سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سید رضا واقفی آپارات

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 02 اسفند 1399 ساعت 19:42

تا این مطلب را تا آخر نخوانده‌اید، درس نخوانید!

دورۀ شگفت‌انگیز آسان درس بخوانید و شاگرداول شوید

 رازهای دانش آموزان و دانشجویان برتر

 چگونه سریع درس بخوانیم تا وقت کافی برای تفریح و بازی داشته باشیم؟

 سرانجام، روش جدید و جذاب درس خواندن با درک صد درصد و بدون فراموشی

چگونه مشاوره تحصیلی فرزندمان باشیم؟

 آیا می‌دانستید بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور نابغه نیستند و فقط به دلیل روش و استراتژی مطالعه‌شان موفق می‌شوند؟

 چگونه با روزی یک ساعت درس خواندن شاگرداول شویم؟

 آرامش و افتخار در روز دریافت کارنامه پایان‌ترم!

سرتان کلاه نرود به‌جای ساعت‌ها کلاس و معلم خصوصی، رازهای مطالعه آسان و سریع را یاد بگیرید و خودتان نتایج شگفت‌انگیز خلق کنید.

۱۰ راه برای تبدیل‌شدن به رتبه برتر کنکور!

 10 گام تا تبدیل‌شدن به یک دانشجوی حرفه‌ای فقط در ۳۰ روز!

 10 پله برای بالا رفتن از نردبان موفقیت تحصیلی!

 شاگرداولی بدون معلم خصوصی!

 کسب معدل ۲۰ بدون زیاد درس خواندن!

 قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه بدون کلاس کنکور!

 کسب معدل ۲۰ در مدرسه و قبولی در دانشگاه و رشته دلخواه بدون معلم خصوصی و کلاس کنکور فقط در ۳۰ روز.

توضیحاتی مختصر در مورد محصول

آیا نگران کسب نمره‌های ضعیف در درس‌های مختلف در پایان‌ترم نیستید؟

آیا می‌خواهید وقتی کارنامهٔ خود را می‌گیرید در ستون رتبه عدد ۱ را ببینید؟

اگر فرزند دانش‌آموز یا دانشجو دارید به این سؤال دقت کنید؛ تابه‌حال چقدر صرف هزینه‌های آموزش فرزندتان کرده‌اید؟ لباس، کفش، کیف، کتاب، هزینه‌های مدرسه و غیره. آیا وقت آن نرسیده که به فکر کیفیت آموزش فرزندتان باشید.

آیا نگران سرزنش یا تمسخر اطرافیانتان به‌واسطهٔ عدم قبولی در کنکور یا کسب نتیجه ضعیف در مدرسه یا دانشگاه نیستید؟ آیا نمی‌خواهید برای این نگرانی‌ها کاری کنید؟

با استفاده از پکیج آموزشی ما می‌توانید همیشه شاگرداول باشید و در جمع دوستانتان عزیز باشید.

 آیا توجه کرده‌اید که معلمین یا اساتید چه مقدار به نفرات برتر توجه دارند؟

آیا می‌خواهید در پایان‌ترم در مراسم تجلیل از نفرات برتر شما همان کسی باشید که بالای سن می‌روید و همه به افتخارش می‌ایستند و برایش کف می‌زنند.

 وقتی بعد از کسب نتایج عالی در کنکور از شما پرسیدند علت اصلی موفقیت شما چیست به چه چیزی اشاره می‌کنید وقتی روش مطالعه خود را توضیح دهید حتماً همه با تعجب و تحسین به شما نگاه خواهند کرد و از اینکه تا این حد با برنامه و دقیق درس می‌خواندید شمارا تشویق خواهند کرد.

آیا تابه‌حال لذت شاگرداولی و معدل ۲۰ را چشیده‌اید؟ فوق‌العاده است!!!

 آیا تابه‌حال از درس خواندن و مطالعه لذت برده‌اید؟ اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید تا سال‌ها با تحصیل همراه هستید. آیا می‌خواهید از تحصیل خود لذت ببرید تا در زندگی احساس بهتری داشته باشید.

امروزه یکی از ملزومات زندگی لذت‌بخش، داشتن مدرک دانشگاهی عالی است که می‌تواند برای شما احترام و درآمد بسیار بالایی را به همراه بیاورد.

اگر با استفاده از آموزش‌های این دوره، موفق شوید به‌جای قبولی در دانشگاه آزاد در دانشگاه دولتی پذیرفته شوید، تا پایان دوره تحصیل خود صدها برابر هزینه‌ای که برای تهیه این محصول کرده‌اید صرفه‌جویی خواهید‌کرد و پس‌ازآن هم با کسب مدرک معتبرتر و شغل بهتر درآمد بسیار بالاتری خواهید داشت بااین‌وجود آیا خرید این محصول هزینه است یا سرمایه‌گذاری.

با تهیه این محصول دیگر نیازی نیست برای درس‌های مختلف خود معلم خصوصی بگیرید و هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل شوید و خودتان خواهید توانست بهترین نتایج را کسب کنید.

آرزوی شما چیست؟ آیا آرزو دارید فرزندتان در زندگی بسیار خوشبخت، موفق و ثروتمند شود برای این کار او را بافرهنگ مطالعه و روش‌های آن آشنا سازید و با این کار خود و فرزندانتان را به آرزوهایتان برسانید.

 اغلب رتبه‌های برتر کنکور و شاگرداول‌های مدرسه و دانشگاه با روش‌های خاص درس می‌خوانند در این دوره با تمام این روش‌ها آشنا می‌شوید.

آیا می‌خواهید اگر دانشجوی کارشناسی هستید با کسب شاگرداولی بدون کنکور در رشتۀ دلخواه خود در کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی به‌عنوان دانشجوی استعداد درخشان پذیرفته شوید این کاری بود که من انجام دادم و فوق‌العاده لذت‌بخش بود شما هم می‌توانید.

jQR.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آیا می‌دانید با استفاده از پکیج آموزشی ما چه تغییراتی در شیوهٔ مطالعهٔ شما رخ خواهد داد؟

 اگر روزی یک ساعت به مدت ۳۰ روز این آموزش را نگاه کنید و تمرین‌های آن را انجام دهید نتایج زیر را به دست خواهید آورد:

1- سرعت مطالعه شما دو تا سه برابر افزایش خواهد یافت یعنی اگر درگذشته برای مطالعۀ یک درس یک ساعت زمان صرف می‌کردید حالا همان درس را در ۳۰ دقیقه یا حتی ۲۰ دقیقه مطالعه خواهید کرد این در حالی است که درک شما از مطالب به‌جای کم شدن افزایش خواهد یافت و یادآوری بسیار بهتری خواهید داشت.

2-اگر کتاب‌هایی را شروع می‌کردید و به پایان نمی‌رساندید (به دلیل سرعت ‌پایین مطالعه) ازاین‌پس خواهید توانست هر کتاب را در مدت کوتاهی به اتمام رسانده و به سراغ کتاب بعدی بروید چون شما بسیار سریع مطالعه خواهید کرد. اگر تمرین‌ها را ادامه دهید شما می‌توانید به‌جایی برسید که روزی یک کتاب را مطالعه کنید و به اتمام برسانید این بی‌نظیر است.

3- اگر تا به امروز در هنگام مطالعه بارها دچار حواس‌پرتی می‌شدید، با استفاده از تمرین‌های تمرکزی ارائه‌شده در این مجموعه، تمرکز شما چنان افزایش خواهد یافت که هیچ عامل درونی یا بیرونی نخواهد توانست حواس شمارا از مطالعه‌تان پرت کند؛ حتی افکار درون مغزتان!!!

4-شما خواهید توانست در شلوغ‌ترین و پر سر و صداترین مکان‌ها با آرامش و بدون حواس‌پرتی مطالعه کنید.

5- اگر مطالبی را که مطالعه می‌کنید خیلی زود فراموش می‌کنید و در امتحانات برای یادآوری آن‌ها مشکل‌دارید، با رعایت عوامل و تمرین راهکارهای ارائه‌شده در این مجموعه خواهید توانست بسیاری از مطالب را فقط با یک‌بار مطالعه و تصویرسازی به حافظه خود بسپارید و تا مدت‌ها بدون هیچ مشکلی آن‌ها را یادآوری کنید.

6-شما خواهید توانست اسامی فرمول‌ها شماره تلفن‌ها ترجمه لغات تعاریف درس‌های مختلف و هر چیز دیگری را با تکنیک‌های تقویت حافظه به‌راحتی حفظ کنید و هر زمان که خواستید آن‌ها را یادآوری کنید.

7- شما یاد می‌گیرید چگونه مرورهای خود را بر اساس منحنی فراموشی زمان‌بندی کنید که با کمترین تکرار بیشترین نتیجه را از درس‌هایتان بگیرید.

 ۸- می‌توانید وضعیت فعلی مغزتان را شناسایی کنید و نیم‌کرهٔ ضعیف مغزتان را تقویت کنید تا در درس و بلکه در تمام ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی، بهترین عملکرد را داشته باشید.

9- با آموزش‌های ما می‌توانید شیوهٔ یادگیری شخصی خود را بشناسید و نوع مطالعه و درس خواندن خودتان را با توجه به شخصیت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود طوری طراحی کنید که بهترین نتیجه را از آن کسب کنید.

10- شما خواهید توانست پیشرفته‌ترین روش مطالعه دنیا که به مطالعه بدون فراموشی معروف است را یاد بگیرید و در بین آموزش این روش با روش یادداشت‌برداری حرفه‌ای و خلاصه‌سازی مطالب و تکنیک‌های علامت‌گذاری در متن و تهیه نقشهٔ ذهنی که یکی از جدیدترین و عالی‌ترین متدهای یادگیری در دنیا به‌حساب می‌آید آشنا شوید و با به کار بستن این روش‌ها هر چیزی که مطالعه می‌کنید را به‌راحتی یاد بگیرید و یادآوری کنید؛ با درک 100% و بدون فراموشی!!!

۱۱- شما در این مجموعه با مراحل کار یک دانشجو در طول‌ترم آشنا می‌شوید و می‌توانید از ابتدای ترم برای تمام روزهای ترم برنامه‌ریزی کنید و با شیوهٔ عالی مدیریت زمان که در این مجموعه آموزش داده‌شده از زمان خود بهترین استفاده را ببرید و با صرف کمترین زمان بهترین و عالی‌ترین نتایج را کسب کنید.

۱۲- با آموزش‌هایی که در این مجموعه ارائه می‌شود، شما خواهید توانست استرس خود را کنترل کنید و با آرامش خاطر در ایام امتحانات مطالعه کنید و امتحان بدهید و نتایج عالی کسب کنید.

 ۱۳ -با استفاده از مجموعه آموزش‌های ارائه‌شده در این پکیج آموزشی شما به مطالعه و درس خواندن علاقه‌مند می‌شوید و می‌توانید اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید نتایج خود را تضمین کنید و اگر کنکور دارید می‌توانید نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

۱۴- با توجه به اینکه استاد واقفی تجربهٔ تدریس در تمام مقاطع تحصیلی را به مدت بیش از ۲۰ سال داراست؛ این مجموعه برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی و همچنین دانشجویان عزیز بسیار مناسب است و این ویژگی منحصربه‌فرد این مجموعه است.

 ۱۵-از ابتدایی تا دانشگاه به ما می‌گویند درس بخوانید ولی نمی‌گویند چگونه! شما در این مجموعه می‌آموزید چگونه درس بخوانید.

۱۶- شما می‌توانید تا سال‌ها بدون استفاده از آموزش‌های ما به‌صورت غیرحرفه‌ای مطالعه کنید و درس بخوانید و نتایج معمولی بگیرید و البته می‌توانید با هزینه‌ای اندک و تهیهٔ محصولی عالی به یک مطالعه گر حرفه‌ای تبدیل شوید و نتایج عالی کسب کنید. شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

۱۷- شما می‌توانید از آموزش‌های ما به هر شکل و با هر وسیله بهره‌مند شوید. ما فیلم‌هایمان را با سه کیفیت full hd، hd، و کیفیت مناسب برای موبایل ارائه می‌کنیم تا در وسایل و لوازم صوتی و تصویری در دسترس قابل‌استفاده باشد.البته کیفیت full hd فقط در پکیج فیزیکی ما موجود است و در محصول دانلودی فقط دو کیفیت وجود دارد. همچنین با استفاده از کتاب ده پله بالاتر قبل یا بعد از دیدن فیلم‌ها می‌توانید مطالب و آموزش‌ها را پیش مطالعه یا مرور کنید و از کتاب و فیلم‌ها به‌صورت محتوای مکمل استفاده کنید.

pack.jpg

شما با استفاده از پکیج دوره (( تکنیک های مطالعه برتر )) می توانید سبک مطالعه خود را تغییر دهید و به یک مطالعه گر حرفه ای تبدیل شوید.

مطالعه دارای مهارت های متعددی است که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان ابن مهارت را فرا نگرفته اند و به همین دلیل با کیفیت بسیار پائین مطالعه می کنند .

با استفاده از دوره (( تکنیک های مطالعه برتر )) می توانید تمام مهارت های لازم را برای سرعت ، دقت و اثر بخشی به مطالعه را فراگرفته و با مطالعه ای اثر بخش نتایج متفاوتی را در دوره تحصیل خود در مدرسه یا دانشگاه کسب کنید.

مطالب ارائه شده در این مجموعه جدیدترین و بهترین آموزشهای روز دنیا در زمینه ی مطالعه است و شمارا از خواندن کتاب ها و دیدن فیلم های دیگر درباره روشهای مطالعه بی نیاز می سازد.


مطالب ارائه شده در جلسه اول

01-300x300.jpg

۱- معرفی مطالبی که در کل دوره ارائه خواهد شد

۲ – اهمیت مطالعه و راه های علاقه مندی به مطالعه

۳ – تاریخچه تندخوانی

۴ – مهارت هایی که موجب افزایش سرعت مطالعه می شوند

۵ – فواید استفاده از ابزار راهنما -خط بری

۶ – فواید مطالعه با چشم

۷ – روش خط بردن و تمرین های مربوط به آن

۸ – دلایل کند خوانی

۹ – معایب کندخوانی

۱۰ – فواید تند خوانی

۱۱ – تست سرعت واقعی ( تعیین سرعت مطالعه فعلی شما ، نقطه شروع تمرین ها )

۱۲ – روش مترونوم و تمرین عملی افزایش سرعت مطالعه

با انجام تمرین های ارائه شده در این جلسه شما میتوانید فقط در مدت ۱ ماه سرعت مطالعه خود را حداقل ۲ برابر کنید . این به آن معناست که در مدت زمان کمتری می توانید کتاب های درسی خود را به پایان برسانید و به امور مورد علاقه خود بپردازید.

مشاهده و دانلو بخشی از ویدیوی جلسه اول


مطالب ارائه شده در جلسه دوم

02-300x300.jpg

 ۱ – تعریف عدم تمرکز

۲ – تشریح نحوه ی ایجاد مشکل عدم تمرکز

۳ – بیان عوامل مؤثر در تمرکز از جمله : تند خوانی – پیش مطالعه – یادداشت برداری و . . .

۴ – بهترین زمان برای مطالعه

۵ – بهترین مکان برای مطالعه

۶ – اهمیت برنامه ریزی درسی

۷ – دفع افکار مزاحم و راه های آن

۸ – ایجاد انگیزه و علاقه در هنگام مطالعه

۹ – مراحل ریلکسیشن و انجام تمرین عملی ریلکسیشن

۱۰ – تمرین های متعدد جهت افزایش تمرکز از جمله : محاسبه ساده اعداد – تفاوت زمانی ساعت ها و . . .

۱۱ – تمرین های افزایش حوزه دید

۱۲ – تمرین مترونوم جلسه دوم

مشاهده و دانلود بخشی از ویدیوی جلسه دوم


مطالب ارايه شده در جلسه سوم

03-300x300.jpg

1- تعریف حافظه

2- مراحل دریافت و ثبت اطلاعات در حافظه: *حسی *کوتاه مدت

3- عوامل تاثیر گذار درتقویت حافظه(14 عامل) از جمله: *تمرکز *هدف گذاری *پرهیز از استرس * یادداشت برداری و…

4- باورهای غلط درباره تقویت حافظه

5- تداعی *آزمون  *روش *تمرین

6- روش عدد-شکل *روش *تمرین

7- تمرین محاسبه ساده اعداد

8- تمرین تفاوت زماني ساعت ها

مشاهده و دانلود بخشی از ویدیوی جلسه سوم


مطالب ارايه شده در جلسه چهارم

04-300x300.jpg

1- تکنیک قصر حافظه *تعریف *مراحل *تمرین

2-تکنیک سفر جادویی

3- الگوی اعدادروش اصلی تقویت حافظه

4-کاربرد های الگوی اعداد: *حفظ کلمات*حفظ اعداد *حفظ شماره تلفن ها *حفظ آدرس ها

5- حفظ فرمول ها

6- حفظ جدول تناوبی

7- حفظ شعر و قرآن

8- تمرین محاسبه ساده اعداد

9- تمرین تفاوت زماني ساعت ها

مشاهده و دانلود بخشی از ویدیوی جلسه چهارم


  مطالب ارايه شده در جلسه پنجم

05-300x300.jpg

1- تعریف فراموشی

2- علت فراموشی در مراحل کار حافظه:

*علت فراموشی در مرحله رمز گردانی

*علت فراموشی در مرحله ذخیره سازی

*علت فراموشی در مرحله بازیابی

3- انواع تداخل و راه های جلوگیری از آن

4- عوامل موثر در جلوگیری از فراموشی

5-منحنی فراموشی ابینگ هاوس

6- برنامه ریزی و زمانبندی مطالعه و مرور

7- هرم یادگیری ادگار دیل: *نتایج *راهکارها

8-تمرین محاسبه ساده اعداد

9-تمرین تفاوت زمانی ساعت ها

مطالب ارايه شده در جلسه ششم

06-300x300.jpg

عملکرد نیمکره‌های مغز

آزمون عملکرد نیمکره‌هاي مغز

وظایف نیمکره‌های مغز و چگونگی تقویت و پرورش آن‌ها

وظایف و ویژگی‌های نیمکرۀ چپ

راه‌های تقویت نیمکره چپ

وظایف و ویژگی‌های نیمکرۀ راست مغز

راه‌های تقویت نیمکرهٔ راست

برای داشتن نیمکرۀ راست قوی ، کارهای زیر را انجام دهید.

نقش شناخت نیمکره‌های مغز در یادگیری

مطالب ارايه شده در جلسه هفتم

07-300x300.jpg

ابزارهای به‌یادی (جعبه لایتنر)

اساس کار جعبۀ لایتنر

كاربرد هاي جعبۀ لايتنر

روش كار با جعبۀ لايتنر

مطالب ارايه شده در جلسه هشتم

08-300x300.jpg

انواع شیوه‌های یادگیری

ويژگي دیداری‌ها

شيوه يادگيري ديداري ها

ويژگي شنیداری‌ها

شيوه يادگيري شنيداري ها

ويژگي لمسی‌ها

شيوه يادگيري لمسي ها

ويژگي جنبشی‌ها

شيوه يادگيري جنبشي ها

نتیجه‌گیری

مطالب ارايه شده در جلسه نهم

09-300x300.jpg

روش هشت مرحله‌ای دانشگاه هاروارد

1 و 2 -P (preview) پیش‌خوانی

3 – Q (Question) سؤال کردن

4 – R (Reading) خواندن

5 – R2 (Reflect) تفکر و بازنگری

6 – ساخت نقشه ذهنی

7 – R3 (Recite) از حفظ گفتن

8 – R4 (Review) مرور

نقشۀ ذهني

نقات قوت نقشۀ ذهني

ویژگی‌های یک نقشۀ ذهنی کامل

تکنیک‌های توصیه‌شده در ساخت نقشه‌های ذهنی

مطالب ارايه شده در جلسه دهم

10-300x300.jpg

امتحان

اهميت امتحان و نمره

مراحل كار يك دانش‌آموزيا دانشجو درطول يك ترم

الف)كارهايي كه در طول‌ترم بايد انجام داد:‌

آمادگي صد درصد

دعاي مطالعه

شيوۀ صحيح مطالعه

هردرس به روش خودش

مديريت زمان

تقلب؛ بله يا خير؟

تهيۀ آرشيو سوالات امتحاني

برنامۀ روزانۀ جذاب و متنوع

ب)كارهايي كه شب امتحان بايد انجام داد:

مرور

تغذيه و خواب مناسب

پرهيز از استرس

انواع استرس

علائم و نشانه‌های استرس

عوامل ایجاد استرس

عوامل کاهش‌دهندۀ استرس

نقش والدين و مسئولين مدرسه

روز امتحان و جلسۀ امتحان

قبل از امتحان

شروع امتحان

بعد از امتحان

سخن پایانی

ويژگي هاي منحصر به فرد اين آموزش

مطالب ارائه‌شده در این مجموعه جامع و کامل بوده و مجموعه‌ای از یافته‌های قدیمی و جدید علم پیرامون مطالعه و موفقیت تحصیلی است؛ شیوا و ساده بیان‌شده و برای تمام گروه‌های سنی قابل‌درک و فهم است.

 شما با استفاده از این مجموعه دیگر نیازی به استفاده از هیچ آموزشی پیرامون تکنیک‌ها و روش‌های مطالعه نخواهید داشت.

 در کل فیلم‌ها تمامی نکات کلیدی توضیحات استاد در کادر کناری تصویر نمایش داده می‌شود این موضوع به درک کامل مطالب توسط شما کمک خواهد کرد.

فیلم‌ها با کیفیت‌های گوناگون در اختیار شما قرار خواهد گرفت و این موضوع به شما امکان دیدن فیلم‌ها در وسایل مختلفی مانند تلویزیون، کامپیوتر و موبایل را خواهد داد.

 

قیمت پکیج ۱۰ جلسه ای فقط  ۲۹۰ هزار تومان

آيا قيمت محصول ما ارزان نيست؟

متأسفانه در کشور ما بسیاری از افراد هزینه کردن برای آموزش را امری بیهوده می‌دانند و حاضر نیستند برای این‌که چیزهای جدید یاد بگیرند مبالغی را بپردازند. این در حالی است که همین افراد برای خرید لوازم منزل یا لباس یا خودرو و یا حتی وسایل بازی مانند موبایل یا ایکس باکس یا پلی‌استیشن، حاضرند مبالغ زیادی را هزینه کنند ولی افرادی فرهیخته و علاقه‌مند به پیشرفت که عدهٔ زیادی هم نیستند حاضرند برای یادگرفتن موضوعات مفید مبلغی را به‌صورت ماهانه یا سالانه بپردازند. اگر شما جزء این افراد هستید به شما تبریک می‌گویم، چون حاضرید برای پیشرفت خود سرمایه‌گذاری کنید.

بیایید یک مثال بزنیم خیلی از افراد حاضرند برای خریدن یک کفش یا لباس ۳۰۰ هزار تومان به‌راحتی هزینه کنند. درحالی‌که چندین کفش یا لباس مشابه آن رادارند و داشتن این کفش یا لباس جدید تغییری در زندگی‌شان ایجاد نمی‌کند؛ این در حالی است که همین فرد بسیاری از موضوعات مربوط به زندگی زناشویی، شغل، تحصیل و … را نمی‌داند و به خاطر همین، با کیفیتی پایین زندگی می‌کند، کار می‌کند و تحصیل می‌کند.

بعضی خانواده‌ها برای بازی فرزندشان چندین وسیله بازی مانند موبایل، تبلت، ایکس باکس یا پلی‌استیشن، مجموعاً به مبلغ چند میلیون تومان تهیه می‌کنند درحالی‌که می‌دانند این وسایل در آینده و خوشبختی فرزندشان تأثیری ندارد و یا حتی مضر است ولی همین خانواده‌ها وقتی می‌خواهند برای فرزندشان مجموعه‌ای از چند کتاب یا فیلم و یا نرم‌افزار آموزشی مجموعاً به مبلغ چند صد هزار تومان تهیه کنند که می‌دانند در موفقیت تحصیلی فرزندشان بسیار مؤثر است، با گفتن این جمله که قیمت آن زیاد است، این کار را نمی‌کند. شما فکر می‌کنید کدام‌یک انتخاب درست‌تری دارند؟

محصول آموزشی ما به‌راحتی قادر است یک دانش‌آموز یا دانشجوی ضعیف و متوسط را به یک فرد قوی و افراد قوی را به فوق ستارگانی دست‌نیافتنی تبدیل کند. این در حالی است که اگر همین اتفاق بخواهد با حضور در کلاس یا با جلسات تدریس و مشاوره خصوصی بیفتد چند میلیون تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

امروزه بسیاری از دانش آموزان یا دانشجویان برای بالا بردن نمرات خود در پایان‌ترم از معلم خصوصی استفاده می‌کنند که برای هر جلسه باید مبالغ بسیار زیادی را پرداخت نمایند این در حالی است که هر جلسه آموزش خصوصی حدود یک و نیم ساعت آموزش را در برمی‌گیرد. در پکیج آموزشی ما، روش‌ها و تکنیک‌های مطالعه به سبک معلم خصوصی و به‌صورت تعاملی آموزش داده‌شده و 14 ساعت آموزش و تمرین را در برمی‌گیرد که معادل ده جلسه تدریس خصوصی بوده و ارزش ریالی آن به بیش از چند میلیون تومان می‌رسد. این در حالی است که شما با تهیهٔ مجموعهٔ تصویری تکنیک‌های مطالعهٔ برتر از تمام آموزش‌ها با کیفیت بسیار بالا استفاده می‌کنید و فقط هزینه یک جلسه را می‌پردازید.

با خرید مجموعه تصویری تکنیک‌های مطالعه برتر شما و تمام افراد خانواده‌تان می‌توانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوید و همچنین می‌توانید در صورت نیاز بارها و بارها این مجموعه را ببینید و مرور کنید تا مطالب در ذهن شما تثبیت شود این امکان است که در آموزش‌های خصوصی و یا حضور در کلاس و همایش، وجود ندارد و این یک سود قابل‌توجه است.

اگر دانش‌آموز دوره متوسطه یک یا دو هستید، طی چند سال آینده به موضوع بسیار مهمی به نام دانشگاه و کنکور برخورد می‌کنید. تجربهٔ کاری من در بیش از ۲۰ سال تدریس در مقاطع مختلف بیانگر این مطلب است که دانش‌آموزان دوره متوسطه یک تقریباً به کنکور و دانشگاه فکر نمی‌کنند و خودشان را برای آن آماده نمی‌کند این در حالی است که اگر فردی می‌خواهد در دوره متوسطه دوم و ورود به دانشگاه موفق باشد باید سبک مطالعه خود را از دوره متوسطه یک یا حتی دوره ابتدایی، اصلاح کند و به‌صورت حرفه‌ای درس بخواند نه معمولی. دقت کنید!!!

اگر به بسیاری از دانش آموزان دوره متوسطه یک یا اولیای آن‌ها پیشنهاد خرید مجموعه‌ای مشابه آموزش‌های ما داده شود به تصور اینکه فرزند من نیازی به چنین آموزشی ندارد و همین‌الان هم نتایج خوبی می‌گیرد، از تهیهٔ آن صرف‌نظر می‌کنند این در حالی است که بسیاری از دانش آموزان که در دورهٔ متوسطه 1 در حال تحصیل هستند با رفتن به دوره متوسطه 2 دچار افت تحصیلی شدید شده و نتایج ضعیف یا بسیار ضعیفی کسب می‌کنند و هرگز نمی‌توانند نتایج درخشانی در کنکور به دست آورند و نمی‌توانند وارد رشته و دانشگاه مدنظرشان شوند.

این در حالی است که زمان مناسب برای یادگیری روش‌ها و تکنیک‌های مطالعه و تبدیل‌شدن به یک دانش‌آموز حرفه‌ای دوره متوسطه 1 است. چون دانش‌آموز در این دوره، زمان کافی برای کار کردن روی این مهارت‌ها را دارد ولی در دوره متوسطه ۲ و دانشگاه این زمان کمتر خواهد بود.

البته اگر فرزند شما در دوره ابتدایی در حال تحصیل است شما می‌توانید برای کمک به او و بهبود وضعیت تحصیلی او و شکل دادن به سبک مطالعه او، خودتان از محصول ما استفاده کنید و این شیوهٔ مطالعه را یاد بگیرید و متناسب با وضعیت فرزندتان در زمان مناسب آموزش مناسب را به او ارائه نمایید.

در ضمن نتیجه عالی زمانی رخ می‌دهد که فرد، سبک و شیوه مطالعهٔ خود را هرچه سریع‌تر تغییر دهد تا در طولانی‌مدت نتایج بهتری کسب کند این به آن معناست که شما باید قبل از اینکه به مشکلی برخورد کنید آینده را پیش‌بینی کنید و برای آن فکر کنید. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است!

جالب است بدانید که با تهیه و استفاده از مجموعه آموزشی تکنیک‌های مطالعه برتر فقط سبک مطالعه شما تغییر نمی‌کند بلکه با کسب نتایج بهتر در مدرسه یا دانشگاه عزت‌نفس، اعتمادبه‌نفس و جایگاه اجتماعی شما نیز ارتقا خواهد یافت و درمجموع کیفیت زندگی و روابط شما بهتر خواهد شد و این دستاوردی است که با هیچ هزینه‌ای قابل‌مقایسه نیست در مقابل هزینه‌ای که شما کرده‌اید سود قابل‌توجه و قابل قبولی است.

اگر آرزوی شما این است که در رشته و دانشگاهی خاص قبول شوید و تحصیل کنید، سؤال من از شما این است که «حاضرید برای اینکه به آرزوهای خود برسید چقدر هزینه کنید؟» آیا می‌شود در مقابل پرداخت هیچ‌چیز چیزی به دست آورد؟ اگر می‌خواهیم به آرزوهایمان برسیم باید هزینه آن را بپردازیم اگر برای رسیدن به آرزوهایمان هزینه می‌کنیم، در حال سرمایه‌گذاری هستیم. سرمایه‌گذاری پرسود که در آیندهٔ نزدیک سود کلانی از آن نصیب ما می‌شود و آن سود تحقق آرزوها و رؤیاهایمان است.

نظر بعضی از همراهان عزيز گروه تحقيقاتي واقفي

تابه‌حال افراد زیادی از آموزش‌های ما استفاده کردند و نتایج عالی گرفته‌اند و کاملاً راضی بوده‌اند. در ادامه برخی از این افراد نظراتشان را به شما انتقال می‌دهند.

اين بخش به مرور كامل تر مي شود.

نظر آقاي علي حقيقي دانش آموز پايه دوازدهم

ali-haghighi-300x169.jpg

“عرض کنم خدمتتون که بنده سی دی های ۱ تا ۵ را فقط دیدم و جلسه نهم رو که روش هشت مرحله دانشگاه هاروارد است حضوری خدمت استاد واقفي آموزش دیدم و تابستون سال یازدهم هم با یک سری تمارین کوتاه و مستمر تونستم آثار زیادی رو در مطالعه ام ایجاد کنم و نتایج خوبی رو در ادامه کسب کنم. این تمرینات روزی یک ساعت یا حتی بعضی وقت‌ها نیم ساعت و البته گاهی هم بیشتر و تا دو ساعت بود که روزانه و در طی تابستان تمرین می‌کردم هفته‌هایي هم بود که یکی دو روزی نمی‌توانستم تمرین کنم و شرایطش نبود ولی سعی می‌کردم تا میشه تایم تمرین ها به صفر نرسه و الحمدالله با همین تمرینات کم هم تونستم تاثیرات زیادی بگیرم و امثال تونستم در دروسی مثل شیمی و عربی که خیلی از بچه ها توش ایراد دارند نتایج خیلی خوبی رو به دست بیارم. مشکل اصلی بنده که باعث شد علی‌رغم اینکه تلاش زیادی می‌كردم و مطالعاتم زیاد بود، اما نتایج خوبی نگیرم، تمرکز کم موقع مطالعه هم بود. البته خودم هم متوجه این موضوع نبودم یعنی تا قبل از اینکه با روش های مطالعه آشنا بشم نمی‌دونستم که این ایراد از کجاست. خوب الحمدالله تونستم با تمارین تا حد زیادی این مشکل را برطرف کنم. طوری که تا میان ترم دوم نتایج خیلی خوبی را گرفتم. در بعضی از دروس اختصاصی که سوال امتیازی داشت تونستم نمره بیشتر از ۲۰ بگيرم و حتي در درس اختصاصی مثل فیزیک تونستم تنها ۲۰ مدرسه رو بگیرم که برام خیلی ارزشمند بود. اين نكته رو هم عرض کنم که روش ۸ مرحله دانشگاه هاروارد واقعا فوق العاده است و چیزی که خودش میتونه به تنهایی نمرات و نتایج رو زیر و رو کنه.

مشاهده ويديو نظر آقاي حقيقي


نظر آقاي علي كريمي دانش آموز پایه هشتم

karimi-300x170.jpg

“با سلام خدمت دوستان عزیز! من علی کریمی دانش‌آموز پایه هفتم هستم. من در درس‌های خود خیلی تلاش و کوشش می‌کردم ولی بعضی وقت‌ها احساس می‌کردم که نسبت به همکلاسی‌های خودم خیلی سخت مطالب را درک می‌کنم و یا زمان بسیار زیادی صرف یادگیری درس‌ها در منزل می‌کردم تا اینکه با آقای واقفی آشنا شدم و مشکل خودم را با ایشان در میان گذاشتم استاد من را راهنمایی به دریافت دی‌وی‌دی‌های روش‌های مطالعه برتر شامل راه‌های تندخوانی، تقویت حافظه، برنامه‌ریزی، تمرکز، فراموشی، مطالعه بدون فراموشی و امتحان و غیره کردند. باور کنید که من با مشاهده بخشی از این دی‌وی‌دی‌ها تأثیر بسیار زیادی در علاقه‌مندی و پیشرفت خودم در درس‌ها مشاهده کردم. برای مثال می‌توانم توضیح بدهم که با برنامه‌ریزی، یک دانش‌آموز و یا یک دانشجو و یا حتی بهتر بگویم یک مدیر اجرایی کشور می‌تواند برای خود و یا خانواده یا جامعه خود مفید باشد. متشکرم از کسانی که این ویدئو را مشاهده کردند.

نظر  آقاي سعيد پارسا دانش آموز پایه یازدهم

“با عرض سلام خدمت خوانندگان محترم بنده نظراتی پیرامون نقد محصولات آموزشی جناب آقای واقفی دارم که ممکن است به شما در تصمیم خود مبنا بر خرید و یا عدم خریدم حصولات ایشان مساعدت کافی را داشته باشد. البته نظرات بنده در حقیقت گفتن فواید محصولات است! ::: فواید فیلم ::: – کیفیت بسیار بالای صوت و تصویر – استفاده از رنگ ها در کمیت و کیفیت مناسب – استاد هنگام تدریس، تماماً به دوربین (مخاطب) خیره شده اند که این سبب می شود که مخاطب حواسش به نقطه نظر استاد پرت نشود! – استفاده از تصاویر مفهومی و رنگارنگ – هرچند دقیقه یکبار، تدریس استاد متوقف شده و تصاویری رنگارنگ توأم با موسیقی ای زیبا به نمایش در می آیند که هم از خستگی ذهن جلوگیری می کنند و هم در ارتباط با دروس تدریس شده اند. – قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه نسبت به محصولات مشابه! – چون این محصولات به صورت فیلم هستند؛ در همه جا و با هر وسیله پخش کننده صدا و تصویر، می توان از آنها استفاده کرد. – در هنگام تدریس از مثال های متعدد و مناسبی استفاده شده را روند یادگیری مخاطبان را سهولت بخشد. امید وارم نظرات بنده به شما کمک کند!

نظر و تجربه آقای محمد خدابخش

khodabakhsh-300x169.jpg

ویدیو نظر و تجربه جالب آقای محمد خدابخش


پاسخ به سؤالات متداول

1- چگونه از این محصول استفاده کنم؟

با این فیلم ها مانند یک معلم خصوصی رفتار کنید یعنی فیلم جلسه اول را بگذارید و فکر کنید یک و نیم ساعت بايك معلم به صورت حضوري کلاس دارید. فیلم را ببینید و نکات مهم آن را یادداشت کنید و هرجا تمرینی ارائه شده همان بار اول انجام دهید و بعد ادامه فیلم را ببینید.

۲- فیلم‌ها را به چه ترتیبی ببینم؟

مطالب هر جلسه ادامه جلسه قبل است بنابراین از جلسه اول شروع کنید و به ترتیب دیدن فیلم ها را ادامه دهید و تمرین های هر جلسه را انجام دهید.

3- روزی چقدر برای تمرین‌ها وقت بگذارم؟

با دیدن فیلم جلسه اول فقط یک تمرین ۱۰ دقیقه ای را باید هر روز انجام دهید و با دیدن فیلم های بعدی این زمان مجموعه به ۳۰ دقیقه می‌رسد البته اگر این زمان را افزایش دهید نتایج زودتر به دست خواهد آمد.

۴ -آیا محتوای کتاب با دی‌وی‌دی‌ها مرتبط است؟

محتوای کتاب مکمل دی وی دی ها بوده و توصیه ما استفاده از هر دو به صورت همزمان است گرچه استفاده از هرکدام به تنهایی هم امکان پذیر است ولی استفاده همزمان هم کار شما را راحت تر می کند و هم نتایج شما را بهبود می‌بخشد البته دی وی دی ها محتوایی کامل‌تر دارد و با توجه به تصویری بودن و انجام تمرین ها به طور کامل و ارائه مثال های اضافه تاثیر گذاری بسیار بیشتری دارد.

۵ -چند روز طول می‌کشد تا از این مجموعه آموزشی نتیجه بگیرم؟

اگر تمرین‌ها را روزی حدود ۳۰ دقیقه انجام دهید در ۳۰ روز اول نتایج بسیار جالبی را کسب خواهید کرد که خودتان را هم متعجب می‌کند. مثلا سرعت مطالعه شما دو تا سه برابر افزایش می یابد و تمرکزتان به شکل قابل توجهی افزایش می یابد و همچنین حافظه تان به شكل قابل توجهي قوي خواهد شد، ولی اگر زمان تمرین‌ها را افزایش دهید همچنین برای مدت ۲ تا ۳ ماه تمرین ها را ادامه دهید نتایج بسیار بیشتر و قوی تری را مشاهده خواهید کرد.

۶ -کتاب بهتر است یا فیلم‌ها؟ کدام را بخرم؟

کتاب محتوی حدود نیمی از مطالب دی‌وی‌دی هاست که البته شامل ۸۰ تا ۹۰ درصد تیتر مطالب دی وی دی ها بوده و مابقی مطالب دی وی دی ها که در کتاب نیست مطالب اضافه مثالهای اضافه انجام تمرین‌ها و غیره است. بهترین حالت استفاده همزمان از هر دو است ولی اگر قصد خرید هر دو را ندارید از دو جهت می‌توان موضوع را بررسی کرد :

1- تاثیرگذاری ۲- قیمت

تاثير گذاري دي وي دي ها به دليل تصويري بودن و كاملتر بودن، بسيار بيشتر از كتاب است.

اگر قیمت دی وی دی ها برایتان غیر قابل پرداخت است کتاب را بخرید ولی اگر از نظر پرداخت قیمت مشکلی ندارید حتما هر دو را تهیه کنید و به صورت همزمان استفاده کنید این بهترین حالت است.

7- آيا ميتوانم  فقط بعضي از جلسات را تهيه كنم؟

این مجموعه یک پک آموزشی کامل را در بر دارد و تمام نیازهای شما را مرتفع می‌کند و به تمام سؤالات شما پاسخ می‌دهد ولی نام هر جلسه دقیقاً نشانگر مطالب عالی ارائه شده در هر جلسه نیست و ممکن است از نام هر جلسه به این نتیجه برسید که محتوای آن برای شما کاربرد ندارد ولی واقعیت این است که در بیشتر موارد شما دقیقاً در همان موضوع مشکل دارید بنابراین توصیه ما استفاده از پکیج کامل است البته محتویات هر جلسه به تنهایی هم قابل استفاده است ولی بیشترین کارایی این مجموعه زمانی است که فیلم‌ها را به ترتیب از ۱ تا ۱۰ ببینید و تمرین‌ها را انجام دهید.

8- بعد از خرید دانلودی، چند روز برای دانلود محصول زمان دارم؟

بعد از خرید دانلودی لینک دانلود محصول تا یک هفته برایتان فعال خواهد بود و می‌توانید محصول را با آرامش و با خیال راحت دانلود کنید ولی بعد از یک هفته امکان دانلود مجدد وجود ندارد و لینک‌ها منقضی می‌شود. پس بعد از دانلود محصول آن را در جای مناسب کپی و نگهداری کنید. البته ما تا یک سال بعد از خرید شما محصول را پشتیبانی خواهیم کرد و در صورت از دست رفتن محصول لینک دانلود آن را مجدد برایتان ارسال خواهیم کرد و اگر محصول پستی را خریداری کرده باشید می‌توانید ارسال مجدد محصول را درخواست نمایید. پس نگران نباشید و با آرامش خاطر خرید خود را انجام دهید.

9 -در چه زمانی شروع به استفاده از محصول کنم؟

بهترین زمان استفاده از فیلم‌ها و کتاب، فصل تابستان است که شما درگیر دانشگاه یا مدرسه نیستید و فرصت کافی را برای انجام تمارین دارید ولی از ابتدای سال تحصیلی هم می‌توانید کار خود را با محصول شروع کنید. چون ابتدای سال درس‌ها سبک هستند و شما فرصت کافی را برای دیدن فیلم‌ها و انجام تمرین‌ها، خواهید داشت.

10- چه زمانی برای دیدن فیلم‌ها و خواندن کتاب مناسب نیست؟

تنها زمانی که برای دیدن فیلم‌های خواندن کتاب مناسب نیست ایام بسیار نزدیک به امتحان یا ایام امتحان است مثلاً اگر حدود ۲ هفته یا کمتر به امتحانات پایان‌ترم شما باقی مانده یا در حال امتحان دادن هستید از محصول استفاده نکنید و بعد از امتحانات کار خود را با محصول آغاز کنید تا در امتحانات ترم بعد نتایج عالی کسب کنید.

11- این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

1- دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دبیرستان

۲- دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکترا

۳- دبیران و مسئولان مدارس دولتی و غیردولتی و اساتید دانشگاه

۴- اولیای دانش آموزان

۵- علاقه مندان به مطالعه و پیشرفت

12- این محصول برای چه کسانی مناسب نیست؟

این محصول برای افراد غیرعادی و دارای اختلالات یادگیری و روانی مانند افراد بیش‌فعال مناسب نیست این افراد باید برای تغییر شرایط خود به یک روانشناس یا روان‌پزشک مراجعه کنند و مراحل درمان را طی کنند ولی بقیه افراد که سالم هستند و با کیفیت پایین مطالعه می‌کنند می‌توانند از این محصول استفاده کنند و به یک فرد حرفه‌ای تبدیل شوند.

13- محصول پستی چند روز بعد به دستم می‌رسد؟

در تهران حداکثر تا سه روز بعد از سفارش و در شهرستان‌ها حداکثر تا یک هفته بعد از سفارش محصول پستی به دست شما خواهد رسید.

 14-شرايط استفاده از ضمانت چيست؟

ما برای ارائه ضمانت و بازگرداندن وجه هیچ شرایطی نداریم و فقط اگر شما بگویید که از محصول راضی نیستید ما تمام پول محصول را به شما پس خواهیم داد.

چون ما از کیفیت و اثرگذاری محصول و آموزش‌های خودمان اطمینان داریم و برای اینکه شما هم با خیال راحت و بدون ریسک و استرس خرید خودتان را انجام دهید ما محصول خود را ۱۰۰% ضمانت می‌کنیم یعنی اگر به هر دلیلی بعد از خرید احساس کردید که از محصول ما راضی نیستید تا یک سال فرصت دارید که به ما اطلاع دهید و تمام پولی که پرداخت کرده‌اید را به‌طور کامل و بدون قید و شرط پس بگیرید!!!

%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C-300x244.jpg

به این منظور اگر محصول را به‌صورت آنلاین و دانلودی خریدید از صفحه رسید خود پرینت تهیه کنید یا پرینت اسکرین بگیرید و اگر به‌صورت پستی یا حضوری تهیه می‌کنید فاکتور خرید مهرشده را دریافت کنید و نزد خود نگه‌دارید.

البته من به اثرگذاری این محصول ایمان کامل دارم چون در دانشگاه با استفاده از همین تکنیک‌ها و روش‌ها درس می‌خواندم و بااینکه متأهل و شاغل بودم و زمان بسیار کمی برای مطالعه داشتم نتایج عالی کسب کردم و درنهایت با معدل 19/37 شاگرداول شدم و به‌عنوان شاگرداول دوره کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد به‌عنوان دانشجوی استعداد درخشان پذیرفته شدم شما هم می‌توانید با استفاده از این آموزش‌ها نتایج مشابهی به دست آورید.

يك پیشنهاد ویژه به شما دوست عزيز

با خرید مجموعه به‌صورت کامل دانلودی یا پستی، کتاب ده پله بالاتر را که متن همین آموزش‌هاست و شمارا از یادداشت‌برداری این مجموعه بی‌نیاز می‌کند از ما به‌عنوان هدیه دریافت کنید همچنین از ارسال رایگان محصول پستی بهره‌مند شوید.

اگر از خرید مجموعه کامل ما منصرف شدید می‌توانید از دانلودهای تک جلسه‌ای استفاده کنید و یک قسمت را ببینید و در صورت مشاهده اثرگذاری بقیه مجموعه را نیز خریداری کنید و یا با خرید کتاب ده پله بالاتر متن آموزش‌های ما را در اختیار داشته باشید و از آن استفاده کنید و در صورت اثرگذاری و علاقه‌مند شدن، مجموعهٔ تصویری را نیز تهیه کنید.

جهت راحتی و داشتن حق انتخاب برای شما – هر فایل ویدیویی در دو کیفیت متفاوت برای شما قرار داده شده است.

۱- نسخه مخصوص موبایل با حجم کم با فرمت mp4

جلسه اول                    91 دقیقه                           221 مگابایت

جلسه دوم                     143دقیقه                         340مگابایت

جلسه سوم                    124 دقیقه                        334 مگابایت

جلسه چهارم                  90دقیقه                          241مگابایت

جلسه پنجم                    71 دقیقه                         190 مگابایت

جلسه ششم                    85دقیقه                          228 مگابایت

جلسه هفتم                    71 دقیقه                         190 مگابایت

جلسه هشتم                   72 دقیقه                         192 مگابایت

جلسه نهم                     86 دقیقه                         228مگابایت

جلسه دهم                    95 دقیقه                         254 مگابایت

۲- نسخه  HD با کیفیت بسیار عالی با فرمت mp4

جلسه اول                    91 دقیقه                           839مگابایت

جلسه دوم                     143دقیقه                         1270مگابایت

جلسه سوم                    124 دقیقه                        1160 مگابایت

جلسه چهارم                  90دقیقه                           734مگابایت

جلسه پنجم                    71 دقیقه                          593 مگابایت

جلسه ششم                    85دقیقه                           858 مگابایت

جلسه هفتم                   71 دقیقه                            692 مگابایت

جلسه هشتم                   72 دقیقه                           722 مگابایت

جلسه نهم                     86 دقیقه                           864مگابایت

جلسه دهم                    95 دقیقه                           940 مگابایت

ویدیوی توضیحات تکمیلی در مورد دوره آموزشی تکنیک های مطالعه برتر توسط استاد واقفی

ميخواهم همين الان اين آموزش عالي و تاثير گذار را تهيه كنم

Buy-button-300x91.png

قیمت پکیج ۱۰ جلسه ای فقط ۲۹۰ هزار تومان.

بعداز ورود به سبد خرید، از طریق درگاه امن زین پال، مراحل خرید را ادامه دهید.

بعد از خرید ، لینک دانلود هر جلسه را با هر دو کیفیت در صفحه محصول مشاهده خواهید کرد و همچنین برای اطمینان بیشتر لینک های دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پس نگران دانلود نباشید و با آرامش خاطر خرید خود را انجام دهید.

در هنگام خرید اگر بن تخفیف دارید وارد کنید

درصورت تمايل به تهيه همين محصول به صورت پستي اينجا كليك كنيد.

در صورت تمايل به دريافت هر نوع اطلاعات بيشتر با اين شماره تماس بگيريد 09127274727

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر