موضوعات وبسایت : تحقیق
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بورس توالت فرنگی در تهران کجاست

بورس توالت فرنگی در تهران کجاست

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 03 بهمن 1400 ساعت 13:11

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

وقتی در شهر بزرگی مثل تهران قصد خرید روشویی کابینتی یا ست آینه دستشویی دارید، بورس روشویی کابینتی این شهر را در کجا می‌ توانید پیدا کنید؟ خب، این می تواند یک سوال مهم باشد.

به هر حال بسیاری از مغازه ها یا بازار ها در سطح تهران هستند که در خیل تجهیزات، لوازم و وسایل بسیاری که می فروشند، روشویی کابینتی هم قرار خواهد داشت؛ اما به این سادگی ها نمی تواند هر فضایی که اقدام به فروش روشویی کابینتی می ‌کند، در زمره بورس آینه و روشویی کابینتی تهران قرار گیرد.

از این رو با ما همراه باشید تا با مراکز خرید روشویی کابینتی تهران آشنا شوید که با حضور در این مراکز به راحتی می توانید از تنوع به روز بازار، متریال ها و اجناس گوناگون، طرح ها و نقشه های متنوع و در نهایت برند های صاحب ‌نام انتخاب کنید.

روشویی کابینتی مدل های مختلفی دارد، حتما قبل از اینکه ادامه این مطلب را بخوانید، مقاله انواع روشویی کابینتی را با دقت مطالعه کنید که یک راهنمای جامع برای خرید کابینت روشویی است.

خیابان بنی هاشم تهران بورس تجهیزات ساختمانی

یکی از قدیمی ترین و در عین حال بزرگترین بازار ها با موضوع لوازم ساختمانی در تهران می تواند بازار لوازم ساختمانی خیابان بنی هاشم باشد.

این خیابان به راحتی می تواند بورس کلیه لوازم و تجهیزات ساختمانی به خصوص بورس روشویی کابینتی تهران قلمداد شود.

وقتی که در خیابان بنی هاشم تهران قدم می گذارید، از همان ابتدا با طیف گسترده‌ ای از مغازه های کوچک و بزرگ که همگی لوازم ساختمانی می فروشند رو به رو خواهید شد. عمده محصولاتی که می توانید در خیابان بنی هاشم به شکل بورس آنها را جستجو کنید، انواع کاشی ها و سرامیک، شیرآلات، سرویس های دستشویی، سرویس های حمام و روشویی کابینتی است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به خیابان بنی هاشم، ایستگاه خواجه عبدالله انصاری است که در قسمت جنوبی این خیابان قرار دارد.

خیابان شیراز بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی

 یکی از معروفترین خیابان ها در شهر تهران با هدف تامین مصالح ساختمانی و بهداشتی، خیابان شیراز(شیرازی) است.

این خیابان را به عنوان اصلی ‌ترین بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی در تهران می ‌شناسند. خصوصا ساختمان ساز ها و کسانیکه به شکل انبوه در ساخت و ساز مسکن هستند، این خیابان را به عنوان جایگاهی مهم در تامین مصالح ساختمانی و بهداشتی انتخاب می کنند.

قسمت جنوبی خیابان شیراز یکی از مهم ترین بورس ها برای خرید روشویی کابینتی است.

این خیابان در نزدیکی میدان ونک، خیابان ملاصدرا میباشد پس به راحتی می توانید با وسایل حمل و نقل عمومی به خیابان شیراز بروید. وقتی وارد راسته خیابان شیرازی میشوید از سر زدن به خیابان گرمسار غربی و خیابان سامان غافل نشوید.

خیابان فرجام در شرق تهران

خیابان فرجام از آن فضا های فروش لوازم ساختمانی و بهداشتی است که چندان در جمع بازارهای بزرگ تهران شناخته شده نمی باشد؛ اما به یقین می ‌توان این خیابان را یکی از مهم ‌ترین فضا ها و با هدف تأمین ست آینه دستشویی و روشویی کابینتی قلمداد کرد.

برای کسانیکه با هدف تهیه روشویی کابینتی سر از این خیابان در می آورند، رو به رو شدن با طیف وسیعی از انواع گوناگون و متنوع با طرح های جذاب و زیبا از روشویی کابینتی خیلی جذاب خواهد بود.

مغازه های فروش روشویی کابینتی در خیابان فرجام از این حیث که می ‌تواند تنوع وسیعی از این نوع روشویی در اختیار شما قرار دهد، اهمیت فوق ‌العاده‌ ای خواهد داشت.

خیابان فرجام که در شرق تهران قرار دارد به موازات بزرگراه رسالت میباشد و قسمت بورس خرید روشویی کابینتی مابین خیابان سراج و اتوبان باقری واقع شده است. ایستگاه مترو شهید باقری نزدیکترین ایستگاه به خیابان فرجام است.

خیابان آیت الله کاشانی برای کسانیکه در غرب تهران زندگی می ‌کنند

دسترسی به یکی از بزرگترین فضا ها با هدف تامین تجهیزات ساختمانی می تواند خیابان آیت الله کاشانی باشد. این خیابان قطعا یکی از بهترین گزینه ها در بین مراکز فروش روشویی کابینتی در غرب تهران خواهد بود.

در خیابان آیت الله کاشانی جدا از تامین طیف وسیعی از الزامات ساختمانی، می توانید با فراغ خاطر در بورس کابینت روشویی تهران حضور داشته باشید.

خیابان آیت الله کاشانی یکی از مهمترین بازار های تهران است که تقریباً در آن تمام تجهیزات ساختمان سازی پیدا می شود.

اگر چه این بازار در غرب تهران واقع است ولی می ‌تواند مشتریان پر و پا قرصی از سراسر تهران داشته باشد. خیلی ‌ها در سراسر تهران مغازه های آیت الله کاشانی را مکان معتبری به جهت خرید لوازم ساختمانی می‌ شناسند.

خیابان زمزم بورس روشویی کابینتی برای جنوب تهران

یقیناً برای کسانی که ساکن جنوب تهران هستند، رسیدن به یک بورس روشویی کابینتی در دیگر نقاط تهران کار ساده ای نخواهد بود.

قسمت عمده ‌ای از جمعیت شهر تهران در جنوب این شهر ساکن هستند و این طیف وسیع از جمعیت، نیاز به یک بازار بزرگ خواهند داشت. بازاری که در خیابان زمزم برای آنها فراهم شده است. خیابان زمزم می تواند یکی از مهمترین مراکز فروش لوازم ساختمانی در جنوب شهر تهران باشد.

همچنین این خیابان به عنوان یکی از اصلی ترین بورس آینه دستشویی تهران قلمداد می شود. البته روشویی های کابینتی خیابان زمزم متناسب با سلیقه مردم همان ناحیه از شهر تهران، محصولات خود را تنظیم کرده است.

شما می توانید در این خیابان همراه با تنوع بسیار در انواع روشویی ها با کیفیت های مطلوب، طرح های جدید و بسیار زیبا، شاهد قیمت های بسیار متنوعی نیز باشید.

خیابان سعدی مرکز فروش روشویی کابینتی در قلب تهران

وقتی در مرکز یک شهر پر جمعیت خیابانی تبدیل به یک بورس شود، قطعا می تواند یکی از بزرگترین و شلوغ ترین خیابان های آن شهر باشد.

مثل خیابان سعدی که مرکز فروش لوازم ساختمانی در قلب شهر تهران است. خیابان سعدی جدا از مرکز بسیاری از لوازم ساختمانی، یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش روشویی کابینتی در تهران می باشد.

ایستگاه مترو سعدی ساده ترین راه برای رسیدن به این نقطه از تهران است.

از کجا روشویی کابینتی بخریم؟

پراکندگی مراکز فروشی که به شما معرفی کردیم به صورتی است که هر نقطه ای از تهران باشید می توانید به آنها سر بزنید.

برای شرق تهران خیابان بنی هاشم و فرجام، اهالی شمال تهران خیابان شیراز، خیابان سعدی مناسب برای ساکنین مرکز تهران، خیابان آیت الله کاشانی غرب تهران و برای جنوب تهران خیابان زمزم.

اگر قصد خرید کابینت روشویی دارید می توانید مدل های موجود در سایت ما را مشاهده کنید و ارسال رایگان به سراسر کشور و نصب رایگان در تهران را از ما هدیه بگیرید. ولی اگر به خرید سنتی علاقه دارید می توانید با دیدن قیمت روشویی کابینتی در سایت هوگونیک، از حدود قیمت این کالا مطلع شوید.

اگر اطلاعات مفیدی در مورد مکان ها و مغازه های مناسب برای خرید روشویی کابینتی و آینه سرویس بهداشتی دارید زیر همین پست برای ما بنویسید. اگر نمی دانید چه مدل روشویی مناسب فضای سرویس بهداشتی شماست مقاله پرفروش ترین مدل روشویی کابینتی در سال ۹۹ را مشاهده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: hogonik.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر