آرشیو مقالات و تحقیقات
maghale.wikibix.ir

بهترین محله های مرند

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 03 فروردین 1401 ساعت 12:08

تاریخ اقامت ۱۳۹۹/۳/۴

هتل تاریخی و زیبا اتاق بسیار تمیز و منظم صبحانه متوسط رستوران عالی محیط زیبا و تاریخی با برخی کاستی های کوچک که قابل اغماض است

تاریخ اقامت ۱۳۹۸/۶/۲۰

خوب فضا براي بهتر شدن دارد

تاریخ اقامت ۱۳۹۸/۶/۱۸

نظر درخصوص هتل جهانگردی مرند هتل خوب و آرومی بود ، ما یک شب اقامت داشتیم . مسئول رسیپشن خیلی محترم بودند و به ما کمک کردند تا برای شب بعد با اینکه تعطیلات عاشورا بود ، اتاق تو هتل ماکو رزرو کنیم . نظافت اتاق خوب بود . صبحانه هم خوب بود .

تاریخ اقامت ۱۳۹۸/۵/۱۷

آقا برخورد کارکنان بسیار خوب و محترمانه بود. از نظر تمیزی هم وضع اتاقها بسیار خوب بود. کیفیت صبحانه چه به لحاظ تنوع و چه به لحاظ تازگی نان و چه به لحاظ تمام شدن قبل از موعد و ساعت اعلام شده خوب نبود و برای این هتل یک نقطه ضعف محسوب میشود. اینترنت رایگان وجود دارد ولی خیلی خوب و قوی نیست و قطعی دارد و ضعیف است.

تاریخ اقامت ۱۳۹۸/۱/۵

نظر سنجی در کل اتاقها و سرویس در حد متوسط ولی غذای هتل خوب بود . و برخورد کارکنان در حد خوب ارزیابی شد .

تاریخ اقامت ۱۳۹۷/۱۱/۳

آرامش از هر نظر عالی بود پرسنل ، تمیزی و وسیع بودن اتاق‌ها ، محیط و منظره دل انگیز و صبحانه مناسب

تاریخ اقامت ۱۳۹۷/۹/۲۹

خوب بود باید روی پخت غذا (آشپزی) همت بیشتری بشه خصوصا غذاهای سنتی

تاریخ اقامت ۱۳۹۷/۹/۴

اقامت به یاد ماندی از اقامت در این مجموعه بسیار‌لذت بردم، بارزترین مساله در این مورد رفتار بسیار شایسته و مودبانه کارکنان مجموعه و توجه بی بدیل مدیریت مجموعه به جزییات بود. پذیرایی بسیار عالی، کیفیت بالای مواد غذایی و تجهیزات هتل اقامت بسیار فوق العاده ای را رقم زد. در طول یک هفته سفر بنده به شمال غرب کشور و تجربه اقامت در بیش از ۵ هتل مختلف در این محدوده بدون شک بالاترین کیفیت و بهترین سرویس دهی متعلق به این مجموعه است. حداقل یک شب اقامت در این مجموعه را به شدت به علاقه مندان آثار تاریخی توصیه می نمایم.

تاریخ اقامت ۱۳۹۷/۶/۱

واقعا عالی بود همه چی خیلی خوب بود از اقامتمون کاملا راضی بودیم فقط اینترنت هتل یخورده مشکل داشت بقیه موارد عالی بود