیوار کشیده و به سختی با دیگران ارتباط بر قرار می کند، و همین ارتباط نداشتن با دیگران در دراز مدت باعث افسردگی فرد می شود.

شادی و اندوه هر دو در ذات انسان هستند، و هر شخص در شرایط مختلف آن ها را تجربه می کند، اما ضروری است که تلاش کنیم با هر میزان از مشکلاتی که داریم از غم و ناراحتی گذر کرده و شادی در زندگی ما حضور پر رنگ تری داشته باشد.

زیرا همین شادی است که انرژی و انگیزه ی مضاعفی برای ادامه زندگی به ما می بخشد و باعث می شود با خوش بینی کنترل بیش تری روی زندگی خود داشته باشیم.


منبع: www.coca.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر