سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

استعلام قیمت پیچ و مهره

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 29 دی 1399 ساعت 21:58

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تاريخ انتشار : 1399/03/11 - 19:15

كد :40

رفت و آمد در خیابان برای شما هزینه دارد. دیگر برای خرید انواع پیچ و مهره نیاز نیست به تولیدی ها و پیچ و مهره فروشی های موجود در سطح شهر مراجعه کنید. در ادامه در سایت جهان پیچ صنعت راه کارهای کارآمد برای استعلام قیمت جدید انواع پیچ و مهره های موجود در بازار کشور را به شما آموزش خواهیم داد.

کسی که اولین پیچ و مهره را تولید می کرد هیچگاه تصور نمی کرد که که صنعت پیچ و مهره به جایگاهی برسد که به عنوان نیاز اولیه اکثر صنایع بزرگ جهان شناخته شود.

امروزه به صراحت می توان گفت بدون صنعت پیچ و مهره صنعت سدسازی، خودروسازی، ساختمان سازی و بسیاری دیگر از صنایع متشابه با مشکل جدی روبرو خواهند شد. از این رو پیچ و مهره همیشه دارای صف خرید مشتریان عمده و جزئی برای پروژه های مهندسی است.

استعلام قیمت جدید انواع پیچ و مهره برای خرید عمده و جزئی

در این مقاله از سایت تولیدی پیچ و مهره ی جهان پیچ صنعت به شما آموزش استعلام قیمت انواع پیچ و مهره های موجود در بازار به ساده ترین روش آموزش داده خواهد شد.

Wholesale-price-of-bolts-and-nuts.jpg

استعلام قیمت خرید پیچ و مهره خشکه در بازار

پیچ خشکه از جنس کربن و فولاد است و کاربرد بسیاری در صنایع ماشین سازی، سدسازی، ساختمان سازی و ... دارد.

رنگ پیچ خشکه مشکی است و عموما با پوشش گالوانیزه تولید می شود چرا که گالوانیزه کردن پیچ خشکه سبب می شود عمر مفید این پیچ و مهره افزایش بسیاری یابد.

اگر قصد دریافت استعلام قیمت مناسب پیچ و مهره خشکه دارید به صفحه استعلام قیمت پیچ خشکه مراجعه کنید.

استعلام قیمت خرید پیچ و مهره آهنی در بازار

پیچ آهنی از چنس کربن با غلظت پایین است. از پیچ و مهره آهنی در صنایع سبک استفاده می شود. پیچ آهنی عموما در هنگام تولید به پوشش گالوانیزه مجهز می شود تا مقاومت آن در برابر عوامل خوردگی مانند محیط های اسیدی و بازی و .. افزایش یابد.

اگر قصد دریافت استعلام قیمت ارزان پیچ و مهره آهنی را دارید روی لینک نمایندگی فروش پیچ آهنی کلیک کنید.

استعلام قیمت خرید رول بولت به صورت عمده و جزیی

رول بولت از جنس فلز آهن است و از یک پیچ مهره و واشر و یک لوله استوانه ای شکل چاکدار تشکیل شده است.

رول بولت انواع متعددی دارد که هر کدام برای کاربردهای مختص به خودش تغییراتی در آن اعمال شده است.

برای دریافت راهنمایی نوع رول بولت مصرفی و خرید آن به صفحه خرید رول بولت با قیمت مناسب مراجعه کنید.

استعلام قیمت خرید عمده و جزئی پیچ سرمته ای

پیچ سرمته ای عموما دارای پوشش گالوانیزه است و از جنس آهن یا استیل یا فولاد است. تولیدی های پیچ سرمته ای موظف به رعایت استاندارد آلمان و ios هستند.

پیچ سرمته ای انواع مختلفی مانند پیچ استیل شیروانی سرمته ای، پیچ شیروانی نوک تیز و ... دارد. برای دریافت مشاوره انتخاب پیچ سرمته ای مناسب و خرید آن با بالاترین کیفیت روی لینک خرید پیچ سرمته ای ارزان کلیک کنید.

استعلام جدیدترین قیمت سایر پیچ و مهره ها

در صورتی که پیچ و مهره ی مورد نظر شما در لیست بالا موجود نبود می توانید در قسمت بالای سایت محصول مورد نظر را جستجو کنید یا برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام جدیدترین قیمت پیچ و مهره ها و یا خرید پیچ و مهره با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت با شماره تلفن 09120581230 تماس حاصل فرمایید.

شرکت جهان پیچ صنعت با سابقه بیش از چهل سال تولید پیچ و مهره های مختلف توانسته به فناوری تولید با کیفیت ترین پیچ و مهره ها با ارزانترین قیمت دست یابد به گونه ای که درسال های اخیر توان رقابت با تمام محصولات مشابه خارجی را داشته است و رضایت مشتریان را بدست آورده است.

چند نکته مهم هنگام خرید پیچ و مهره در بازار

در ادامه چند نکته ی کلیدی که جهان پیچ صنعت در محصولات خود استاندارد های آن را اعمال کرده است و در هنگام خرید پیچ و مهره باید به آن دقت کرد را خواهید خواند.

  • شکل ظاهری محصول
  • جنس بکار رفته در ساخت پیچ و مهره که در عمر مفید پیچ و مهره تاثیرگذار است.
  • ضخامت و طول پیج و مهره
  • نوع پوشش با محیط یکپارچه باشد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر