موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سیسمونی یازهرا دزفول

سیسمونی یازهرا دزفول

نویسنده : معین | زمان انتشار : 22 فروردین 1400 ساعت 18:04

سیسمونی یازهرا دزفول

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سیسمونی یازهرا (فروشگاه لباس و سیسمونی کودک) در دزفول و خیابان آیت الله طباطبائی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند خانه کودک و شهربازی باب اسفنجی، بیمارستان و زایشگاه یازهرا و مجتمع تجاری مسکونی معزی فر و همچنین مجمع خیرین سلامت دزفول، مرکز بهداشت شهرستان دزفول، مهدکودک سعادت نیا، کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و مسجد امام جعفر صادق قرار گرفته است.



سایر فروشگاه‌های سیسمونی و لباس کودک که در محدوده سیسمونی یازهرا واقع شده‌اند:

آدرس، اطلاعات و شماره تماس و موقعیت مکانی این مکان آخرین بار در اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بررسی و به‌روز شده‌اند. این به‌روزرسانی توسط کاربران نشان انجام شده است.(چنانچه در اطلاعات ثبت‌شده یا موقعیت جغرافیایی سیسمونی یازهرا دزفول اشکالی مشاهده کردید می‌توانید از طریق اپلیکیشن نشان نسبت به گزارش این اشکال اقدام کنید تا پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام شود)

سیسمونی یازهرا فروشگاه لوازم فروشی بچه گانه سیسمونی لباس پوشاک کودک بچگانه

کاربر گرامی،
اطلاعات درج‌شده در مورد سیسمونی یازهرا دزفول در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان می‌باشد. لطفاً برای تماس با مالک یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شده‌اند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه سیسمونی یازهرا دزفول ندارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: neshan.org



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر