موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

انواع برنج ایرانی و قیمت آنها در سال 99

انواع برنج ایرانی و قیمت آنها در سال 99

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 14:34

قیمت انواع برنج ایرانی در سال 99 را به صورت بروز در جدول زیر مشاهده نمایید تا برای خرید انواع برنج شمال مثل هاشمی و طارم از قیمت آن ها مطلع باشید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت برنج هاشمی در سال 99

در بازار برنج وقتی قیمت ارقام مشخص می شود که برنج هاشمی برداشت شود و وقتی بین کارخانه داران و تجار بزرگ این برنج معامله شد قیمت آن در می آید.
وقتی قیمت برنج هاشمی در آمد سایر برنج ها هم بر اساس آن قیمت گذاری می شود و در روز هایی که بازار روال عادی خود را پشت سر می گذارد این منطقی ترین و مرسوم ترین روش قیمت گذاری است.
در بین برنج های ایرانی آن هایی که از هاشمی با کیفیت تر هستند قیمت شان گران تر می شود و آن هایی که کیفیت کمتری دارند به همان نسبت قیمت شان نیز کمتر می شود.

قیمت برنج هاشمی امروز

قیمت برنج هاشمی در سال هایی که محصول کیفیت خوبی داشته باشد و برداشت محصول فراوان باشد پایین است و در چنین سال هایی مرداد ماه و شهریور ماه بهترین زمان خریدن برنج هاشمی است.
اما در سال هایی که شالیزار ها کم محصول بدهند و کیفیت برنج مطلوب نباشد قیمت برنج هاشمی بالا می رود. مخصوصا کسانی که در چنینی سالی هایی برنج شان کمی با کیفیت باشد قیمت های بالایی به مشتری می دهند.

خوب بودن کیفیت محصول و حجم تولید به دو عامل اصلی بستگی دارد که یکی مناسب بودن شرایط دمای هوا و دیگری مقدار فراوانی آب است. مخصوصا برنج هایی مثل هاشمی و صدری به شدت به آب نیاز دارند.

در سال 99 آب و هوا اصلا با کشاورزان یاری نکرد و بارش باران در فصل برداشت سبب شد برنج هاشمی خوب در بازار خیلی کم باشد و برنج های خوب هر روز افزایش قیمت داشته باشند.

قیمت برنج ایرانی طارم فجر

برنج فجر که برای جلب توجه مشتری نام طارم فجر هم روی آن می گذارند یکی از ارقام ارزان قیمت برنج ایرانی است که به نسبت قیمتش کیفیت مطلوبی دارد و این موضوع سبب شده بسیار پر فروش باشد.
با توجه به این که برنج فجر در هر سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان تولید می شود و تولیدات هر استان کیفیت متفاوتی دارد دامنه قیمت این برنج کمی گسترده است.

قیمت روز برنج ایرانی

از آن جایی که برنج یک کالای مصرفی است که هر روز مورد نیاز مردم بوده و مداوم خرید و فروش می شود قیمت آن تحت تاثیر مسائل زیادی قرار می گیرد و اتفاقات روزمره روی قیمت آن تاثیر گذار است.
به هر حال قیمت برنج ایرانی تحت تاثیر هر اتفاقی هرچقدر که تغییر داشته باشد ما آن را به صورت بروزرسانی شده و در یک جدول مرتب و منظم در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.
چون وقتی یک فروشگاه دار از ما برنج خرید می کند باید هر روز قیمت ها را بداند که اگر نرخ بالا رفت ضرر نکند و کاهش و یا افزایش قیمت ها را در فروش روزانه خود لحاظ کند.

قیمت برنج طارم

از آن جایی که برنج هاشمی کشت شده در گیلان با برنج طارم مازندران متفاوت است و قیمت بالاتری دارد همیشه در در مورد نرخ این دو برنج جداگانه صحبت می شود.
برنج طارم از نظر کیفیت به هاشمی نزدیک است و قیمت آن هم به هاشمی نزدیک است البته طارم انواع ارزان قیمت و ضعیف هم دارد اما بهترین نوع آن طارم فریدونکنار است که کیفیت و قیمتی نزدیک به برنج هاشمی گیلان دارد.

همچنین برنج هاشمی گیلان خالص و واقعی بسیار مشتری پسند است و هیچ مصرف کننده برنجی در ایران نیست که از این برنج خوشش نیاید پس یک فروشگاه برنج حتما باید آن را داشته باشد.
به همین دلیل ما مداوم قیمت بروز شده این برنج را برای فروشگاه داران قرار می دهیم تا برای خریدن آن از شمال مزنه دست شان باشد و برای فروختن آن هم بدانند که قیمت آن در چه سطحی است و بی اطلاع از بازار نباشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر